lijkt me heel vestandig. Hou jij je mond maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef beequeen het volgende:
Mo wil heul graag beoordeelt worden door Nederland. Ik zeg niks.
Ook dat snap ik niet. Dan heb je zoveel RLS's gezien, je ingelezen op fora en weet je dus dat alles onder een loep wordt gelegd. En dat er nauwgezet op de hygiëne wordt gelet. En dan nog vertik je het om je gezicht/lijf te wassen, maar doe je een Amandaatje waar zelfs Amanda vies van zou worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komt geen druppel water aan te pas!
Je zou ook verwachten dat haar medebewoners haar er op zouden wijzen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Dan heb je zoveel RLS's gezien, je ingelezen op fora en weet je dus dat alles onder een loep wordt gelegd. En dat er nauwgezet op de hygiëne wordt gelet. En dan nog vertik je het om je gezicht/lijf te wassen, maar doe je een Amandaatje waar zelfs Amanda vies van zou worden.
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als hij hier wordt opgediend? Maw: wordt er schromelijk overdreven in de COS?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Je zou ook verwachten dat haar medebewoners haar er op zouden wijzen.
Ah Stef ... heb je hem nog gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stef en Segootje zijn mijn lievelingsbewoners.
ja gisteren was hij present! Mijn dag kon niet meer stuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Ah Stef ... heb je hem nog gezien?
[ afbeelding ]
Er wordt niet overdreven. Ze wordt wakker, haalt een make-updoekje over haar gezicht en brengt een nieuwe laag aan. Douchen doet ze misschien 3 keer per week.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als hij hier wordt opgediend? Maw: wordt er schromelijk overdreven in de COS?
Ik vind het serieus bizar dat je niet 1 en 1 bij elkaar kunt optellen wat hygiene, streaming en reacties betreft.
Je kunt je ook wassen of een washand over je gezicht halen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef suzi1 het volgende:
zou dus niks voor mij zijn in een RLS meedoen. zou continu commetaar krijgen op mijn weinige douchen hier op fok!
3xpw vind ik ruim voldoendequote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt niet overdreven. Ze wordt wakker, haalt een make-updoekje over haar gezicht en brengt een nieuwe laag aan. Douchen doet ze misschien 3 keer per week.
Haar zus Nicolequote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:53 schreef Tamaartje het volgende:
Wie is er jarig dat Mo met een hoedje op loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |