das geen land... ok had t beter moeten formulieren want amerika is ook geen land maar ik bedoel dus de VSquote:
dat bedoel ik... mensen die ervaring hebben met oorlogen die nog leven.quote:
Ja maar Europa telt ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das geen land... ok had t beter moeten formulieren want amerika is ook geen land maar ik bedoel dus de VS
Dat snap ik.quote:
Jouw eigen woorden:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das geen land... ok had t beter moeten formulieren want amerika is ook geen land maar ik bedoel dus de VS
Dus ik ga er vanuit dat het een VS vs. Europa verhaal is.quote:
Dat mag je betwijfelen. Maar dan heb je het misquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik had het over welk land de grootste economie heeft.. das de VS.
Welk werelddeel het is weet ik niet... blijkbaar Europa dus.
Toch betwijfel ik of Europa grotere economie heeft dan Azië.... Japan en China.... maargoed dat zou best kunnen.
ok das best netjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag je betwijfelen. Maar dan heb je het mis
http://en.wikipedia.org/w(...)by_GDP_%28nominal%29
Let wel dat dit nog alleen de EU is. Niet eens continent Europa.
Volgens mij ging dat over macht/leger... niet economie...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jouw eigen woorden:
[..]
Dus ik ga er vanuit dat het een VS vs. Europa verhaal is.
En eigenlijk is dat beter vergelijkingsmateriaal.
Vandaar dat ik anal wordquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:17 schreef DeRakker. het volgende:
Amerika heeft de grootste economie en leger... daarom.
Vroeger was dit Europa en konden daarom koloniën opbouwen.
Over 100 jaar is het weer iemand anders
jahoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef handboek het volgende:
De vs heeft geen ervaring met oorlog voeren, zelfs Nederland heeft meer ervaring. Dit komt omdat Nederland ook echt oorlog gevoerd heeft in bijvoorbeeld Afghanistan en in Oost-Europa. Wij gaan er met grondtroepen en tactiek in. De vs bombardeerd alles plat en stuurt dan pas een leger. Dat is geen oorlog voeren, er zit geen enkele strategische of tactische gedachte achter. Wanneer het tegenzit in het luchtgevecht en de vs kan zijn doelen niet bombarderen, dan zal het geen oorlog kunnen voeren.
Onzin? kom met feiten? Ik geef er alvast 1. Operation rolling thunder in vietnam? Alles platbombarderen en dan pas erin trekken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jahoor![]()
Das echt onzin.
Trouwens air support gebruiken.. waarom is dat geen oorlog voeren?
De VS heeft als enige de meeste ervaring... welk land heeft meer oorlogen gevoerd met moderne wapens?
Israel, Frankrijk, UK, Rusland hebben volgens mij nog actievere legers (de UK weet ik niet 100% zeker) Sowieso moeilijk te vergelijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jahoor![]()
Das echt onzin.
Trouwens air support gebruiken.. waarom is dat geen oorlog voeren?
De VS heeft als enige de meeste ervaring... welk land heeft meer oorlogen gevoerd met moderne wapens?
Als het werkt kunnen ze gewoon oorlog voeren. Of denk je dat soms dat er ooit een oorlog gevoerd gaat worden waarin luchttroepen niet zijn toegestaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef handboek het volgende:
De vs heeft geen ervaring met oorlog voeren, zelfs Nederland heeft meer ervaring. Dit komt omdat Nederland ook echt oorlog gevoerd heeft in bijvoorbeeld Afghanistan en in Oost-Europa. Wij gaan er met grondtroepen en tactiek in. De vs bombardeerd alles plat en stuurt dan pas een leger. Dat is geen oorlog voeren, er zit geen enkele strategische of tactische gedachte achter. Wanneer het tegenzit in het luchtgevecht en de vs kan zijn doelen niet bombarderen, dan zal het geen oorlog kunnen voeren.
Ook de eerste die Amerika erkende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:06 schreef Paxcon het volgende:
Je weet dat de eerste Amerikaanse onderdrukkers oa Nederlanders waren hè
met onzin bedoelde ik dat het leger infantry slecht is... dat geloof ik echt niet.. dat ze veel luchtaanvallen doen is zeer zeker waar ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef handboek het volgende:
[..]
Onzin? kom met feiten? Ik geef er alvast 1. Operation rolling thunder in vietnam? Alles platbombarderen en dan pas erin trekken?
En jij weet niet wat air-support is. Air-support betekent dat wanneer grondtroepen terein verliezen, dat ze dan de luchtmacht inschakelen om hun te ontzetten. Wat amerika doet is geen air-support.
MAUL HALTEN!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:34 schreef dieselnoi het volgende:
ZEG IK KRIJG IK NOG ANTWOORD OP MIJN VRAAG?!
Serieus antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |