ja dat krijg ik ook en dan een witte pagina met niks eropquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Me neither, krijg deze redirect:
http://redirect.main-hosting.com/error404.php/2
heb gewoon beeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef radiomanneke het volgende:
Nou... de link naar het Duitse Big Brother www.adamski.tv doet het nu al niet meer. Iemand meer info hierover? Hoe kunnen we weer livestream Big Brother Duitsland kijken?
eeeeeh, ik had 5 minuten beeld, nu krijg ik de melding "stream not found"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef little_me het volgende:
[..]
in ff en ie krijg ik beide een 404 error helemaal een witte pagina wat doe ik fout dan?
kan ik zo niet tegen als anderen wel beeld hebben en ik dus blijkbaar iets niet goed doequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, ik had 5 minuten beeld, nu krijg ik de melding "stream not found"
ook daar krijg ik helaas dezelfde melding en niks te downloadenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb dit bestandje moeten downloaden
[ afbeelding ]
ik heb google chroome
je bedoeld dezequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, ik had 5 minuten beeld, nu krijg ik de melding "stream not found"
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
hij doet het inmiddels weer. Heb gewoon een keer F5 gedrukt en nu weer beeld
heb geen probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
Ik geef het op. Al een paar uur aan het klooien op 2 pc's maar krijg het niet voor elkaar. Hopelijk komt er iets beters...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef little_me het volgende:
oke het gaat dus om de vlc plugin voor firefox, die heb ik geinstalleerd en nu heb ik ook beeld .
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef little_me het volgende:
oke het gaat dus om de vlc plugin voor firefox, die heb ik geinstalleerd en nu heb ik ook beeld .
wie krijgt het grote bed ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
de eerste discussies zijn al aan de gang over de verdeling van de bedden.
Zou goed in de OP staanquote:
ich höre esquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
de eerste discussies zijn al aan de gang over de verdeling van de bedden.
quote:
quote:
lekker retroquote:
Driedubbele bedden voor driedubbel plezierquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Driedubbele bedden voor driedubbel plezier
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef waxmask het volgende:
http://bigbrother11live.info werkt in ieder geval. Zelfs met het installeren van de VLC codec kreeg ik Adamski niet aan de praat.
Thnx Waxmask.... altijd handig om een backup te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef waxmask het volgende:
http://bigbrother11live.info werkt in ieder geval. Zelfs met het installeren van de VLC codec kreeg ik Adamski niet aan de praat.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Adamski doet het prima bij mij, met IE9...
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
ik ben bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Top!
OP-voer voor deze succesvolle reeks-to-be.<-- alleen dan rood zwart geel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
yo mark, alleen de vertalingen zijn af en toe toch wel "beroerd"
vreemd dat je die niet aan de praat krijgt joh, bij mij doet ie het in FF wel gewoon, heel raarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's het leuke...ons Hollanders met steenkolen Duits. Daarom baal ik dat Adamski het niet doet voor mij. Lekker slecht Duits chatten daar...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
arachnophobiac betekent dat die bang is voor spinnen
Jij bent degene met ervaring. Maar iets met een COS achtig idee en nummering lijkt me prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Gert het volgende:
Is het misschien handig om een apart topicje te maken met info over BB Duitsland?
Of gaan we linkjes en foto's in een mooie OP zetten?
Er komen straks vast nog wel een stel SST-kijkers die willen aanhaken.
Misschien is een OP voorlopig wel genoeg, met daarin in ieder geval de overzichtsfoto met alle deelnemers en links naar streams...
Het plaatje met alle deelnemers en wat links naar streams heb ik al in de OP gezet net.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken, maar een apart topicje voor BB DE is misschien wel handig. En een OP alla SST spreekt mij ook wel aan. Dus met fototjes en linkjes naar streams.
enne ik ben al aangehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |