abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96280311

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:29 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96280369
Ik ben pitten, mzzl.
Je moeder is een hamster
pi_96280380
ot: LOL
Come To Daddy
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:47 #4
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96280381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebben

en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.

wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?

dat eerste toch?
Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:40:20 #5
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96280470
De vrouw mag het wel doorhebben, maar toch gaan twijfelen. Dan ben je goed bezig. Het gekke is juist als je een vriendin hebt de vrouwen opeens aandacht geven aan je, alsof ze het ruiken dat je een relatie heb?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:43:35 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280553
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
kijk hier heb ik wat aan ! (ook @ equites)

en stel nou het werkt wel, dan denkt ze er verder nieteens over na?

ik zag het altijd als een soort "oorlog" om de beste te zijn ,en om geen acties te doen als het geen 100% kans van slagen heeft.
en dan deed ik uiteindelijk altijd maar niets, want tsjah, de players versla ik toch niet....

ik weet nog steeds niet hoe ik het nou eigenlijk moet zien, of alle taktieken geheim moeten blijven dat ze er eigenlijk niet achter komen.

ik denk eigenlijk dat ze er best achter mag komen nu, maar dat ze alleen er niet achter mag komen dat ik er uren lang over nagedacht heb.
het moet lijken alsof ik "Zelf gewoon zo ben", en afentoe wat doe
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:47:09 #7
198371 Equites
pi_96280619
Joh je moet gewoon aardig doen tegen ze, beetje grappen maken maar vooral niet overkomen alsof je ook maar enige interesse in ze hebt. Dat vinden ze volgens mij het fijnst.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:56:51 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96280841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies daar ben ik nu dus achtergekomen dat vrouwen het verschil niet zien tussen arrogantie en zelfverzekerdheid.
Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:57:55 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280861
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
ik zag laatst nog een mercedes benz uit jaren 40, begin jaren 50. cabrio, met spatborden voorop enzo.
helemaal compleet, 8000 euro ongeveer me handen jeukten om dat bij me ouders neer te zetten om "te hebben".
in concoursstaat is zon ding wel ruim meer dan 50 K waard

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 01:15:28 ]
pi_96280874
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:58:47 #11
198371 Equites
pi_96280879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
Alle vrouwen vallen op foute mannen. Laat ze de fout maar lekker ingaan :')
pi_96280893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.
pi_96280904
Mijn budget is maximaal 50k. Kan meer worden, ik heb nog een rechtszaak lopen ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:18 #14
198371 Equites
pi_96280905
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:54 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef richard_prf het volgende:
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

quote:
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
pi_96280921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Equites het volgende:
Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:01:46 #17
198371 Equites
pi_96280938
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:

[..]

I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:02:18 #18
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280953
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

nee, je moet minstens iets nemen zonder gordels, dan kan je er vanaf de zijkant inspringen, en meteen wegrijden, en dat allemaal legaal, netzoals ind e films

en stuurversnelling(geen vloerschakelpook en middenconsoles enzo), en voorBANK, want dan kan je sneller kino doen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:03:23 #19
198371 Equites
pi_96280974
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
pi_96280975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
pi_96280990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Equites het volgende:
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:22 #22
198371 Equites
pi_96280999
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:44 #23
198371 Equites
pi_96281003
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
Ik ken deze boys niet.
pi_96281018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic. :{w
pi_96281019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

[..]

nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
Ja die ene die een droom had ze een meisje doodsloeg toen ze een flesje Flugel pakte uit die doos met Flugels.
Ik durfde het ook niet maar het kostte me veel moeite om haar nummer te hosselen. Zo wilde ze eerst haar nummer niet geven en moest ik de mijne geven. Toen belde ze een paar keer anoniem zodat ik haar nummer niet kreeg :D Zo kon ze even testen of ik geen idioot was ofzo :D ( mijn australische chick had er voor gezorgd dat ik durfde te spreken aan de telefoon dat kan je hier lezen: De eerste keer ooit met een chick gesproken op msn (microphone) in 27j kreeg ik haar nummer en begonnen we ook vaak te sms'en.
Dit was wel de mooiste hossel actie van 2010 denk ik via internet. Die ONS dame had mij gehosseld :D ofzo....ze nam alle initiatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')