Deze vind ik nog geiler.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever vrouwen met een wat korter kapsel, maar toch zou ik haar zeker wel doen ja.
Vind ze allebei lelijk.quote:
6.9quote:
Kk lekker, ik zou dr keihard geven. Heb je een foto van haar waar ze meer van haar "voorkant" laat zien :p.quote:
Weet ik niet meer, want ik ben een bodybuilder en die zijn dom, weet je nog?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Kun je ook meteen je google search termen posten. Bij voorbaat dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Dat zijn shemales.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, want ik ben een bodybuilder en die zijn dom, weet je nog? [ afbeelding ]Dan ben jij bij deze gepromoveerd tot niet-domme bodybuilder. En nu gauw die zoek termen godverdomme want ik climax bijna en dan is de lol erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze gepromoveerd tot niet-domme bodybuilder. En nu gauw die zoek termen godverdomme want ik climax bijna en dan is de lol eraf
Voel je je nu beter, betaboy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef boekenplank het volgende:
Conclusie TS is een impotente anabole bodybuilder die op shemales valt. What else is new.
Verder dom topic dus slotwaardig. Maak jij dat uit? Ja echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |