Lui, ongemotiveerd en vond het wel goed zo.quote:
u a mad beta cunt brah?quote:
Jammer dat je was gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lui, ongemotiveerd en vond het wel goed zo.
Tegenwoordig train ik ook niet meer echt voor gain. Meer voor mijn gezondheid.
They mirin hard brah.quote:
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jammer dat je was gestopt.
Wat zijn je stats nu?
Haha, jij staat droog.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.
Ik streef er nu gewoon naar om fit te blijven en eventueel wat droger te staan. Geen ambities.
Jouw stats?
72@172, BF onbekent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet heel interessant, ik weeg 72kg op 1,78m. Ik sport nu nog maar 1x in de week dus qua gewichten die ik druk zit ik vooral op mijn eigen lichaamsgewicht, alleen de benen zijn dus wat sterker.
Ik streef er nu gewoon naar om fit te blijven en eventueel wat droger te staan. Geen ambities.
Jouw stats?
Ik kan ook gaan klagen over beta's in mijn gym.quote:
Dat zei ik toch, ik hang rond mijn eigen lichaamsgewicht. DL doe ik voorlopig niet wegens pijn in de onderrug, SQ en BP doe ik 75kg maar kan denk ik wel meer. Leg press lukt me op de een of andere manier wel 3 sets van 150 tot 170kg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef Zyzz het volgende:
[..]
72@172, BF onbekent.
En wat zijn je krachtstats bij DL, BP en SQ?
Nee, ik val niet zo snel op blond, en ze ziet er niet zo classy uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan klagen over beta's in mijn gym. [ afbeelding ]
Zou jij trouwens die chick doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |