echt handigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:25 schreef ToT het volgende:
Die optie van een nieuw deel aanmaken is über!
die zei dat ik jij was...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
over wat? Semgmanus heeft altijd gelijk!
Soms kan het er ook echt hard aan toe gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was er met een metalhead naar toe, maar die vond het er te ruw aan toe gaan!
Volgens mij deden we dat via IRC. En dan kon je iemand afknallen door op een button te drukken en te kiezen hoeveel bullets je ging gebruiken. En je had een % slagingskans met je kill skills ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe gingen de wars ook al weer
Ja dat hoor ik idd wel eens. Te erg!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms kan het er ook echt hard aan toe gaan![]()
Mensen die met bloedneuzen / gebroken armen weer uit zo`n pit komen
oja, je kon toch ook gewoon doodgaan, dan helemaal opnieuw beginnen je rang opbouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij deden we dat via IRC. En dan kon je iemand afknallen door op een button te drukken en te kiezen hoeveel bullets je ging gebruiken. En je had een % slagingskans met je kill skills ofzoEn de tegenstander had dat ook en aan de hand daarvan werd beslist wie won.
als hij ips had nagetrokken kon die zien dat het niet zo was, mjah dat mogen modjes dan weer niequote:
ik heb ervaring als forum gangerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent een nieuwe user maar gedraagt je als een oldbie
ik kan mijn ip posten maar dat is niet zo slimquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als hij ips had nagetrokken kon die zien dat het niet zo was, mjah dat mogen modjes dan weer nie
ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, je kon toch ook gewoon doodgaan, dan helemaal opnieuw beginnen je rang opbouwen
[ flauwe modus aan] komt je dat bekend voor ? [ / flauwe modus uit ]quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
Kloonscans worden niet zo snel uitgevoerd. Alleen bij vervelende users enzulks!
Wanneer is Koelkast zijn vakantie voorbij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Omdat ik dit heel erg mooie muziek vind, vooral deze remix, die is schitterend doordacht en zelfs nog beter uitgevoerd. Het begon allemaal met Kraftwerk, de elektronische muziek is wat hij is dankzij kraftwerk en nu o.a. Dubmood (die voornamelijk chiptunes/SID muziek componeert) hier een remix/remake van maakt heb je het beste van beide werelden in één nummer. Wat een schitterende bijdrage in de wereld der muziek.
Dude, ik ben modje geweest!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[ flauwe modus aan] komt je dat bekend voor ? [ / flauwe modus uit ]
Met een beetje geluk is dat over vier dagen over.. .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
elke keer als ik nu boer laat komt er rotte lucht van shoarma en knoflook naar boven
thnx doc!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is dat over vier dagen over.. .
mijn halve klas speelde dit, in de 2e klas geloof ikquote:
waarom meld je dit in het topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
elke keer als ik nu boer laat komt er rotte lucht van shoarma en knoflook naar boven
Even goed je tanden poetsen en daarna een groot glas melk drinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
Zo, thanks voor de infoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
beetje afwisseling tusse klonen gezeik kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom meld je dit in het topic
uhm.. nou zit er niet echt op te wachten ofzo.. als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
beetje afwisseling tusse klonen gezeik kan geen kwaad toch?
Je zou er maar naast zitten als _Fanta zo'n boer zou laten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom meld je dit in het topic
geef niet, spreken we volgende week wel wat afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. nou zit er niet echt op te wachten ofzo.. als ik eerlijk ben
wutt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geef niet, spreken we volgende week wel wat af
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals hij moet hier ergens in dit lijstje staan
neuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil die nieuwe fast and the furious zien in de bios, ga je mee?
whaaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijn
Verwijderd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tong80
Die van Andre van Duin is voor _Fanta...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef Popje-popje het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Koos Alberts, André van Duin
Wie??
10.5 jaar 113 posts per dag gemiddeld...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijn
Nummer over drank ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Die van Andre van Duin is voor _Fanta...
Kom ik met mijn postgemiddelde van 12 per dag aangezet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
10.5 jaar 113 posts per dag gemiddeld...
Pizza!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, waar _Fanta misselijk van werd vanaaf...
ik ben in het afgelopen jaar van 9 naar 16 gegaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom ik met mijn postgemiddelde van 12 per dag aangezet!___!
Net als wanneer je te veel gezopen hebt. Ben je weer helemaal t heertjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef _Fanta het volgende:
pizza idd, die heb ook net zo hard weer uitgekotst, voel me nu weer goed!![]()
Ja dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef _Fanta het volgende:
pizza idd, die heb ook net zo hard weer uitgekotst, voel me nu weer goed!![]()
Trusten......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga mijn aanwezigheid in dit topic ook opheffen door te gaan maffen.
Trusten folks!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga mijn aanwezigheid in dit topic ook opheffen door te gaan maffen.
Trusten folks!
Slaap zequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al.
ga nou maar zuipen.
Doe verdomme nou eens lief man, ranskip!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bed
trustenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Doorgaat met wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bed
Ranskip?? die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe verdomme nou eens lief man, ranskip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie stemmenjammer dat ze zo verrekte
lelijk zijn
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallelujah (shrek song)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie stemmenjammer dat ze zo verrekte
lelijk zijn
:')
Het is toch de waarheidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met mij voor zuipschuit uit te maken, moet je niet doen, is niet lief
ik maak jou toch ook niet uit voor koelkast verslaafde? zonder hem was je niks!quote:
zuipschuit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met mij voor zuipschuit uit te maken, moet je niet doen, is niet lief
*knetter een stok geeft om mee te slaan*quote:
Voor even goede vrienden moet je eerst vrienden zijn, vent!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik maak jou toch ook niet uit voor koelkast verslaafde? zonder hem was je niks!. maargoed even goede vrienden
kweet utquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Word nou niet chaggie, is het niet waard...![]()
miss wil ik wel ik wel helemaal geen vriend van jou zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voor even goede vrienden moet je eerst vrienden zijn, vent!
Moeilijk hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Popje-popje het volgende:
miss wil ik wel ik wel helemaal vriend van jou zijn
Quotefaal..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Popje-popje het volgende:
Zo te zien is die pizza niet helemaal eruit gekomen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met zuipen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
idd da quoten gaat ook van geen meter momenteel
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
dronken mensen moet je gewoon niet tegen in gaan!
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Luister eens een keer goed naar de teksten van clouseau.. ja het is allemaal erg lief enzo.. maar het kan je mits je in de goede stemming bent ook echt raken
en dronken homofielen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
dronken mensen moet je gewoon niet tegen in gaan!
ben jij gay, ja?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zorgen, daar kun je gewoon in gaan..
Bij jou is het geen gebruik meer, maar misbruik, en dan ga je hele vervelende dingen posten, dat is niet gezellig meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef _Fanta het volgende:
als ik goed gezopen heb ga ik ook door met zuipen, maar da betekent nog niet dat het niet gezellig kan zijn dan? beetje zwak dat mensen over mijn alcoholgebruik aan het vallen zijn terwijl ik gewoon plezier wil maken!
wie ben jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou is het geen gebruik meer, maar misbruik, en dan ga je hele vervelende dingen posten, dat is niet gezellig meer.
Clouseau was ooit in mijn leven een nummer van mij en een goeie vriendin van mij... Nummer Anne...quote:
Ik vind fanta anders de gezelligste hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij jou is het geen gebruik meer, maar misbruik, en dan ga je hele vervelende dingen posten, dat is niet gezellig meer.
Volgensmij heb je dat pas ook al eens gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Clouseau was ooit in mijn leven een nummer van mij en een goeie vriendin van mij... Nummer Anne...Helaas al meer dan zeventien jaar geleden...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ik vind fanta anders de gezelligste hier
Kijk, het blijft wel in mijn geheugen gegrifd...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dat pas ook al eens gezegd
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Komt omdat ie drank op heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Maar ook wel de ranzigste.. met zijn pizzaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die clouseau aanvraagd
staat die niet vol bierrrrr danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tjah jij moet het met die koelkast doen, jammer voor je
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dankje popje.. hier wordt ik vrolijk van
Graagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tjah jij moet het met die koelkast doen, jammer voor je
als het goed is wel! we trekken er nog ene open, proost man!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
staat die niet vol bierrrrr dan
Neem nog een wijntje, en als je morst is dat helemeaal niet erg, boen je gewoon je vloer ermee!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als het goed is wel! we trekken er nog ene open, proost man!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als het goed is wel! we trekken er nog ene open, proost man!
jah waarom niequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Neem nog een wijntje, en als je morst is dat helemeaal niet erg, boen je gewoon je vloer ermee!
Is echt zo, het is Zuid-Afrikaansquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Heet dit nummer echt zo, of is dit meer "Mama appelsap" achtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast? *profiel kijkt* Uhuh..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die clouseau aanvraagd
Als er iemand vrouwelijk is, is het Knetter wel hoor..quote:
serieus? weet ik veel man, kijk ik toch niet naarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als er iemand vrouwelijk is, is het Knetter wel hoor..
Goedzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aah onzin radio om vrolijk te worden
* Knetterkrankjorum zwijmeltquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Redskillz
Bericht:
Zwijmelen maar
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef mr-green het volgende:
Ik ga de hele CD binnenkort wel uploaden naar Draakje(de nieuwe dan)
Oke... douche ze dan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Pas de 1e keer vandaag, en ik ga nu
deze is ook door een user ge upload.. stond eerst niks van inquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
deze is ook door een user ge upload.. stond eerst niks van in
Knetter
Bericht:
Omdat ze het zo lief zingt:)
Wow ik kwam vanmiddag een duck28 nohumorduck28 enzovoorts tegenquote:
Jah dat was ik allebei, maar toch is deze het gebleven...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow ik kwam vanmiddag een duck28 nohumorduck28 enzovoorts tegen
was zijn heule familie op Fok!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow ik kwam vanmiddag een duck28 nohumorduck28 enzovoorts tegen
Jah zoiets...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was zijn heule familie op Fok!
Ok gelukkig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah dat was ik allebei, maar toch is deze het gebleven...
zijn die net zo gezellig als jij bent?quote:
Nee dat nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok gelukkig.
Niet dat iemand je liep te klonen of zo
goed gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
Ik voel dat we binnenkort weer gaat Twisten op een of ander manier... na dit gedans![]()
Nou, Onhumorduck is minder grappig dan mij, en Duck28 is tegen een zaagmachine aangelopen, en is zijn humor verloren, dus nog erger. De hele reden ertoe was dat ik mijn naam als Humorduck niet verdiende...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn die net zo gezellig als jij bent?
ah.. en wie heeft beslist dat jij je naam niet verdiende?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, Onhumorduck is minder grappig dan mij, en Duck28 is tegen een zaagmachine aangelopen, en is zijn humor verloren, dus nog erger. De hele reden ertoe was dat ik mijn naam als Humorduck niet verdiende...
Smegmanus was er idd niet zo blij meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, Onhumorduck is minder grappig dan mij, en Duck28 is tegen een zaagmachine aangelopen, en is zijn humor verloren, dus nog erger. De hele reden ertoe was dat ik mijn naam als Humorduck niet verdiende...
* Knetterkrankjorum springtquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Gewoon doen
quote:
Ik heb het geweten.. Maar ik houd mn eigen naam vanaf nu...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smegmanus was er idd niet zo blij mee
Waren er meerdere, en ik moet zeggen, kijk mijn topics maar ff na (van het begin) en het blijkt dat ik soms te flauw ben voor woorden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah.. en wie heeft beslist dat jij je naam niet verdiende?
kzal die persoon wel ff laten kennis maken met mij
als iemand vervelend tegen je doet.. stuur maar een pm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waren er meerdere, en ik moet zeggen, kijk mijn topics maar ff na (van het begin) en het blijkt dat ik soms te flauw ben voor woorden...Maar jah, kan ik niets aandoen...
Die groene is gewoon * G * aan elkaar.. en waarom weet ik niet..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom staat die groene smilies eigenlijk niet gewoon tussen de normale smilies
omdat groen bijzonder isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik voel me ineens veel sterker.. dank je wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als iemand vervelend tegen je doet.. stuur maar een pm.
Ik kan een dikke bitch zijn.. zullen ze achter komen
Klopt.quote:
geen idee, maar wel toffe game ofnie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
ik hou stiekem ook wel van een beetje rellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik voel me ineens veel sterker.. dank je wel..Je hoort van mij als ik het niet kan winnen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou stiekem ook wel van een beetje rellen
Hooliganquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou meer van zuipenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sneller kon ik nie...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nu heb ik zin om the riddle te horen
Maar je ziet ineens zo groentjes.. wel alles goed met jou?quote:
joa heur. stiekem ben ik groenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar je ziet ineens zo groentjes.. wel alles goed met jou?
Niks mis met een drankje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah toch, waarom rellen als je ook kan zuipen!
djkoelkast
Bericht:
Dit nummer wordt altijd gebruikt als begintune van het snooker op Eurosport
Soms wil t geval dat het ook na mekaar komtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah toch, waarom rellen als je ook kan zuipen!
Koelkast geniet duidelijk van zn vrije tijdquote:
ik word pas opgefuckt als ik geen bier heb!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms wil t geval dat het ook na mekaar komt
Eerst zuipen , dan rellen
ik rel haast nooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms wil t geval dat het ook na mekaar komt
Eerst zuipen , dan rellen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa heur. stiekem ben ik groen
Daar heb je t alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik word pas opgefuckt als ik geen bier heb!
Zeker briljant zit op level 8 bij Megara Bluff met mn Stormcaller.quote:
Jaja, eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rel haast nooit.
ben heul lief
maar ze moeten niet de mensen lastig gaan vallen die ik aardig vind..
geloof je niet dat ik lief ben?quote:
quote:
Beidequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geloof je niet dat ik lief ben?
of geloof je niet dat ik ook best wel kan rellen?
quote:
_Fanta
Bericht:
verzoekje van knetter
wiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
ze hadden je beter kwetter kunnen noemen
Het is Knetter voor haar... geen Kwetter...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
ahjah dat is wel leuke tree idd, zitte paar toffe spells inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker briljant zit op level 8 bij Megara Bluff met mn Stormcaller.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:39 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
je bent toch ook ouder dan mijquote:
goede wijn behoeft geen krans (die moet je gewoon in 1x leegzuipen anders is het niet lekker meer) en een goede opmerking hoeft dus ook geen uitleg, he.quote:
Ok maar jij bent zo'n beetje de jongste van het topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent toch ook ouder dan mij
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent toch ook ouder dan mij
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
goede wijn behoeft geen krans (die moet je gewoon in 1x leegzuipen anders is het niet lekker meer) en een goede opmerking hoeft dus ook geen uitleg, he.
heul niet.. stiffler is jongerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok maar jij bent zo'n beetje de jongste van het topic
truequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar verder ben ik natuurlijk nog een jonge god
ok doen we, thnx bro!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
tof!!!
neem er nog eentje, op mij en op je hik die over is!
Ben maar 23quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet.. stiffler is jonger
Ok dan ben jij de jongste gozert en knetter het jongste meidjequote:
Daar moet op gedronken wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dan ben jij de jongste gozert en knetter het jongste meidje
* boksquote:
s ook nie moeilijk he.. ben het enige meisje nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok dan ben jij de jongste gozert en knetter het jongste meidje
ik zal ain't no party like an alcoholic party aanvragenquote:
* boks terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* boks
dat je net zo oud als mij mag worden.. en flink wat jaren ouder
Wel toepasselijk nu in dit topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik zal ain't no party like an alcoholic party aanvragen
geen ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
s ook nie moeilijk he.. ben het enige meisje nu
wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geen idee
speeseend lijkt me ook wel jonger? verder valt het wel mee toch
quote:
ik ben al aan de aftakeling begonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
tusse de 16 en 18 zijn meiden gewoon het lekkerste, jah toch?
Zijn je eigen woorden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
15 en 39quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef _Fanta het volgende:
ik als man ook, al zegge ze vaak dat mannen op oude leeftijd best aantrekkelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al aan de aftakeling begonnen
Speeseendje heet dat meidje toch?quote:
klopt.. maar dat geld niet voor alle mannen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik als man ook, al zegge ze vaak dat mannen op oude leeftijd best aantrekkelijk kunnen zijn
truequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar dat geld niet voor alle mannen hoor
Die is 18quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speeseendje heet dat meidje toch?
Ze draaide vanmiddag nog ff
SSSSSST!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die is 18
maar die is er nu niet
en Faye is 16
popje is 25
huppel is weeknie pcies
carool is weeknie pcies
sharr. was ook niet zo oud
en uhmmm samzz geen idee
oh goeie voor uitzichten dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
vanaf 25 plus zijn ze het lekkerst...
Huppel heb een kind op de middelbare school dus die zal wel heul oud zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die is 18
maar die is er nu niet
en Faye is 16
popje is 25
huppel is weeknie pcies
carool is weeknie pcies
sharr. was ook niet zo oud
en uhmmm samzz geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |