echt handigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:25 schreef ToT het volgende:
Die optie van een nieuw deel aanmaken is über!
die zei dat ik jij was...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
over wat? Semgmanus heeft altijd gelijk!
Soms kan het er ook echt hard aan toe gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was er met een metalhead naar toe, maar die vond het er te ruw aan toe gaan!
Volgens mij deden we dat via IRC. En dan kon je iemand afknallen door op een button te drukken en te kiezen hoeveel bullets je ging gebruiken. En je had een % slagingskans met je kill skills ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe gingen de wars ook al weer
Ja dat hoor ik idd wel eens. Te erg!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Soms kan het er ook echt hard aan toe gaan![]()
Mensen die met bloedneuzen / gebroken armen weer uit zo`n pit komen
oja, je kon toch ook gewoon doodgaan, dan helemaal opnieuw beginnen je rang opbouwenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
Volgens mij deden we dat via IRC. En dan kon je iemand afknallen door op een button te drukken en te kiezen hoeveel bullets je ging gebruiken. En je had een % slagingskans met je kill skills ofzoEn de tegenstander had dat ook en aan de hand daarvan werd beslist wie won.
als hij ips had nagetrokken kon die zien dat het niet zo was, mjah dat mogen modjes dan weer niequote:
ik heb ervaring als forum gangerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent een nieuwe user maar gedraagt je als een oldbie
ik kan mijn ip posten maar dat is niet zo slimquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als hij ips had nagetrokken kon die zien dat het niet zo was, mjah dat mogen modjes dan weer nie
ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja, je kon toch ook gewoon doodgaan, dan helemaal opnieuw beginnen je rang opbouwen
[ flauwe modus aan] komt je dat bekend voor ? [ / flauwe modus uit ]quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
Kloonscans worden niet zo snel uitgevoerd. Alleen bij vervelende users enzulks!
Wanneer is Koelkast zijn vakantie voorbij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Omdat ik dit heel erg mooie muziek vind, vooral deze remix, die is schitterend doordacht en zelfs nog beter uitgevoerd. Het begon allemaal met Kraftwerk, de elektronische muziek is wat hij is dankzij kraftwerk en nu o.a. Dubmood (die voornamelijk chiptunes/SID muziek componeert) hier een remix/remake van maakt heb je het beste van beide werelden in één nummer. Wat een schitterende bijdrage in de wereld der muziek.
Dude, ik ben modje geweest!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[ flauwe modus aan] komt je dat bekend voor ? [ / flauwe modus uit ]
Met een beetje geluk is dat over vier dagen over.. .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
elke keer als ik nu boer laat komt er rotte lucht van shoarma en knoflook naar boven
thnx doc!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is dat over vier dagen over.. .
mijn halve klas speelde dit, in de 2e klas geloof ikquote:
waarom meld je dit in het topicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
elke keer als ik nu boer laat komt er rotte lucht van shoarma en knoflook naar boven
Even goed je tanden poetsen en daarna een groot glas melk drinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
Zo, thanks voor de infoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef _Fanta het volgende:
beetje afwisseling tusse klonen gezeik kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom meld je dit in het topic
uhm.. nou zit er niet echt op te wachten ofzo.. als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
beetje afwisseling tusse klonen gezeik kan geen kwaad toch?
Je zou er maar naast zitten als _Fanta zo'n boer zou laten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom meld je dit in het topic
geef niet, spreken we volgende week wel wat afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm.. nou zit er niet echt op te wachten ofzo.. als ik eerlijk ben
wutt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geef niet, spreken we volgende week wel wat af
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals hij moet hier ergens in dit lijstje staan
neuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil die nieuwe fast and the furious zien in de bios, ga je mee?
whaaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijn
Verwijderd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tong80
Die van Andre van Duin is voor _Fanta...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef Popje-popje het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Koos Alberts, André van Duin
Wie??
10.5 jaar 113 posts per dag gemiddeld...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
een game sessie van 35 uur schijnt nolife te zijn
Nummer over drank ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Die van Andre van Duin is voor _Fanta...
Kom ik met mijn postgemiddelde van 12 per dag aangezet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
10.5 jaar 113 posts per dag gemiddeld...
Pizza!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, waar _Fanta misselijk van werd vanaaf...
ik ben in het afgelopen jaar van 9 naar 16 gegaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom ik met mijn postgemiddelde van 12 per dag aangezet!___!
Net als wanneer je te veel gezopen hebt. Ben je weer helemaal t heertjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef _Fanta het volgende:
pizza idd, die heb ook net zo hard weer uitgekotst, voel me nu weer goed!![]()
Ja dat zei je net ook al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef _Fanta het volgende:
pizza idd, die heb ook net zo hard weer uitgekotst, voel me nu weer goed!![]()
Trusten......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga mijn aanwezigheid in dit topic ook opheffen door te gaan maffen.
Trusten folks!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga mijn aanwezigheid in dit topic ook opheffen door te gaan maffen.
Trusten folks!
Slaap zequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al.
ga nou maar zuipen.
Doe verdomme nou eens lief man, ranskip!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bed
trustenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Doorgaat met wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al je zo doorgaat flikker ik die emmer kots zometeen bij jou in je bed
Ranskip?? die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe verdomme nou eens lief man, ranskip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie stemmenjammer dat ze zo verrekte
lelijk zijn
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallelujah (shrek song)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie stemmenjammer dat ze zo verrekte
lelijk zijn
:')
Het is toch de waarheidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met mij voor zuipschuit uit te maken, moet je niet doen, is niet lief
ik maak jou toch ook niet uit voor koelkast verslaafde? zonder hem was je niks!quote:
zuipschuit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met mij voor zuipschuit uit te maken, moet je niet doen, is niet lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |