abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:45:45 #1
30663 spoor
dussss.......
pi_4652346
ff, ik ben nieuw hier dus weet niet of dit onderwerp al besproken is maar hoe denkt iedereen over korfbal?!?!?! Daarmee worden we tenminste wel wereldkampioen en Europees kampioen...
spoor heb dit geschreven :)
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:48:22 #2
27482 BenBenzji
Vrouwen zijn Vet
pi_4652394
Persoonlijk kan ik de lol van korfbal niet snappen. Als je verdediger bent mag je niet eens mee naar voren toch? Das toch saai. En daarnaast ken ik ook eigenlijk geen mensen die op korfbal zitten.

Kortom, ik vind korfbal klote, maar ieder zijn eigen mening

woensdag 19 juni 2002 @ 11:49:36 #3
27482 BenBenzji
Vrouwen zijn Vet
pi_4652425
Je andere hobby's bevallen me zeker wel weer: , internet, uitgaan, drank, drank, drank, drank....
pi_4652426
ik heb eigenlijk geen mening over korfbal, maar het ziet er altijd redelijk triest uit.
wel een voordeel is dat je gemengde teams hebt (man/vrouw in 1 team)
ook nog njet
pi_4652435
Ik heb een tijd lang gekorfbald, best leuk, maar het ging me vervelend op den duur
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4652453
dat gemengd douchen schijnt wel een van de voordelen te zijn toch..?!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4652460
Ik ben al van jongs af aan met korfbal opgegroeid! Zit in de familie! Mijn moeder heeft het op hoog niveau gespeeld, mijn zus heeft het ook een tijdje gedaan, en een nichtje van mij speelt het nu op behoorlijk hoog niveau!

Persoonlijk vind ik het zelf best een leuke sport om naar te kijken! Maar ja, dat is mijn mening! Ik denk wel dat je de regels en de ins & outs van een sport een beetje moet kennen, wil je een fatsoenlijke mening over een sport kunnen geven!

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_4652629
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:51 schreef mabit het volgende:
dat gemengd douchen schijnt wel een van de voordelen te zijn toch..?!
Ben op weg naar de korfbalvereniging
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
pi_4652665
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 11:51 schreef PostManBart het volgende:
Ik ben al van jongs af aan met korfbal opgegroeid! Zit in de familie! Mijn moeder heeft het op hoog niveau gespeeld, mijn zus heeft het ook een tijdje gedaan, en een nichtje van mij speelt het nu op behoorlijk hoog niveau!

Persoonlijk vind ik het zelf best een leuke sport om naar te kijken! Maar ja, dat is mijn mening! Ik denk wel dat je de regels en de ins & outs van een sport een beetje moet kennen, wil je een fatsoenlijke mening over een sport kunnen geven!

Ik ken de ins en outs zeker, maar ik vind nog steeds dat korfbal geen zak aan is om naar te kijken, zeker op hoog niveau
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_4652666
korfbal is net zo erg een sport als badminton en tafeltennis
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:04:27 #11
14589 PostManBart
The deliverer
pi_4652696
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:02 schreef -Ma3stro- het volgende:

Kom niet aan badminton!!!

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:06:53 #12
30663 spoor
dussss.......
pi_4652743
ach ja, ik zit nu 12 jaar op korfbal en gemengd douchen is wat je er zelf van maakt Ennuh, om te zien is het echt een leuke sport ik bedoel, zeker als je de hoge teams bekijkt, goed gevormde vrouwenlichamen meestal... en vaak ook nog knappe koppies op die lichamen, neej ik heb nix te klagen denk ik.
pi_4652839
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:02 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ik ken de ins en outs zeker, maar ik vind nog steeds dat korfbal geen zak aan is om naar te kijken, zeker op hoog niveau

sbs wou korfbal live gaan uitzenden op zondagochtend... en iedere 5 min reclame tussendoor...

maar gat gelukkig niet door

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:27:46 #14
30663 spoor
dussss.......
pi_4653141
jongens, korfbal is in elk geval stukken beter om te spelen dan voetbal
pi_4653144
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:04 schreef PostManBart het volgende:

[..]

Kom niet aan badminton!!!

werk zelf in een sportcomplex waar heel veel vereningen komen om te sporten, zwemmen noem maar op, en badmintonners zijn veruit de meest vervelende mensen
pi_4653187
korfbal heb ik vroeger altijd gedaan. Vonnet wel leuk om te doen. Ms moet ik er maar weer eens mee beginnen.

(kweet alleen niet of ze het in Finland ook kennen (aangezien ik daar binnenkort naartoe verhuis)

woensdag 19 juni 2002 @ 12:35:06 #17
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_4653254
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:02 schreef -Ma3stro- het volgende:
mee eens
fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
pi_4653370
Ik heb zaterdag een toernooitje meegespeeld op de korfbalvereniging van een vriend van me. Als basketballer vind ik het vooral een a-athletisch; weinig snelle passeerbewegingen, geen luchtgevechten onder de korf, statische situaties bij het uitverdedigen..

Dat gedoe met die 2 vakken vind ik wel een goede regeling denk ik. Zo krijg je aan beide kanten 100% inzet ipv spelers die er bij de verdediging de kantjes van af lopen om 120% te kunnen aanvallen.

Het grootste nadeel is wel dat je als verdediger geen hol mag, dat maakt het een stuk minder intressant om fel te verdedigen. Blocks bij basketbal zijn ook veel leuker om te zien dan een verdedigd schot bij korfbal.

Al met al vind ik dat iedere korfballer zich moet aansluiten bij de locale basketbalvereniging; worden we misschien ook eens Wereld en Europees Kampioen..

woensdag 19 juni 2002 @ 12:48:28 #19
30663 spoor
dussss.......
pi_4653435
isse true, veel korfballers kunnen beter basketballen dan basketballers kunnen korfballen. En je kan zeker wel blokken met korfbal, maak er zelf standaard twee in de wedstrijd en ik zweer je die gaan meestal het vak uit dus die zijn hard genoeg. Je mag genoeg als verdediger alleen moet je zorgen dat de scheids het niet ziet

Badminton is echt geen slechte sport, is ook best wel zwaar als je je er volledig voor inzet. Voetbal is geinig om te doen omdat je iedereen onderuit kan schoppen, basketbal is gewoon vet en verder vind ik echt de ultieme sport gewoon curling...

pi_4654425
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:42 schreef Premo het volgende:
...
Ik heb zaterdag een toernooitje meegespeeld op de korfbalvereniging van een vriend van me. Als basketballer vind ik het vooral een a-athletisch; weinig snelle passeerbewegingen, geen luchtgevechten onder de korf, statische situaties bij het uitverdedigen.....
En deze conclusie trek je uit dat ene toernooitje waar je aan mee hebt gedaan!?
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
pi_4657133
Korfbal is een supersport, waarbij je alles moet kunnen fysiek gezien en je ook alle facetten van het spel moet beheersen. Het mooie is dat je 1 op 1 speelt. In de aanval moet je je tegenstander zien kwijt te raken en in de verdediging bot bij hem blijven. Grappig is dat veel mensen altijd denken dat het een langzaam spel is, terwijl het vooral op topniveau juist 1 van de allersnelste sporten is. Dit komt omdat je niet mag lopen met de bal en je dus constant in beweging moet zijn, plus dat er een hoog baltempo moet zijn.

jammer van het imago, maar ja dat boeit niet.

"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
  woensdag 19 juni 2002 @ 16:37:41 #22
30663 spoor
dussss.......
pi_4657756
(y) Kijk das nopu effe een scherpe analyse! Je moet maar eens vragen hoe moe echte topatleten zijn na het spelen van een korfbalwedstrijd!
pi_4679899
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:50 schreef Shogen het volgende:

[..]

En deze conclusie trek je uit dat ene toernooitje waar je aan mee hebt gedaan!?

Ik heb ook een boel wedstrijden langs de kant gezeten als supporter. Geen erg laag niveau; Promotiedivisie A.. Ik probeer echt objectief de twee sporten te vergelijken (ik heb hier ook altijd ruzie over met een vriend), maar basketbal is duidelijk aantrekkelijker om te zien.

Ik vraag me btw hoe je iemand kan blocken zonder dat de scheids het ziet, waar let die man dan op?

pi_4683018
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 22:03 schreef Premo het volgende:

[..]
Ik vraag me btw hoe je iemand kan blocken zonder dat de scheids het ziet, waar let die man dan op?

Op het moment dat iemand de bal los laat bij bv. een schot ben je vrij om te blokken. Dit in tegenstelling tot basketbal waar een blok ook toegestaan is als iemand de bal nog vast heeft.

En geloof me, de blocks die je bij korfbal ziet zijn minstens net zo spectaculair als bij basketbal.

b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  dinsdag 25 juni 2002 @ 08:50:02 #25
21233 pikkonio
I promise you I have been true
pi_4740483
hoi,

ik korfbel zalf nu al voor mn 14e jaar en vind de sport nog steeds fantastisch. het is inderdaad een zware snelle sport mits je het op behoorlijk niveau speelt. Zelf speelde ik promotieklasse, waar we kampioen werden. Het toernooi waar premo aan mee heeft gedaan, was een mixtoernooi (kneusjes in de sport met mensen die het wel redelijk kunnen tegen andere kneusjes; vergelijkbaar met schoolkorfbal), best een leuk toernooi, maar niet voor het korfbal. Echt korfbal heb je dus nog niet gespeelt Premo.
Qua kijkplezier is het inderdaad voor de outsider een minder leuke sport, Premo, je bent toch nog wel een beetje outsider, maar het is meer een doe-sport. Hierdoor heeft iedereen die de sport nog nooit op fatsoenlijk niveau gespeeld heeft een negatieve mening over de sport, terwijl het merendeel van de actieve korfballers zeer positief is.
Het image van duffe sport heerst idd jammer genoeg, maar voor het niveau van het korfbal zal het niet veel uitmaken: wereldkampioen worden we voorlopig toch nog wel. Wat veel mensen niet weten, is dat korfbal een van de grootste zaalsporten van nederland is: er zijn best veel korfballers.

anyway c'est tout

il messenger a no imporante
pi_4740504
niet zo moeilijk om wereldkampioen te worden als er maar 2 landen zijn die het een beetje uitvoeren he
pi_4741952
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 08:54 schreef Fulton het volgende:
niet zo moeilijk om wereldkampioen te worden als er maar 2 landen zijn die het een beetje uitvoeren he
Tja, er is ook een belachelijk groot niveauverschil tussen Basketball-, Baseball- en American Football-spelers van het Noord-Amerikaanse continent en die van de rest van de wereld.

Toch zijn dat geen minderwaardige sporten, of wel?

pi_4742035
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 08:50 schreef pikkonio het volgende:
Qua kijkplezier is het inderdaad voor de outsider een minder leuke sport.
Dat geldt ook niet voor iedereen. Ik heb met een aantal outsiders bij ons in de hal Hoofdklassewedstrijden bezocht, maar die waren na afloop zonder uitzondering enthousiast.
  donderdag 27 juni 2002 @ 15:22:12 #29
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_4780416
Waar spelen jullie?

Ik speel zelf volgend jaar in ons 2e (Olympia '22, Borculo) in de 5e klasse.

Of korfbal een kijksport is? denk het niet. Wij kijken natuurlijk wel altijd naar andere teams, al is dit meer om hen aan te moedigen. Als we naar Ahoy gaan bijvoorbeeld kijken we maar heel weinig (wel veel biertjes drinken echter)

Wat korfbal voor mij zo leukt maakt?
Ik vind het spelletje leuk om te spelen, het is moeilijker dan je denkt en gewoon super gezellig!

Zo gaan we altijd naar een toernooi in Knegsel (zeer aan te raden) en ben ik vorig weekend met de jeugd op kamp geweest

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_4801200
Tegenwoordig wordt korfbal in vele landen gespeeld. Ik heb nog wel tegen een russisch team gespeeld. Die lui komen hier nog om de twee jaar en van ons gaat elke twee jaar een delegatie daarheen. Wat dat betreft wordt korfbal steeds meer internationaal.

Voor mij is het leuke dat het gemengd is (mannen en vrouwen horen nou eenmaal bij elkaar denk ik...) en het denkspelletje. Je kan niet als een kip zonder kop in het veld lopen das energieverspilling...
We spelen dan niet zo hoog (nog), maar het is altijd beregezellig!!

vrijdag 28 juni 2002 @ 20:56:26 #31
26381 BucWild
Still smokin'
pi_4801349
Korfbal ? Zijn dat niet van die christelijke jongens/meisjes die in een weiland zo'n balletje door een mandje proberen te gooien ? Nee, ff serieus, lijkt me niets aan.
Talk is cheap, so I bought every word you said......
  donderdag 29 augustus 2002 @ 10:10:40 #32
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5582482
Om te spelen vind ik het nog steeds een leuke sport om het te kijken is het idd vaak waardeloos.

en ja ik korfbal

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_6076846
FFtjes omhoog halen..

Ook ik korfbal nu 15 jaar en ik sluit me helemaal aan bij pikkonio.
Ik speel nu 3 jaar lang hoog junioren niveau en het is echt wel zwaar.
Je ben veel explosiever bezig dan met bijvoorbeeld voetbal..

pi_6114614
Ik korfbal ook al 13 jaar (en ik ben 16 ja..) en ik blijf het leuk vinden. Heb hoofdklasse C en B gespeeld, nu speel ik 2e klasse A (bij Sporting Delta, te Dordrecht).
pi_6127051
[off-topic]Hey dan ken jij vast saskia en annika wel [/off-topic]
pi_6150293
lol, die ken ik ja
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 19:33:53 #37
8991 allezplakker
you'll stick with me
pi_6235285
hallo!
Ik korfbal zelf al een geruime tijd bij de meeuwen, die spelen met bijna alle 1e teams hoofdklasse. Korfbal is een ingewikkelde sport om naar te kijken, ik heb met meeuwen a1 overgangsklasse gespeeld en als er weleens "outsiders" kwamen kijken snapten ze vaak niet waar nu voor werd gefloten.
Korfbal is fysiek enorm intensief...er komen ook veel blessures bij voor aangezien het belastend is voor enkels en knieen.
Korfbal is verder echt een sport voor intelligente mensen...het vereist veel inzicht en de meerderheid van de korfballers die hoog spelen heeft een hoge opleiding genoten of heeft een hoog denkniveau.
nou ja..heb mijn zegje weer gedaan oh ja om ook even de mannen aan te spreken: de dames dragen kort rokjes
kus

[Dit bericht is gewijzigd door allezplakker op 11-10-2002 19:38]

de vrouw is koning en de man keizerin
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 19:35:18 #38
8991 allezplakker
you'll stick with me
pi_6235316
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 10:10 schreef amnesiac het volgende:
Om te spelen vind ik het nog steeds een leuke sport om het te kijken is het idd vaak waardeloos.

en ja ik korfbal

he ik zie net dat je uit vroomshoop komt..daar heb ik afgelopen zaterdag gecoacht
de vrouw is koning en de man keizerin
pi_6235776
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:27 schreef spoor het volgende:
jongens, korfbal is in elk geval stukken beter om te spelen dan voetbal
Muhahahaha, die korfbal spelers liggen te janken na een voetbal partijtje gespeeld te hebben want ze zijn aangeraakt, en tjah dat zijn ze niet gewend.

(weet ik uit eigen ervaring)

En ik vind het een beetje een homo sport, heb trouwens niks tegen homo's hoor.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 20:11:32 #40
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6235959
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:35 schreef allezplakker het volgende:

[..]

he ik zie net dat je uit vroomshoop komt..daar heb ik afgelopen zaterdag gecoacht

korfbal in vroomshoop =
pi_6464465
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:00 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Muhahahaha, die korfbal spelers liggen te janken na een voetbal partijtje gespeeld te hebben want ze zijn aangeraakt, en tjah dat zijn ze niet gewend.

Naja beetje late reactie maar weer, maar beter laat dan ooit..
Ben het totaal niet met je eens wat je zegt. Je generaliseert alle korfballers alsof het allemaal mietjes zijn. Ik denk dat jij jankend het veld afloopt als je tegen een groepje korfballers voetbal die ik samenstel.

Verder denk ik dat korfbal door menig persoon word onderschat. Misschien is het leuk een keer een FOK! sport meeting te organiseren met allerlei sporten. Ik organiseer dan wel korfbal

pi_6466039
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:22 schreef Eibertje het volgende:

[..]

Naja beetje late reactie maar weer, maar beter laat dan ooit..
Ben het totaal niet met je eens wat je zegt. Je generaliseert alle korfballers alsof het allemaal mietjes zijn. Ik denk dat jij jankend het veld afloopt als je tegen een groepje korfballers voetbal die ik samenstel.

Verder denk ik dat korfbal door menig persoon word onderschat. Misschien is het leuk een keer een FOK! sport meeting te organiseren met allerlei sporten. Ik organiseer dan wel korfbal

Als ik dan mijn eigen voetbal elftal mag samenstellen
pi_6468771
mag k dan ook voetballers er tussen gooien?
maar dan word het een beetje saai met calabro ertussen
pi_6556888
Jong Oranje liet woensdag 30 oktober op het European Youth Championship zien wat het waard is. De jeugd van Frankrijk werd met 54-6 verslagen. Het vorige record stamt uit 1999 van het Wereld Kampioenschap in Australië, toen Nederland Japan versloeg met 42-8. De Fransen maakten pas bij 21-0 hun eerste doelpunt, de ruststand was 30-1. Voor Nederland was André Kuipers topscoorder met 13 doelpunten.

Het begint al vroeg....tis geen wonder dat zoveel mensen korfbal saai vinden. Als je dit zo leest.

donderdag 31 oktober 2002 @ 16:51:57 #45
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_6556979
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:00 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Ik als korfballer voetbal ook wel eens en dat is geen pretje voor mijn tegenstander

Mijn gebrek aan techniek en inzicht compenseer ik wel met een obsessie voor de enkels en knieën van mijn tegenstander

pi_6557206
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 16:51 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Ik als korfballer voetbal ook wel eens en dat is geen pretje voor mijn tegenstander

Mijn gebrek aan techniek en inzicht compenseer ik wel met een obsessie voor de enkels en knieën van mijn tegenstander

Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel.
pi_6557238
wij wonnen met ons voetbaltoernooi het open toerunooi van de plaatselijke korfbal vereniging.. nou dat zegt echt veel over het niveau.
Verder vond ik het erg saai trouwens. En aardige mevrouwen maar van die enge mannetjes.

Ow ja typische sport voor een gezin met allemaal hetzelfde trainingspak

vrijdag 1 november 2002 @ 14:20:36 #48
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6570453
Maar hoe zit dat nou met dat gemengd douchen, ik hoor daar allemaal verschillende verhalen over. Volgens de een gebeurt het wel en volgens de ander zitten mannen en vrouwen in aparte kleedkamers!

* Elbutre gaat op korfbal als hij gemengd kan douchen!

Back in town
pi_6571039
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:20 schreef Elbutre het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat gemengd douchen, ik hoor daar allemaal verschillende verhalen over. Volgens de een gebeurt het wel en volgens de ander zitten mannen en vrouwen in aparte kleedkamers!

wat denk jezelf.
het wordt niet voor niks een protestantse sport genoemd.
pi_6572065
quote:

Ligt eraan of je sletten in je team hebt of niet....sommige clubs staan bekend om een hoge sletten gehalte...en andere juist niet.
pi_6572106
Och, wij hebben een keer met de korfballers een voetbaltoernooi meegedaan. twee gelijk, een verloren, 1 goal tegen slechts, dus zo erg waren we ook niet. (Het scheelde wel dat de helft ex voetballers waren
  vrijdag 1 november 2002 @ 15:59:02 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6572228
quote:

Nou, gisteren zag ik op TT dat ze bij het Oog op Morgen het itempje hadden "Korfbal, sport of huwelijksmarkt". Dat zegt iig wel genoeg over waarom je gaat korfballen.

Oud-klasgenoot van me korfbalde ook, en die werkte ongeveer het hele team af.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6576550
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ligt eraan of je sletten in je team hebt of niet....sommige clubs staan bekend om een hoge sletten gehalte...en andere juist niet.

Hehe Brian, daar weet jij niks vanaf!
pi_6584814
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 20:22 schreef Capetown het volgende:

[..]

Hehe Brian, daar weet jij niks vanaf!

Nee...ik weet niets van KZ sletten af...inderdaad
  donderdag 24 juli 2003 @ 15:48:05 #55
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_11988123
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:48 schreef spoor het volgende:
isse true, veel korfballers kunnen beter basketballen dan basketballers kunnen korfballen. En je kan zeker wel blokken met korfbal, maak er zelf standaard twee in de wedstrijd en ik zweer je die gaan meestal het vak uit dus die zijn hard genoeg. Je mag genoeg als verdediger alleen moet je zorgen dat de scheids het niet ziet

Badminton is echt geen slechte sport, is ook best wel zwaar als je je er volledig voor inzet. Voetbal is geinig om te doen omdat je iedereen onderuit kan schoppen, basketbal is gewoon vet en verder vind ik echt de ultieme sport gewoon curling...

probeer eens stijl te hebben
pi_11990211
Ik vind korfbal sinds het middenvak is afgeschaft niet leuk meer...
  vrijdag 25 juli 2003 @ 13:26:55 #57
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_12008821
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:29 schreef Eibertje het volgende:
mag k dan ook voetballers er tussen gooien?
maar dan word het een beetje saai met calabro ertussen
en jij doet t bij HKV, niet???
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_12789483
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

en jij doet t bij HKV, niet???

Late reactie maar het klopt wel je
pi_13152799
WION Rotterdan ole ole... k ik heb het er twaalf jaar gedaan. ongeveer jaar gelee gestopt omdat ik de vereniging te veranderd vind... Maargoed... zijn er nog genoeg die het er naar hun zin hebben en toch ben ik er wel opgegroeid in dat wereldje ennuh tis gewoon een topsport!

Al moet ik zeggen dat ik met Kung Fu/Wushu meer naar me zin heb = grotere uitdaging!

zondag 14 september 2003 @ 01:35:46 #60
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_13152992
Je mag toch niet lopen met de bal met korfbal?
The Internets, I needs it..
pi_13155254
quote:
Op zondag 14 september 2003 01:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Je mag toch niet lopen met de bal met korfbal?
true
  zondag 14 september 2003 @ 11:25:20 #62
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_13155496
Ik ben op korfbal gegaan op mijn 8ste.
En omdat mijn moeder het zo leuk vond heb ik er nog 4 jaar opgezeten.
Alleen toen ik eindelijk eraf was, was ik al zo close vrienden met mijn team mates dat ik ze miste.

Na een paar maanden ben ik dus weer terug gegaan voor de gezelligheid (en ook wel om weer en shape te komen)

Toen na 2 jaar zijn mijn beste vriendin en ik naar het 1ste gegaan op ons 16 en 17, dus veels te jong. (leden te kort)

Nu moet ik zeggen dat ik de wedstrijden heerlijk vind, ookal ben ik gebroken erna. Van het rennen en het vechten.

Want geloof het of niet, het komt vaak voor dat mensen onder de blauwen plekken zitten of open gekrabbeld zijn.

Wedstrijden zijn zwaar, ook al spelen we niet zo hoog (reserve 4de klas)

Kan niet oprecht zeggen dat ik korfbal leuk vind, maar het breng wel heel veel sfeer met zich mee. Zeker omdat we zo'n kleine club zijn, ken je iedereen. Heel gezellig.

Heb nog pijn van de wedstrijd gister.

Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')