mijn god.........echt zielige mensen......quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Flashbox het volgende:
En dan durven ze in het filmpjes topic nog te vragen waarom er geen filmpjes meer komen.![]()
![]()
Dat spel gedoe is toch niet meer van belang.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sharon heeft net de sticker van Mo gehad en moet drie baantjes zwemmen voordat ze naar Joanne terugmoet..
Ze ligt voor ! Philip volgt op twee meter..
Joh, er is gewoon iemand van de regie binnen die ze even uitlegt wat ze precies moeten doenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoezo minachting van de streamers ?
Faal op faal op faal...
Ja dat snap ik maar het maakt niet uit wie er eerste is dus waarom maken we ons druk wie er voorop lag voor de SLquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ligt eraan als ze boven de \zwarte streep van het glas jus bleven.
Weer één minderquote:
Thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij kreeg vier stickers met betekenissen van namen en die moest ie bij de goede persoon zoeken. Missie had hij niet gehaald dus sticker naar Sharon
ja geen idee moeten toch iets als er sl isquote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
waarom zit iedereen zich dan druk te maken wie er eerste gaat worden
Iets met sticker plakken met de vertaling van de namen van de overige bewoners en gefaald dacht ik, stond in de cos.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh ok..Heb de missie van Karim gemist dan..Iemand?
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Candyfreak het volgende:
Die sls slaan nooit ergens op ze verlullen zich toch altijd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat spel gedoe is toch niet meer van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |