watte?!?quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Net als vroegaah, met stiekeme briefjesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef mootie het volgende:
Ja Pietje, ga jij eens lekker een potje ranken.
Ik heb chantagemateriaal!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net als vroegaah, met stiekeme briefjes
Oranje zekerquote:
Neuh, neem maar gewoon van mij aan dat Martijn wel okay is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Martijn kan ook gewoon een freak zijn hè. Laten we hem eens bellen
Voor de alimentatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Leandra het volgende:
Daarbij: als hij echt een freak was, waarom zou Amanda dan bij hem teruggekomen zijn en nog een stuk of 3 kinderen met hem gekregen hebben?
Ja vast.... volgens mij ben je het best af met een flinke alimentatie voor 1 kind, dat wordt namelijk niet automatisch 4 keer zoveel als je 4 kinderen hebt.quote:
Heb je de hond uitgelaten?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
Moet je iemand commanderen dat ie voor jou commandeert, dan valt het wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
squirtquote:
WJquote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
squirt![]()
hi teun!![]()
dat hout in je skuurtje had je mooi zelf kunnen hakken als je dat kutzootje nsb-ers hier niet meer had opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |