watte?!?quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Net als vroegaah, met stiekeme briefjesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef mootie het volgende:
Ja Pietje, ga jij eens lekker een potje ranken.
Ik heb chantagemateriaal!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net als vroegaah, met stiekeme briefjes
Oranje zekerquote:
Neuh, neem maar gewoon van mij aan dat Martijn wel okay is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Martijn kan ook gewoon een freak zijn hè. Laten we hem eens bellen
Voor de alimentatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Leandra het volgende:
Daarbij: als hij echt een freak was, waarom zou Amanda dan bij hem teruggekomen zijn en nog een stuk of 3 kinderen met hem gekregen hebben?
Ja vast.... volgens mij ben je het best af met een flinke alimentatie voor 1 kind, dat wordt namelijk niet automatisch 4 keer zoveel als je 4 kinderen hebt.quote:
Heb je de hond uitgelaten?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
Moet je iemand commanderen dat ie voor jou commandeert, dan valt het wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
squirtquote:
WJquote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
squirt![]()
hi teun!![]()
dat hout in je skuurtje had je mooi zelf kunnen hakken als je dat kutzootje nsb-ers hier niet meer had opgezocht
Zo ben je dan ook wel weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dat vind ik uitermate jofel van mijzelf
haha, na twee keer, drie keer krijgen ze bij mij geen kans meer om zelfs maar op te staanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ![]()
![]()
![]()
Zoals je weet, geef ik mensen altijd een tweede, derde, vierde en vijfde kans.
Een lul zijn in een omgeving met veel vrouwen is de ideale uitgangspositiequote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daarom ben je vaak de lul. iets in human species (een groot deel dan) gaat voor de kill bij vergevingsgezinden die ook wel 'ns uithalen![]()
vakantie van twee weken las ik? doe je goed, opa.
ga je een zwembad in je tuin aanleggen? kunnen we met z'n allen lekker kroelen daar deze zomer. pietje als badmeester en gert verkoopt het snoep of zooow. tietuh genoeg zou ik zo zeggen hierzooo haha wtf, beetje melig
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een lul zijn in een omgeving met veel vrouwen is de ideale uitgangspositie![]()
Het wordt geen zwembad, maar een uit de kluiten gewassen kikkerpoel, speciaal voor Moots en consorten.
Rest akkoord, done deal
Mij?!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem eens iets wat hij niet heeft, die gast heeft gewoon alles
Een kikkerpoeltje?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja, van die gespierde. niet zo groot hoor, maar als ik een week aan het sjoelen ga bijvoorbeeld, ontwikkelt zich al een dikke linkertiet. gaat heel snel bij me, spieropbouw, iets te eigenlijkquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je houdt je dril maar in Brabant, dat hoef ik niet
das raar want sjoelen is voor mietjes en die hebben geen ballenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, van die gespierde. niet zo groot hoor, maar als ik een week aan het sjoelen ga bijvoorbeeld, ontwikkelt zich al een dikke linkertiet. gaat heel snel bij me, spieropbouw, iets te eigenlijk
thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"ballen"? bij mij zijn het meer eieren.. van een gans of zoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
das raar want sjoelen is voor mietjes en die hebben geen ballen
En bedankt voor deze MIquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ballen"? bij mij zijn het meer eieren.. van een gans of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |