watte?!?quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Net als vroegaah, met stiekeme briefjesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef mootie het volgende:
Ja Pietje, ga jij eens lekker een potje ranken.
Ik heb chantagemateriaal!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Net als vroegaah, met stiekeme briefjes
Oranje zekerquote:
Neuh, neem maar gewoon van mij aan dat Martijn wel okay is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die Martijn kan ook gewoon een freak zijn hè. Laten we hem eens bellen
Voor de alimentatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef Leandra het volgende:
Daarbij: als hij echt een freak was, waarom zou Amanda dan bij hem teruggekomen zijn en nog een stuk of 3 kinderen met hem gekregen hebben?
Ja vast.... volgens mij ben je het best af met een flinke alimentatie voor 1 kind, dat wordt namelijk niet automatisch 4 keer zoveel als je 4 kinderen hebt.quote:
Heb je de hond uitgelaten?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
Moet je iemand commanderen dat ie voor jou commandeert, dan valt het wel weer mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Commanderen is vermoeiende shit, verdomme.
squirtquote:
WJquote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
squirt![]()
hi teun!![]()
dat hout in je skuurtje had je mooi zelf kunnen hakken als je dat kutzootje nsb-ers hier niet meer had opgezocht
Zo ben je dan ook wel weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dat vind ik uitermate jofel van mijzelf
haha, na twee keer, drie keer krijgen ze bij mij geen kans meer om zelfs maar op te staanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ![]()
![]()
![]()
Zoals je weet, geef ik mensen altijd een tweede, derde, vierde en vijfde kans.
Een lul zijn in een omgeving met veel vrouwen is de ideale uitgangspositiequote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
daarom ben je vaak de lul. iets in human species (een groot deel dan) gaat voor de kill bij vergevingsgezinden die ook wel 'ns uithalen![]()
vakantie van twee weken las ik? doe je goed, opa.
ga je een zwembad in je tuin aanleggen? kunnen we met z'n allen lekker kroelen daar deze zomer. pietje als badmeester en gert verkoopt het snoep of zooow. tietuh genoeg zou ik zo zeggen hierzooo haha wtf, beetje melig
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een lul zijn in een omgeving met veel vrouwen is de ideale uitgangspositie![]()
Het wordt geen zwembad, maar een uit de kluiten gewassen kikkerpoel, speciaal voor Moots en consorten.
Rest akkoord, done deal
Mij?!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem eens iets wat hij niet heeft, die gast heeft gewoon alles
Een kikkerpoeltje?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja, van die gespierde. niet zo groot hoor, maar als ik een week aan het sjoelen ga bijvoorbeeld, ontwikkelt zich al een dikke linkertiet. gaat heel snel bij me, spieropbouw, iets te eigenlijkquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je houdt je dril maar in Brabant, dat hoef ik niet
das raar want sjoelen is voor mietjes en die hebben geen ballenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, van die gespierde. niet zo groot hoor, maar als ik een week aan het sjoelen ga bijvoorbeeld, ontwikkelt zich al een dikke linkertiet. gaat heel snel bij me, spieropbouw, iets te eigenlijk
thanksquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"ballen"? bij mij zijn het meer eieren.. van een gans of zoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
das raar want sjoelen is voor mietjes en die hebben geen ballen
En bedankt voor deze MIquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"ballen"? bij mij zijn het meer eieren.. van een gans of zo
haha, fann?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Steekt nieuwsgierig kop boven het venster![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt mazzel dat je linkjes naar Gert en Pietje hebt, anders had je mooi een streep door je naam. Vuige taal...quote:
Remlof zet er wel een streep onder gok ik zoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt mazzel dat je linkjes naar Gert en Pietje hebt, anders had je mooi een streep door je naam. Vuige taal...
wel als ik ff met 'm praat en een fles oesow doneer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die mag de straat nog niet uit van die Griek, is geen optie
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ik zie een complot;
Martijn Krabbé is negatief in het nieuws en toevallig zit Monique in SST een boek te lezen dat "Uitstel van executie" heet..... tevens de naam van een programma dat gepresenteerd wordt door? Juist... Martijn Krabbé.
Dat kan geen toeval zijn![]()
Dit moet een subtiele ondersteuning van de regie aan hun collega zijn
Tsk.....wedden dat teun er gewoon een note bij krijgtquote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel als ik ff met 'm praat en een fles oesow doneer.
anyways, die laysa moet toch uitkijken met dat 'teringlijers' als piet nog wakker is
Ze moet sowieso uitkijken, ze gaat trouwen met D_K. Bij een normaal en net meisje staan dan alle seinen op rood.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel als ik ff met 'm praat en een fles oesow doneer.
anyways, die laysa moet toch uitkijken met dat 'teringlijers' als piet nog wakker is
Ik ben dan ook niet normaal en/of netquote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze moet sowieso uitkijken, ze gaat trouwen met D_K. Bij een normaal en net meisje staan dan alle seinen op rood.
Die krijgt er al een note bij als hij jouw "teringlijers" quotequote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tsk.....wedden dat teun er gewoon een note bij krijgt
Relax, ik heb een afspraak met Yvonne dat ik geen notes meer krijgquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tsk.....wedden dat teun er gewoon een note bij krijgt
en bin laden is ontsnapt aan de dood tot nader uitstel van executie...kan geen toeval zijn/wezeh!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ik zie een complot;
Martijn Krabbé is negatief in het nieuws en toevallig zit Monique in SST een boek te lezen dat "Uitstel van executie" heet..... tevens de naam van een programma dat gepresenteerd wordt door? Juist... Martijn Krabbé.
Dat kan geen toeval zijn![]()
Dit moet een subtiele ondersteuning van de regie aan hun collega zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die krijgt er al een note bij als hij jouw "teringlijers" quote
Bwhehehehequote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Relax, ik heb een afspraak met Yvonne dat ik geen notes meer krijg![]()
In het vervolg is het direct een ban![]()
Ik las daarnet nog hier in de rls dat dat aan de schijnheilig verklaarde paus is te dankenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en bin laden is ontsnapt aan de dood tot nader uitstel van executie...kan geen toeval zijn/wezeh!
ook welkom terug/hien hoe is het met je?
Hij kan nog "Nee" zeggen in de laatste secondequote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Laysa het volgende:
Je zou het eerder andersom kunnen zien....dat D_K met mij gaat trouwen....een normaal en nette katholieke jongen zou dat nooooooooooooooooit doen
wanneer zijn jullie uitgerekend/aan de beurt?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Laysa het volgende:
Je zou het eerder andersom kunnen zien....dat D_K met mij gaat trouwen....een normaal en nette katholieke jongen zou dat nooooooooooooooooit doen
haha, echt he? zoiets las ik in een (web)krant vandaag, wtf..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las daarnet nog hier in de rls dat dat aan de schijnheilig verklaarde paus is te danken
De uitnodiging komt nog, rustig maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie uitgerekend/aan de beurt?
Ja dat was echte concurrentiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kan nog "Nee" zeggen in de laatste seconde![]()
Je hebt ook vet mazzel dat Lotusss inmiddels een vriendje heeft
Deze zomerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wanneer zijn jullie uitgerekend/aan de beurt?
D-K heeft geen interesse...sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen D_K of Lotusss, dan wist ik het wel
haha, nog boos omdat ik de naam van je zoontje herhaaaldeeeeh toennnn?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en bin laden is ontsnapt aan de dood tot nader uitstel van executie...kan geen toeval zijn/wezeh!
Heb je niemand om te rimmen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, van die wurmen in de bips van dat broodje kebab op het damrak
ik ben niet zo actief geweest lately. beetje vozen zonder die eieren aan te spreken vond ik wel goed eigenlijk de laatste tijd. zeg maar uitstel van executie..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij al lentekriebels WJ?![]()
M.a.w., hoe staat het met de spanning op je ganzeneieren?
Kijken of ik er een plaatje bij kan vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijken of ik er een plaatje bij kan vinden
Ik klikte eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee, het kan idd geen toeval zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Dan steek ik er eerst een fikkie onderquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijken of ik er een plaatje bij kan vinden
laat pietje met rust, hij heeft het al zwaar genoeg met al die dingessen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kusje piet, het komt allemaal wel goed als je groot bent![]()
rather diequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg WJ, ouwe zwamneus, ben je al in 40+ geweest?
Ja dusquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het kan idd geen toeval zijn.
Thnx, jij ook welkom terug, ik lig altijd dubbel als ik weer eens teruggelezen heb en jij blijkt dan even langs te zijn geweest
Hier gaat het goed, druk druk druk met de kleine, maar dat is leuk druk.
Hoe is het met jou?
Rottig lijkt mij dat, van die megaklappen om de 1.5 secondequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"40 plus", dat is m'n hartslag in rust man. gek
Ja hoor, de heren houden allebei het huis vrij goed bij....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig!!!
ik was al bang dat je boos op me was..
![]()
ja, best okee met moi, thanks.
lang terug dat ik je zo ff trof hier. heb je nog wel gefeliciteerd met je kind meen ik me te herinneren. lekker dat de drukte goed bevalt!
doet je vriend of je oudste zoon (of beiden is nog mooier!) ook nog wat in de huishouding?
Mijn taak in het huishouden is troep maken en eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, de heren houden allebei het huis vrij goed bij....
Jawel joh, toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, zo'n mobiele telefoon abbo heb je ook niet behoorlijk voor minder dan 50 pleuro's per maand?!
Dat ligt er vooral aan wat voor telefoon je bij je abonnement "cadeau" wilt hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus Christus, zo'n mobiele telefoon abbo heb je ook niet behoorlijk voor minder dan 50 pleuro's per maand?!
Ik heb er ook de ballen verstand van, maar aangezien ik tegenwoordig zowaar sociaal loop te doen (lees: meisjes lastig val) dacht ik; laat ik 's kijken of ik dat niet leuk kan combineren met een beetje behoorlijk internet en misschien een nieuwe telefoon voor een lief prijsje voor een lieve Ian.quote:
Geweaun zo'n ding waar je dingen mee kanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er vooral aan wat voor telefoon je bij je abonnement "cadeau" wilt hebben.
Dat is vet goedkoop, vergeleken bij een meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
k kom echt niet onder de ¤50,- per maandDus laat die shit maar zitten, daar ben ik serieus te gierig voor.
Daar zou ik eventueel wel ¤50,- per maand voor over hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is vet goedkoop, vergeleken bij een meisje
en een voetwassing toe waarschijnlijk, vuile jezuietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn taak in het huishouden is troep maken en eten.
Hoeveel belminuten cq SMSjes wil je te besteden hebben per maand dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er ook de ballen verstand van, maar aangezien ik tegenwoordig zowaar sociaal loop te doen (lees: meisjes lastig val) dacht ik; laat ik 's kijken of ik dat niet leuk kan combineren met een beetje behoorlijk internet en misschien een nieuwe telefoon voor een lief prijsje voor een lieve Ian.
Maarre, ik kom echt niet onder de ¤50,- per maandDus laat die shit maar zitten, daar ben ik serieus te gierig voor.
Ja arme Laysaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en een voetwassing toe waarschijnlijk, vuile jezuiet![]()
arme laysa
Jezus en ik hebben hetzelfde lot. Een flink kruis om te dragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en een voetwassing toe waarschijnlijk, vuile jezuiet![]()
arme laysa
Ik geef mijn bankrekeningnr. wel ff door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zou ik eventueel wel ¤50,- per maand voor over hebben.
Da's wel fideel van jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zou ik eventueel wel ¤50,- per maand voor over hebben.
Zal wel loslopen, je hebt ook al geen ganzeneieren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jezus en ik hebben hetzelfde lot. Een flink kruis om te dragen.
haha, zoiets hoorde ik al laatst >>> (quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jezus en ik hebben hetzelfde lot. Een flink kruis om te dragen.
Ik dacht dat ik de slet wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geef mijn bankrekeningnr. wel ff door.
Ik moet internet hebben, dan sms ik nooit meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel belminuten cq SMSjes wil je te besteden hebben per maand dan?
En internet moet kunnen voor een tientje.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat jij de baas bent en hij hier een beetje stoer loopt te doen
BlackBerry, kun je pingen, is gratis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet internet hebben, dan sms ik nooit meer
Ik heb gouden eieren en elke dag worden de kroonjuwelen afgestoft!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, je hebt ook al geen ganzeneieren.
Alleen met andere BlackBerry's.quote:
Dude...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb gouden eieren en elke dag worden de kroonjuwelen afgestoft!
Aan wie?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, koop je er twee, geef je de ander aan haar, dat moet kunnen voor die 50 euro per maand.
Ja, maar dat ping niet op niet-Blackberry's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Whatsapp doet het ook op een blackberry!
En een telefoon waarmee je een beetje fatsoenlijk kunt internetten neem ik aan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet internet hebben, dan sms ik nooit meer
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat ook nog kan, ik weet het 't is raar, maar gewoon afspreken op een terras, dan kun je met haar praten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ian gedeeld mod kan worden met piet zie ik 'm (ze) er voor aan
solly, was effe elders..quote:
Doe je best, ik lurk wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
solly, was effe elders..
kijk net ff in de scrt story vitrine, best potentieel relletje te regelen met al die gekken in de cos lijkt hetvolgens mei hept bommie ze hier naartoe gelokt, al die gescheiden wijven
alsof 'wij' hebben stilgezeten, eikelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe je best, ik lurk wel mee![]()
Ik heb godverdomme zesendertig kunstjes voor Yvonne moeten doen om terug te mogen komen.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof 'wij' hebben stilgezeten, eikel![]()
wat denk je van onze acties met die bestuurbare vliegtuigjes (helikoptertjes zelfs) met wapperend doek "teun terug of sterf!" langs ramen en tuinen van admins; stinkbloemen van fleurop naar yvonne; dreigbrieven naar remlofs stamkroeg en biggenkoppen naar die andere broger z'n adres![]()
ja, je hebt het weer helemaal alleen gedaan![]()
"bedankt iedereen" m'n reet, stank voor dank met jou
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof 'wij' hebben stilgezeten, eikel![]()
wat denk je van onze acties met die bestuurbare vliegtuigjes (helikoptertjes zelfs) met wapperend doek "teun terug of sterf!" langs ramen en tuinen van admins; stinkbloemen van fleurop naar yvonne; dreigbrieven naar remlofs stamkroeg en biggenkoppen naar die andere broger z'n adres![]()
ja, je hebt het weer helemaal alleen gedaan![]()
"bedankt iedereen" m'n reet, stank voor dank met jou
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb één PM gezonden met een "Free Teun!" achtige ondertoon... ish....
Dat was mijn bijdrage, graag gedaan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef mootie het volgende:
En ik heb me, zoals gewoonlijk, afzijdig gehouden. En het heeft gewerkt!
Niks te danken.
Aan wie heb je hem gestuurd, aan LS?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb één PM gezonden met een "Free Teun!" achtige ondertoon... ish....
Dat was mijn bijdrage, graag gedaan.
Die kon er ook niets aan doen denk ik. Zat ook in een wat onhandige positie op dat momentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eens! En bij nader inzien heb ik volgens mij écht lopen zeiken bij Remmie.
Nu ben ik een tikje teleurgesteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was bij benadering, kunnen er ook 89 zijn geweest
Dat kreeg ik te horen, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kon er ook niets aan doen denk ik. Zat ook in een wat onhandige positie op dat moment![]()
Laters!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu even lurken en dan slapen!
Mootie, Ian trusten voor strakkies
Hoe is je ..bizarre..zakengesprek afgelopen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
Geen dag compleet zonder een cryptische hondjes-post.
Morning!
Baas boven baas, ik kreeg 1989 euro terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef spuitje het volgende:
Goedemorgen,
Krijg ruim 300,-- terug van het electriciteitsbedrijf! Mooi meegenomen!
Ging niet om een deal, maar om input voor nog te schrijven leaflets en brochures. En de input die we hebben gekregen is vooralsnog te vaag en minimaal om concreet te kunnen schrijven. Dus er moet nog meer info worden vergaard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef hondjes het volgende:
Hoe is je ..bizarre..zakengesprek afgelopen..
Heb je een deal kunnen maken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
Geen dag compleet zonder een cryptische hondjes-post.
Morning!
Dus rustig afwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ging niet om een deal, maar om input voor nog te schrijven leaflets en brochures. En de input die we hebben gekregen is vooralsnog te vaag en minimaal om concreet te kunnen schrijven. Dus er moet nog meer info worden vergaard.
Door de assistente van mijn opdrachtgever. Schrijf ik ondertussen wel weer wat anders. Of hier.
Of gewoon mijn grote duim gebruiken en ze er vervolgens concreet op laten schieten. Vaak werkt dat het meest efficiënt: als ze iets tastbaar hebben om op te reageren.quote:
ga toch eens tijd naar je bed, jij blijft gapenquote:
Ik ben net wakker, chagrijn!1!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga toch eens tijd naar je bed, jij blijft gapen
ben jij changerijnigquote:
Dat kán ook niet gezond zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben jij changerijnigik niet hoor nooit sta altijd op met een glimlach
'' lekker een frisse neus halen''quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik las rouwkrans.
Even een brunchje en dan met de ene hond het bos in en vervolgens met de andere het parkje rond.
Nou! Ook zo fijn dat de overenthousiaste monsterpup zo goed is opgevoed en zijn anti-trekriem kapot heeft getrokken. De heenweg is een krachtmeting die hij steeds vaker lijkt te winnen.quote:
Zeg maar rustig koud!quote:
Gelukkig heb je een warme persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Het is gewoon slechts 16,5 graden in mijn woonkamer.
Have fun in de sun beebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Zodra we bij het bos komen, laat ik hem los en dan galoppeert hij als een dronken paard alle kanten op. Maar wacht altijd wel braaf bij het eerste bospad dat we in de regel inslaan, Zoé is ie dan ook wel weer, de bullebak.
Ik vind het heerlijk: even achter de laptop weg en semi-gezond doen.
Tosti op, fiets pakken en gaan!
Heb er even een melding van gemaakt in de COS.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:
Veel plezier Cc!
Het is iig stukken beter dan in de COS hangen... mijn god wat is het niveau daar laag
Beter in het bos dan in de COS
het maakt totaal geen indruk gekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb er even een melding van gemaakt in de COS.
Ze kijken daar niet graag in de spiegel.quote:
Ik gok dik boven de 120 kg.quote:
Hele dag met cola en chips achter de pc of zo.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dikke, lelijke huisvrouwen met korte, pittige kapsels.
Ah okay...Jullie zijn de experts dus zullen het wel wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Hele dag met cola en chips achter de pc of zo.
"Zal ik de hurr duurrr durrr"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zal ik de rest ook vragen of ze hier komen...Ik weeg trouwens 60 kilo
Dat is handiger met de kleinkinderen... Dat kleine grut vreet anders steeds je haar opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dikke, lelijke huisvrouwen met korte, pittige kapsels.
Ze zijn nog te dom om op een linkje te kunnen klikken. En het kutte is dat ook die mensen steeds ouder wordenquote:
Hun ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef Laysa het volgende:
'' de rest''?
Maar we hebben het hier amper over SS
Ik doe wel een Roseetjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Biertje?" vink altijd zo gezelly, jeweets, voor na de sjempeknie.
Lang leve de Omega blokkadequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_warm___.html?p=1,1
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Thuis of op een terrasje, belangrijk detail.
Ik geniet overalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, terrasje, roseetje... Kan niet wachten tot dat weer kan
Die heb je voor thuis! Op de camping zit je op je kratje!quote:
Als ik iets pauper vind is het wel een beertender, geweaun gezelly kratjes voor de coolkast en navelen als je een flesje pakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb je voor thuis! Op de camping zit je op je kratje!
Geen pittig kort kapsel voor jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kapper vergeten! Nou ben ik nog langer langhariger!
http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=629143848&m4n_aid=27026quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Kapper vergeten! Nou ben ik nog langer langhariger!
Tsssk, alsof ik dat zelf ga zitten doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=629143848&m4n_aid=27026
Verwend kindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tsssk, alsof ik dat zelf ga zitten doen
Ik ben wat zuur omdat het eerste dat ik las was dat Griekenland 200 miljard nodig heeft en Portugal 100 miljard.Stelletje opvreters.En daardoor komt vanzelf het moment dat je je eigen haar wel zal moeten knippen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur omdat je geen kapper meer nódig hebt.
Tegen die tijd hoop ik zwaar kaal te zijn. En als ik een beetje van mijn vader heb meegekregen zou dat helemaal goed moeten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben wat zuur omdat het eerste dat ik las was dat Griekenland 200 miljard nodig heeft en Portugal 100 miljard.Stelletje opvreters.En daardoor komt vanzelf het moment dat je je eigen haar wel zal moeten knippen.
Ik zeg altijd tegen mijn ouders dat ze het zelf op moeten maken. Ze hebben er tenslotte ook zelf voor gewerkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik zwaar kaal te zijn. En als ik een beetje van mijn vader heb meegekregen zou dat helemaal goed moeten komen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zal ik de rest ook vragen of ze hier komen...Ik weeg trouwens 60 kilo
Ik jank er ook bij, maar van het lachen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit dit topic te lezen en ik zit te janken van verdriet. Hoe kunnen mensen toch zo ver zinken
Opvoeden wel, voeden niet. Kind gaat vast vroeg dood, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:59 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch pure kindermishandeling als je je kind zich zo vol laat proppen
Als je bang bent voor de buien van een 3-jarige en hem daarom z'n zin maar geeft, dan ben je een beetje te laat begonnen met opvoeden.
Is er dan niemand die in de maatschappij dat type mens tegen zichzelf in bescherming neemtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik jank er ook bij, maar van het lachen.
Dat zou censuur zijn, je mag je eigen inspiratiebronnen hebben. Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is er dan niemand die in de maatschappij dat type mens tegen zichzelf in bescherming neemt
Waarom? Ze doen er niemand, inclusief zichzelf, kwaad mee. Daarbij zijn die heiligverklaringen uiterst vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Is er dan niemand die in de maatschappij dat type mens tegen zichzelf in bescherming neemt
Weet ik niet zo goed, hoon is wat deze emotioneel labiele mensen over zich heen krijgen. Of ze daar tegen bestand zijn is maar de vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen er niemand, inclusief zichzelf, kwaad mee. Daarbij zijn die heiligverklaringen uiterst vermakelijk.
Voor hetzelfde geld maakt iemand vet misbruik van dat soort types.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop alleen maar voor Gerard dat-ie die figuren in het dagelijks leven nooit tegen zal komen.
Het scheelt iig dat die ouders dankzij de Chinese één-kind-politiek waarschijnlijk niet nog een kind zullen verpesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Opvoeden wel, voeden niet. Kind gaat vast vroeg dood, probleem opgelost.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zijn dat eigenlijk dezelfde figuren als diegenen die hem willen behoeden voor Alex?
Volgens mij hebben ze het nauwelijks doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Weet ik niet zo goed, hoon is wat deze emotioneel labiele mensen over zich heen krijgen. Of ze daar tegen bestand zijn is maar de vraag.
Ja, hoe zit dat eigenlijk. Als er eentje sterft, mag je dan niet nog een kind op de wereld zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het scheelt iig dat die ouders dankzij de Chinese één-kind-politiek waarschijnlijk niet nog een kind zullen verpesten.
ip-adres en adres achterhalen, doorgeven aan het RIAGG en een crisisteam met alle toeters en bellen (en medicatie) terstond richting zo'n kind.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het nauwelijks door.
Maar wat wil je dan doen? Ze een internetverbod geven?
Omdat Sly net als Gerard ook heel vet haar heeft, bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Copycat het volgende:
Is het merendeel daar trouwens inderdaad afkomstig van Nowlive, zoals ik vermoed?
Het grappige is dat het waarschijnlijk mislukte dertigers zijn die al die tips willen hebben, en het feit dat het hen ontbreekt aan de eigenschappen die Gerard wel heeft, maakt dat ze het nooit zullen maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zou censuur zijn, je mag je eigen inspiratiebronnen hebben. Gelukkig wel.
Het zijn wel voornamelijk nieuwe mensen, waar ze vandaan komen mag Joost weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Copycat het volgende:
Is het merendeel daar trouwens inderdaad afkomstig van Nowlive, zoals ik vermoed?
Verrek!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat Sly net als Gerard ook heel vet haar heeft, bedoel je?
Geen idee, weet ook niet hoe dat gaat met een 2de huwelijk als de nieuwe partner nog geen kind heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk. Als er eentje sterft, mag je dan niet nog een kind op de wereld zetten?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het trieste is dat zo eentje in het echte leven overal op een muur van onbegrip stuit. Ik zie het zo voor mij, al die mensen die haar proberen te ontlopen, waarbij ze eenzaam en stil in een hoekje kruipt en 's nachts ligt te janken in bed.
Proberen ze 't vervolgens op zhe interwebs, weer die muurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het trieste is dat zo eentje in het echte leven overal op een muur van onbegrip stuit. Ik zie het zo voor mij, al die mensen die haar proberen te ontlopen, waarbij ze eenzaam en stil in een hoekje kruipt en 's nachts ligt te janken in bed.
Is 30 ongeveer de leeftijd waarop succes gemeten wordtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat het waarschijnlijk mislukte dertigers zijn die al die tips willen hebben, en het feit dat het hen ontbreekt aan de eigenschappen die Gerard wel heeft, maakt dat ze het nooit zullen maken.
Ze hebben waarschijnlijk wel hele boekenkasten vol met allerlei zelfhulpboeken.
Maar met alleen het lezen van die boeken kweek je nog geen karakter, doorzettingsvermogen en het zien van kansen als ze er zijn ipv achteraf, en natuurlijk het lef kansen te pakken.
De echte onwetenden wel, maar die komen niet eens zo ver als zij. Ze weet dat het ergens fout gaat en zoekt de oplossing op een manier... nou ja, dat kun je dus lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt er een ware soap van. Volgens mij zijn juist de onwetenden het gelukkigst.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 30 ongeveer de leeftijd waarop succes gemeten wordt?
Ik had het over dertigers, dat loopt tot 39quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is 30 ongeveer de leeftijd waarop succes gemeten wordt?
There is still timequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dat biedt nog wat perspectief voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |