mijn eigen versie van de 00's heroes morgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoin, wat is je volgende show weer voor verassing?
ja dat type...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
HOI PIEPELOI
Wereldmuziekquote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
mijn eigen versie van de 00's heroes morgen.
En donderdag een 'gewone' show.
En zondag wss weer een thema show. Wereldmuziek ofzo. Weet ik nog niet zeker
ik moest dit van fok er achter zetten... ik deed het maar anders kreeg ik een permabanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
Wat is dat voor geheime code aan het einde van de TT?Een bericht aan Al Quaida?
het giro nummer van al quidaquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
Wat is dat voor geheime code aan het einde van de TT?Een bericht aan Al Quaida?
Lijkt me best tof om een keer te doen, ik moet alleen nog meer muziek hebben die ik de ether in durf te gooienquote:
waarom??quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moest dit van fok er achter zetten... ik deed het maar anders kreeg ik een permaban
= Noorsquote:
Heb je de hardcore versie van de Teletubbies intro al gezienquote:
er wordt gewoonnteveel gespamt over bin ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee!! maarja ik doe het maar gewoon.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
er wordt gewoonnteveel gespamt over bin laden
Oeeh altijd fijnquote:
dat instrument wat niet op een ingestelde beat kan gaan? inperfecte kutzooi, ik ga GTA spelen.quote:
Game zequote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat instrument wat niet op een ingestelde beat kan gaan? inperfecte kutzooi, ik ga GTA spelen.
Slaap zequote:
gta zuigtquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat instrument wat niet op een ingestelde beat kan gaan? inperfecte kutzooi, ik ga GTA spelen.
Draak staat ingesteld op 23:00 uur. Uitloop van 10 minuten ok maar niet te lang want koelkast en pops vinden het niet leuk om stroom te betalen voor jan lulquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik er gewoon uitgaan wanneer ik wil Huppel ?
Ok dan ben ik er 23:09 uitquote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak staat ingesteld op 23:00 uur. Uitloop van 10 minuten ok maar niet te lang want koelkast en pops vinden het niet leuk om stroom te betalen voor jan lul
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef 129383 het volgende:
goh ik ga straks ook maar een dutje doen
voorbereiding op een gamesEssie van 70 uur
( ik aas op het wereldrecord)
Dat kan niet gezond zijn manquote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef 129383 het volgende:
goh ik ga straks ook maar een dutje doen
voorbereiding op een gamessessie van 70 uur
( ik aas op het wereldrecord)
dank uquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]over no-life gesproken.
.
Ik wens je iig wel succes
we zien je dus niet weerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
dank u
1 of ik ben dan dood ( epilepsie aanval )
2 of ik ben dan dood (teveel hackers op mw2)
3 of de computer gaat dood (oververhitting)
4 alles gaat dood(mega meteoriet inslag
)
in ieder geval mijn computer gaat eerst heen denk ik ( sessies van 35 uur.. makkie voor mijquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zien je dus niet weer
in dat geval.. was gezellig
Je obsessie voor Fanta is opvallend, voor een nietszeggende kutuser als Fanta is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef 129383 het volgende:
Fanta ziet bij Wow vast de zon opkomen
en die zelfde sessie weer opkomen
of het ligt bij de slijterij voor de deur
Jouw obsessie voor mij toch ookquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je obsessie voor Fanta is opvallend, voor een nietszeggende kutuser als Fanta is.
quote:
Fanta was de eerste user die ik tegenkwamquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je obsessie voor Fanta is opvallend, voor een nietszeggende kutuser als Fanta is.
Bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef 129383 het volgende:
[..]
Fanta was de eerste user die ik tegenkwam
Dus ik heb me er een beetje aan gehecht
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, laat me.
Whut, ga eten mensquote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet gegeten, laat me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |