Dat ligt er aan wat je wil natuurlijk, maar als je niet per se alles wil zien, dan kun je in een week echt wel mooie dingen doen en zien! Ik zou dan gewoon bepalen of je op Kutaisi of Tbilisi vliegt en daardoor een van beide kanten vh land doen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 14:07 schreef MaJo het volgende:
Is Georgië ook iets voor een weekje of is dat eigenlijk zonde? We hebben nog een week in september vrij en zat te denken aan Slovenië. Maar nu ik dit topic weer zie begint het te kriebelen
Voor zover ik zo snel even zie, niet, Hoezo dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Liesje, heeft Wizzair ook bij jou aan de vluchttijden zitten sleutelen?
Ik kreeg een mail hierover, met het verzoek me akkoord er mee te verklaren (mag zelfs gratis laten annuleren).quote:Op maandag 15 juli 2019 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor zover ik zo snel even zie, niet, Hoezo dan?
Maar wat is er veranderd dan? Ik werd een beetje zenuwachtig want ik krijg best vaak mail van Wizz en die lees ik dan niet dus heb even gekeken maar volgens mij de laatste weken niets bijzonders.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail hierover, met het verzoek me akkoord er mee te verklaren (mag zelfs gratis laten annuleren).
Vlucht is een half uur naar achteren geschoven. Maar dat is genoeg om te mogen annuleren.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wat is er veranderd dan? Ik werd een beetje zenuwachtig want ik krijg best vaak mail van Wizz en die lees ik dan niet dus heb even gekeken maar volgens mij de laatste weken niets bijzonders.
Ik moet ook nog steeds eens goed kijken naar mijn reisplan. En inderdaad dingen moeten schrappen. Ik heb 14 dagen dus ik ga me denk ik tot 6 plaatsen beperken. (:D)
Wij hebben dit gedaan via Cars 4 rent. Dan huur je in principe van een particulier en zijn zij tussenpersoon, maar hele goede ervaringen mee gehad. Ze hebben een naam hoog te houden dus checken echt wel van wie ze verhuren. Voordeel is dat je gewoon overal kan afspreken (wij kregen de auto op gewenste tijdstip bezorgd bij hotel en bij vertrek stond de eigenaar bij het vliegveld. We hadden bijv ook wifi in de auto en dat werkte overal echt goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:28 schreef Leonos het volgende:
Ik ga ook in september, ook via de EIN vlucht waarschijnlijk.
Nog even uitzoeken hoe een auto te huren en dergelijken.
WiFi in de auto klinkt zeker goed!quote:Op maandag 22 juli 2019 21:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wij hebben dit gedaan via Cars 4 rent. Dan huur je in principe van een particulier en zijn zij tussenpersoon, maar hele goede ervaringen mee gehad. Ze hebben een naam hoog te houden dus checken echt wel van wie ze verhuren. Voordeel is dat je gewoon overal kan afspreken (wij kregen de auto op gewenste tijdstip bezorgd bij hotel en bij vertrek stond de eigenaar bij het vliegveld. We hadden bijv ook wifi in de auto en dat werkte overal echt goed.
Jij bent wel getransformeerd naar de avontuurlijke reiziger hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:55 schreef Leonos het volgende:
Wi
[..]
WiFi in de auto klinkt zeker goed!![]()
Gaan we naar kijken, bedankt!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:54 schreef Leonos het volgende:
Geboekt van 10 t/m 24 september, via Eindje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in! Goed om te horen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]Goed seizoen ook! Wij waren er vorig jaar ook rond die tijd en was heerlijk
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:24 schreef Leonos het volgende:
Reisverslag door gestuurd gekregen via via, misschien wel leuk voor jullie om te lezen.
In spoiler gezet voor herkenbaarheid.Bedankt voor het delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie al een planning?quote:
Lol dat is wel een heel druk programma.quote:Op maandag 26 augustus 2019 08:34 schreef Leonos het volgende:
Dit zijn de plekken waar ik heen wil![]()
Maar omdat ik maar 14 dagen heb moet ik nog wat schrappen. Maar wij willen niks schrappen, dus word nog leuke discussie
Edit: Zie dat jullie het niet kunnen zien, nieuw linkje.
[ afbeelding ]
Wat zal jij doen dan? 1 ding per 2 dagen offff?quote:Op maandag 2 september 2019 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is wel een heel druk programma.Want ik geloof dat de reistijden best flink zijn steeds. Jouw kant van de bergen leken me ook echt schitterend. Maar ja keuzes enzo.
Gori wil ik eigenlijk ook nog ergens tussen proppen.
Kijktip:
https://www.vpro.nl/programmas/de-bergen-achter-sotsji/02.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |