Beetje ringtone werk datquote:Op maandag 16 mei 2011 07:52 schreef Drakire het volgende:
[..]
Idd jezus wat vet; jammer dat het zo kort is misstaat iig niet in mijn muziekcollectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Gwywen het volgende:
O, er komt actie, er komt zéker actie.
Ik neem aan van wel, één van de hoogtepunten van het eerste boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef rakotto het volgende:
BoekIn ieder geval niet zo duidelijk en open als nu in de serie volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch dreigde hij te verliezen. Als het niet voor zijn man was die een speer in de kuit van Ned ramde dan had hij toch verloren.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Rahl het volgende:
Wauw, beste aflevering tot nu toe!
Mooi hoe ze ook in beeld brachten hoeveel beter Jaime is met een zwaard dan Ned. Hij bewoog veel makkelijker en soepeler.
Ik weet nog niet wat er gaat gebeurenquote:+ Cersei en Robert.
+ Bronn en Tyrion
+ De bruutheid van de Mountain. Hoe ie dat paard afslachtte, wauw! En z'n broertje daarna.
Kan potverdikkeme niet wachten tot volgende week zeg! En ik weet al wat er gaat gebeuren.
Dat vond ik juist helemaal niet. Ned is alleen sterker dan Jaime, maar Jaime is zo veel sneller en wendbaarder. Kwam ook duidelijk tot uiting in de scene, vond ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En toch dreigde hij te verliezen. Als het niet voor zijn man was die een speer in de kuit van Ned ramde dan had hij toch verloren.
Je bedoelt dat Clegane het hoofd van zijn paard afhakt? Volgens mij was dat omdat hij baalde dat hij verloren had en gaf de schuld aan z'n paard. Dat 'ie te langzaam was ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef yavanna het volgende:
Bijzonder goede aflevering wederom.
Kan iemand zeggen wat er gebeurde bij het tournament. Het ene paard was hitsig, maar welk voordeel had de andere ruiter daarvan/hoe had hij daar voordeel van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paard van Ser Loras was een loopse merrie, dat van the Mountain was een hengst die daar van slag van raakte.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef yavanna het volgende:
Bijzonder goede aflevering wederom.
Kan iemand zeggen wat er gebeurde bij het tournament. Het ene paard was hitsig, maar welk voordeel had de andere ruiter daarvan/hoe had hij daar voordeel van?
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Locusta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Clegane het hoofd van zijn paard afhakt? Volgens mij was dat omdat hij baalde dat hij verloren had en gaf de schuld aan z'n paard. Dat 'ie te langzaam was ofzo.
Ik schrok trouwens enorm van dat stukje!Mijn eerste reactie:
en toen bedacht ik me weer dat het nep is
![]()
![]()
BoekWas wel een stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd, net als vorige keer met de gorgelende doodsstrijd, maar ik bedoelde onderstaand.
Ik zat het terug te kijken naar of die hengst dan iets 'fout'/raars deed, zag daar echter niets aan. Maar hij zal dan idd wel van slag geweest zijn door de loopse merriequote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het paard van Ser Loras was een loopse merrie, dat van the Mountain was een hengst die daar van slag van raakte.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Locusta het volgende:
BoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: loras&renly in 't boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze serie is ook de moeite om twee keer te lezenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Locusta het volgende:
Ohja! Dat was het met het paard! Nu weet ik het weerVandaar dat ze het er ook over hadden (Ser Loras en Renling volgens mij) dat je niet altijd eerlijk moet spelen. Hij nam expres een hitsige (?) merrie.
@ boek: hmmm, vandaar dat het me niet was opgevallen.... Ging teveel op in het verhaallijn om "tussen de regels door" te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |