quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef dnbrainwash het volgende:
Een lcd kabel vervangen van een laptop met een kop koffie erbij.
Die geeft nu sport aan gedetineerden bij de vrouwengevangenis in Heerhugowaard!quote:
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Die geeft nu sport aan gedetineerden bij de vrouwengevangenis in Heerhugowaard!
Vooral Surinaamse, Turkse, Marokkaanse en Nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komen
Ja daarna gaat ze bij de mannengevangenis daarnaast sport geven en daarna gaat ze autorijlessen.. Kan ze je ophalen bij een 1e datequote:
Owja, meestal ook dikke vadsige vrouwen die door hun man gedumpt zijn en uit wraak hun kind hebben omgebracht!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komen
Schaam jij je?quote:
Ik ook wel, lekker lui.quote:
"Geeft aventoe wit beeld"quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aha wat voor probleem heb je verholpen (altijd lachen zulke verhalen)
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het welquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik ook wel, lekker lui.
[..]
"Geeft aventoe wit beeld"
Is niet zo grappig.
www.kieskeurig.nlquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het wel![]()
Ben nu bezig met het zoeken van een shop die mij een of andere panasonic TV kan leveren...
Haha ik wilde je gewoon een beetje triggerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef Frummpie het volgende:
[..]
www.kieskeurig.nl![]()
Ik ben dan geen luie ICT'er maar omdat ik mijn werk zo goed uitvoer kan ik geregeld fokken
Ja het leven is zwaar, maar ik Fok! me er wel een weg doorheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het wel![]()
Ben nu bezig met het zoeken van een shop die mij een of andere panasonic TV kan leveren...
Moet eigenlijk nog een client (klant) controlen op CZ-gegevens maar ben niet in de stemming om het nu te doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:42 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja het leven is zwaar, maar ik Fok! me er wel een weg doorheen.
Je moet iets als je je targets hebt gehaald. xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |