abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96360456
Ooh Saffier! Wat een geweldige foto's. Wat zag Ylana er mooi uit en Tobias ook trouwens. Die foto dat Ylana en Tobias met hun handen naar elkaar zitten, echt O+ Prachtige kerk ook zeg! Super O+

En voor de rest is hier alweer heel veel geschreven.
Draakje, weer een slechte nacht joh? Wat balen joh :* Wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Leandra, fijn dat Soneal weer goed was aangekomen. Lengte zou ik me niet heel druk om maken. Amy is wel eens 2 cm gekrompen :') Zo nauwkeurig gaat dat niet.
DJMO, beterschap voor de kleine Geert!
Tico! Wat onzettend goed dat ze zo lekker heeft gegeten! Hopelijk wordt dit een gewoonte!
CP, dat tussendoor dingen geven doe ik ook ja :) Maar meer dan een hapje krijgt ze niet binnen. Als ik de porties melk en pap nog kleiner maak dan krijgt ze niets meer binnen denk ik :P Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar at ze minder dan wanneer ze na 4 uur weer honger heeft.

Wij hadden hier een pechdag. dure APK keuring van de auto en onze kat die nu een nachtje bij de dierenarts mag logeren wegens blaasgruis. Arm beest, hij was echt heel sneu vandaag. Gelukkig waren we er nog net op tijd bij. De dierenarts heeft zijn leven gered. Dus als hij morgen weer thuis is kan Amy hem weer aan zijn staart trekken (om even ontopic te blijven :P )
pi_96360684
Saffier mooie foto's. Ik vond die eerste (dacht k) in de kerk zo mooi. Jullie zo met zn 4tjes O+
pi_96360741
Saffier, OMG!! O+ ik wil ook een Ylana! Wat een prachtig meisje is ze toch.. En die foto van jullie als gezin O+ O+ goud waard!! :Y
pi_96360836
En die 4 generaties foto :'( prachtig!! (word ik altijd emo van! De generaties vrouwen boven mij zijn er allemaal niet meer... Zo'n foto zal ik dus nooit kunnen maken! Daarom geniet ik des te meer van dit soort foto's bij anderen! Zo bijzonder!!)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:18 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361230
oooooh Saffier!!! :o die foto's zijn prachtig!! O+ O+ O+ echt heel heel mooi <3
Mooi PdeHoog :Y heel mooi vastgelegd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:46 #181
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96361263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Orea het volgende:
En die 4 generaties foto :'( prachtig!! (word ik altijd emo van! De generaties vrouwen boven mij zijn er allemaal niet meer... Zo'n foto zal ik dus nooit kunnen maken! Daarom geniet ik des te meer van dit soort foto's bij anderen! Zo bijzonder!!)
:* :*
Ik besef me hoe bijzonder het is dat ik het wel heb. Daarom wilde ik ook heel graag die foto erbij hebben.
dankje :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96361319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:
Mooi PdeHoog :Y heel mooi vastgelegd.
Thnx :@ Ik ben de laatste tijd niet heel erg tevreden over mijn foto's, maar in deze serie ben ik toch wel, echt heel erg, blij met die zwartwitte hierboven. Die straalt echt zoveel uit O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:18:36 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361320
nog een keertje, wauw! O+ O+

en wat zie je er goed uit saffierke! <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:30 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96361375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef huuphuup het volgende:
nog een keertje, wauw! O+ O+

en wat zie je er goed uit saffierke! <3
:@ thanks :@
Was een van mijn goede dagen :) O+
Ylana
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:36 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Thnx :@ Ik ben de laatste tijd niet heel erg tevreden over mijn foto's, maar in deze serie ben ik toch wel, echt heel erg, blij met die zwartwitte hierboven. Die straalt echt zoveel uit O+
Ja terecht, hij is heel mooi, je hebt dat momentje echt gevangen daar :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96361391
Mooi zeg Saffier!!
pi_96361752
Ohhh Saffier! O+ O+ O+
Wat een prachtige foto's!

Heel mooi PdeHoog! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96361804
Saffier wat een prachtige foto´s, kan me voorstellen dat je helemaal trots bent ^O^ die 4 generatie foto is ook heel bijzonder. Complimenten voor de fotograaf!
pi_96361899
wauw wat mooi!
en idd die generaties super!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:30:20 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96362097
Ik ben er echt helemaal vol van. Lees dit topic net even terug en er blijft gewoon niets hangen :@ Morgen hoop ik weer normaal te kunnen reageren :@
Ylana
pi_96362325
Haha Saffier :* volgende week kom ik denk ik even langs om de voeding op te halen. Deze week wordt moeilijk. Maar dan wil ik wel Ylana weer eens uitgebreid zien! ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:07 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96362982
mijn zoon is een eigenwijsje :') hij wil echt hoe dan ook géén zetpil. iets verder doorduwen helpt niet, tegenhouden tot hij stopt met persen niet, zodra hij voelt dat ik loslaat perst hij 'm eruit. Aangezien temp aan het oplopen was, heb ik 'm maar azijnsokjes aangetrokken. Bij het aandoen was meneer bang/in paniek leek het wel, maar inmiddels ligt hij rustig aan de borst. (rustiger dan voor de azijnsokjes iig)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96363096
Wat zijn azijnsokjes???
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 22:01:03 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96363980
huismiddeltje tegen koorts, kreeg de tip op een ander forum :)
quote:
Een derde deel azijn, twee derde water. Sokjes er even in laten, heel klein beetje uit knijpen, ze dan aandoen en er een droog paar over aan doen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_96364106
sola, ik hoop echt dat de ka maandag goed de tijd voor jullie neemt en er een oplossing gaat komen :*
pi_96364230
DJMO, wat naar dat Geert zo ziek is. Ik had ook nog nooit gehoord van azijnsokjes.
Wat betreft het eten van Yaro, werkt het hier wel een beetje. We geven hem eerst wat te eten, wil hij niet meer van een lepel, mag hij het zelf doen. Dan gaat de helft er naast, maar toch ook nog wat in zijn mond. Over het algemeen eet hij niet slecht. 3-4 flesjes melk van 170-200 cc, 1,5-2 boterhammen, tussendoortje, fruit en avondmaaltijd en toetje.
Ik gooi het ook op zijn poepluier. Weet dat hij in ieder geval niet veel hoeft aan te komen, dus we hadden gewoon net voor zijn luier moeten wegen :P

Fijn dat ze zo goed gegeten heeft Tico *O*

Wat een prachtige foto's Saffier! O+

Wij gaan zaterdag op vakantie. Jullie ook veel plezier in CP.
pi_96365643
Azijnsokjes, ook nog nooit van gehoord.
Maar waarom ik hier even kwam spammen: Safier die foto's!! O+ O+
Echt geweldig. Ik vind de foto van Ylana dat ze haar voetje vast heeft ook zo geweldig. En op de laatste foto kun je goed zien dat ze de ogen van oma (?) heeft. De mevrouw rechts op de foto iig, ik ga ervan uit dat dat oma is.
Ze is echt een plaatje O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:31:29 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96365940
azijnsokjes? :o ik heb gewoon vloeibare paracetamol :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96366057
Saffier, prachtige foto's!!

Fijn dat ze goed gegeten heeft Ticootje :D

Mex vind die zetpillen altijd leuk, of lekker, ik wete het niet, hij moet altijd lachen als ik het doe,haha
Maar druk je z'n billen bij elkaar of hou je je vinger op het poepgaatje?

En de rest ben ik alweer vergeten, ben met duizend dingen bezig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 23:00:20 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96367693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:
azijnsokjes? :o ik heb gewoon vloeibare paracetamol :P
mjah, ik heb wel vloeibare sinaspril in huis, maar weet a) niet hoeveel dat nog is (staat boven, zetpillen lagen beneden voor 't grijpen zeg maar) en b) hij kokhalst soms al als ik 'm z'n speen wil geven. laat staan als ik 'm iets anders dan moedermelk wil voeren ;) en c) ik weet niet of hij die al mag hebben.

Troeta: ik heb beide geprobeerd. Zodra hij m'n hand niet meer op z'n billen voelt werkt hij hem eruit :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')