Wauw wat een mooie curve Pessie! Heerlijk dat hij het zo goed doet!
Fannetje, wat een geweldige foto van Anne. Wat een moppie is het toch!
Troeta, gefeliciteerd met je huis! Fijn is dat om een lift te hebben.
DML, Wij zijn heel snel gestopt het met 's nachts verschonen. Amy lekt ook nooit door, want ze plast weinig. Als ze een poepluier heeft dan verschonen we natuurlijk wel.
Draakje, wat vervelend dat je weer een slechte nacht hebt gehad. Heb je wel een beetje uit kunnen rusten vandaag?
Arme Elin zo zielig door de prikjes! Hopelijk is ze snel weer de oude Huup. En je grote was ook al niet fit, wat een ziekenboeg bij jullie.
Vandaag heeft Amy een goede dag. Ze zit al aan de 470 cc. Net aten we macaroni en ze heeft er ook wat van gesmikkeld. Niet dat ze het ook opat, maar ze stak het in elk geval enthousiast in haar mond. Later floept het dan weer zo uit haar mond helemaal schoon gesabbeld. Maandag gaan we weer naar de kinderarts. Ik heb ook al de diëtiste gemaild, eens kijken of zij nog tips heeft. Sinds we gestopt zijn met de medicijnen is het spugen ook gestopt, dat dan weer wel
Vooral sinds we gestopt zijn met de nutriton trouwens. Men wat heb ik een hekel aan dat spul. We moesten het per se gebruiken, maar het is echt rotspul. Ze ging er alleen maar meer van spugen. Verder heb ik haar opgehaald met de fiets. Was fijn. Ik vind het steeds minder eng. Amy had trouwens een stuk soepstengel in de box gevonden zostraks. Zat ze dat te smikkelen. Volgens mij moet ik dus gewoon haar eten verstoppen in de box, als ze het vindt dan eet ze het ineens wel