Ruk ze!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga naar mijn eigen hartslag luisteren, mijn kussen knuffelend onder de warme comfortabele dekens.
Ik ga gewoon slapen. Doe eens liefquote:
Kaartjes kopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi he? Ik wil hem zoooo graag eens live zien.
Het mag maar hoeft nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
Godt, je mag je sig wel eens aanpassen trouwens.
You had my heart inside your handsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Godtje het volgende:
Omdat hij gewoon heel erg lekker is/blijft en altijd zal zijn
Ik ben een olbie, newbie. Want dat je dat je het nut niet snap zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Swaggmon het volgende:
en wie ben jij? maar ff serieuz wat is het nut van dit topic
Zeg droeftoeter, ben ik degene die suffe vragen stelt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Swaggmon het volgende:
Zeg gewoon eerlijk dat je zelf ook niet weet
Probeer het toch. Je kunt het hier, dus je kunt het daar ook!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:54 schreef Samzz het volgende:
Ah, crap... Een heel stel luidruchtige Duitsers in de stilte coupe. Ik durf er niks van te zeggen
Meh, nooit een tiental grote luidruchtige Duitsers in dezelfde coupe gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is ook iedere morgen hetzelfde he Samzz
Ik zou het gewoon in het Nederlands doen, ze is toch niet Duitsland?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:41 schreef MNR het volgende:
Neem ruimte voor jezelf in en zeg: "enschuldigung, dit ist ein stilte coupe"
(wacht reactie af)
Mocht 1 of meerdere van de Duitsers reageren met "ja, was macht das?", antwoord dan met "ik hatte gerne das et still war"
Dat kun je makkelijk! Weet ik zeker!
(Ja... mijn Duits is niet geweldig, schrijven al helemaal niet)
Ik volg je niet....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon in het Nederlands doen, ze is toch niet Duitsland?
Laatste keer dat ik checkte was ik idd geen landquote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon in het Nederlands doen, ze is toch niet Duitsland?
Je komt niet zo heel snugger over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik volg je niet....
Ik vind het in ieder geval lastig om je te begrijpen... volgens mij spreken wij elkaar taal niet zo. Zou dat kunnen?
Imho spreek je een Duitser in het Duits aan.. (het lijkt me voor een Duitser moeilijker om een Nederlander te begrijpen als voor een Nederlander een Duitser. )
Oh men, ik raak helemaal in de war van jouw post
Dat doe ik meestal niet als ik iets niet begrijp, dus dat kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |