David dit jaar goed bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, met die top40 house van Guetta wordt het er niet beter op natuurlijk.
Kan.... ik hoorde het vandaag in de auto... vandaarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Mystikvm het volgende:
Toch vind ik dat één van de mindere nummers van Lynyrd Skynyrd. Misschien te vaak gehoord of door dat nummer van Kid Rock.
Ja ook lekker... maar ik wil iets blijersquote:
hip?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit wordt een weekje lange dagenHoe is het met mijn druifjes? lekker hippe shizzle aan het luisteren?
Nou, inderdaad. En dat het een Vevo-link is maakt het er al helemaal niet beter op.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Godtje het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Techno hier ook vrolijk van zal worden.![]()
Deze dan? Ik blijf het stug proberen!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En dat het een Vevo-link is maakt het er al helemaal niet beter op.
Niet in de auto, maar daarstraks op de fiets. En ik werd er blij vanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan.... ik hoorde het vandaag in de auto... vandaar
[..]
Ja ook lekker... maar ik wil iets blijers
Gelukkig gaat goede muziek niet verlorenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in de auto, maar daarstraks op de fiets. En ik werd er blij van
Ik ben te laat geboren
wat is te laat...ik ben om 16:50 uur geboren op zaterdag. Mooi op tijd om wat te eten en op stap te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in de auto, maar daarstraks op de fiets. En ik werd er blij van
Ik ben te laat geboren
quote:
Beetje lame rip-off van 2 Live Crew en consorten.quote:
Nee gek! Top nummer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje lame rip-off van 2 Live Crew en consorten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miami_Bass Wie is er hier nu gek?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Godtje het volgende:
Nee gek! Top nummer.![]()
En nu al weer in een heel ander genre
Duffyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |