Je mag t goed maken met een kusjequote:
welkom bij de club (2 weken tot grote demo)quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
Oj oj oj, wat een dag vandaag
Mijn baas is niet tof als ie loopt te stressen
Hij vertrekt morgen naar Kentucky, dus dan is 't overquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
welkom bij de club (2 weken tot grote demo)
zo.. jij blij zeker !quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vertrekt morgen naar Kentucky, dus dan is 't over
Wanneer gaan we hier friet eten trouwens?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is Godtje-waardig.... daar je hier toch maar even komt posten
Hij is een toffe baasquote:
Patatquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we hier friet eten trouwens?
Je geeft jezelf te veel eer. Ik kom gewoon nu pas binnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is Godtje-waardig.... daar je hier toch maar even komt posten
goed bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een toffe baasAlleen niet als ie onder stress staat en dingen van me gedaan wil hebben waar ik totaal niks mee te maken heb gehad
Maar, alles is opgelost en ik heb alle documenten netjes op twee stickjes gezet
Ik krijg woensdag genoeg kusjes ja, maar jij moet mij een kusje geven om t goed te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is goed. Woensdag was ze thuis hè?
Ga terug naar je trekkerdorp, ik weet nu even waar ik het over heb toevallig.quote:
Oh, is ook goed. Moet je je wel even scheren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg woensdag genoeg kusjes ja, maar jij moet mij een kusje geven om t goed te maken
Uhuh.quote:
Ik ben in m'n trekkerdorpquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga terug naar je trekkerdorp, ik weet nu even waar ik het over heb toevallig.
Geen idee...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we hier friet eten trouwens?
serieus efficient.. ook gelijk een paar flow-charts er bij en een presentatie cursus? het blijkt voor velen erg moeilijk te zijn om niet in mega opsommingen te vervallenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh.
Hij wilde een document van 31 pagina's in PP laten zien... Ik heb gezegd dat ie beter een PDF'je erbij opent en dat laat zien.
Is goed, doe ik woensdag sowiesoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, is ook goed. Moet je je wel even scheren.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je geeft jezelf te veel eer. Ik kom gewoon nu pas binnen.
Dat is het probleem niet. De rest van de PP is heel kort en bondig, netjes en zakelijk (ik heb 'm gemaakt, duhquote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef clevy het volgende:
[..]
serieus efficient.. ook gelijk een paar flow-charts er bij en een presentatie cursus? het blijkt voor velen erg moeilijk te zijn om niet in mega opsommingen te vervallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |