SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef omearos het volgende:
in de herhaling: plant in borst geshopt:Iew, de 2e keer krijg ik er nog meer kriebels vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
Pisces van de hoofdletterbrigade, kom er maar in!
Iewquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah komop, het is een uitgebloeide zaaddoos
Als je het niet zelf doet gebeurt het niet.. Er word ook gewoon geen rekening met ons gehouden.quote:
Ja voor jou is dat heel normaal schotelsletjequote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah komop, het is een uitgebloeide zaaddoos
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor jou is dat heel normaal schotelsletje
Ik heb dan wel genoeg stiften, pennen en kleurtjes, maar ik kan hem niet uitvegen hoor, Lut.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het niet zelf doet gebeurt het niet.. Er word ook gewoon geen rekening met ons gehouden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het niet zelf doet gebeurt het niet.. Er word ook gewoon geen rekening met ons gehouden.
Dus hij was er in theorie welquote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef omearos het volgende:
[..]
ik was al blij dat ik er aan dacht om de hoofdletter van enge te vervangen toen ik "stiften en" ervoor zette
Ik zou denk ik drie stiften vast kunnen houden ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De lenigheid van mijn vingers kan beter denk ik Pisc, dus ik weet het niet met die stiften.
Je verslaat Barbie wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou denk ik drie stiften vast kunnen houden ofzo.Ik heb minihandjes.
Je krijgt er wel een tikkie kramp vanquote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De lenigheid van mijn vingers kan beter denk ik Pisc, dus ik weet het niet met die stiften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |