Ik zou me dooie hond er nog vanaf schoppen..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Barbara Barend is er wel op vooruit gegaan qua looks sinds ze dat kind heeft uitgepoept
Ik vond dat eerder andersomquote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Luuk is wel echt een nicht vergeleken met Siem daar.
Say whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Barbara Barend is er wel op vooruit gegaan qua looks sinds ze dat kind heeft uitgepoept
Echt een kut programma ja, een sfeer van niks. Die lelijke Barbara met haar hoofd erbij maakt niet veel goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Trieste joden
Wat en kut programma is b&b
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Trieste joden
Wat en kut programma is b&b
Had ik ook lang... maar ze weten vaak wel goede/interessante gasten te strikken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef psvrio het volgende:
enige programma waar ik niet naar kijk B&B uit principe
Kah is de vader.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Say whut?
Ze was toch pot? Of zaaddonortje?
Ik vind het geen slecht programma neequote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Had ik ook lang... maar ze weten vaak wel goede/interessante gasten te strikken.
Wut? Ik wist dat het een vage kerel was, maar dit...quote:
F ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Barend en Barend is inderdaad kut. Ik wil het alleen zien want F de boer en de broertjes de Jong. Jammer dat het helemaal nergens op slaat dat koblenko er bij zit.
Valt me wel op dat de Boer de laatste tijd redelijk vaak bij allerlei programmas aanschuift, en je nooit rutten of die belg ergens ziet
Dude wees blij.. 5 minuten van die standaardlulkoek van Rutten is al erg genoeg laat staan het 60 minuten moeten aanhoren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Barend en Barend is inderdaad kut. Ik wil het alleen zien want F de boer en de broertjes de Jong. Jammer dat het helemaal nergens op slaat dat koblenko er bij zit.
Valt me wel op dat de Boer de laatste tijd redelijk vaak bij allerlei programmas aanschuift, en je nooit rutten of die belg ergens ziet
Ja ik vind het ook niet erg, viel me gewoon op dat de Boer veel toffer is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dude wees blij.. 5 minuten van die standaardlulkoek van Rutten is al erg genoeg laat staan het 60 minuten moeten aanhoren.
Maar R. zit er toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank natuurlijk. F in verband met censuur.
Als je hem verwacht kom je van een koude kermis thuis vermoed ik...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Frank natuurlijk. F in verband met censuur.
Ze zouden hem evengoed Frank kunnen noemen, niemand die het merkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zit Ronald er? ook goed. de Boer is de Boer.
Dat doet hij al wel langer hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
Van der Gijp praat veel bullshit de laatste tijd. Zelfs dit Feyenoord mag nóóit van VVV verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |