doe johan maarquote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Chipmunk lionking
Ik vind het niet zo
Wat een lieve TS he dat ie jou zomaar een naamtopique geeftquote:
Ik hou van hem, als bedankje zal ik hem vanavond eens heerlijk aftrekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een lieve TS he dat ie jou zomaar een naamtopique geeft
OMFGquote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou van hem, als bedankje zal ik hem vanavond eens heerlijk aftrekken!
wie ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Strak plan!!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ben je nou zo dom, of doe je nou zo dom?quote:
Eruit knippenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die intro van 1 minuut had ik wel kunnen overslaan trouwens, dat voegde niks toe
Ik ben absoluut geen fan van nederhopquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet niet zeker of jullie dit leuk vinden, maar ik heb echt iets met dit liedje
Ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van nederhop
In welk genre ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon zoveel toffe liedjesik weet echt gewoon niet wat ik zal draaien
Ja van alles dusquote:
Ahhquote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja van alles dus
Nja mijn eigen genre is hardstyle, maar 2 uur hardstyle luisteren om dit tijdstip kan niet iedereen waarderen, vandaar dat ik me aanpas
Wat lief!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja van alles dus
Nja mijn eigen genre is hardstyle, maar 2 uur hardstyle luisteren om dit tijdstip kan niet iedereen waarderen, vandaar dat ik me aanpas
Zo directquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lief!
Doe toch die van Belle Perez maar dan sopsop
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ahh. Maar meer van deze muziek is denk ik wel fijn tot 22:00. Ik weet niet hoe de anderen hier over denken..
quote:
tis een hele verbeteringquote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moest nu echt een keertje serieus gaan draaien
Vorige keren was ik echt alleen maar aan het kutten namelijk...
het is perfect op een avondquote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moest nu echt een keertje serieus gaan draaien
Vorige keren was ik echt alleen maar aan het kutten namelijk...
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Even laten zien dat ik het wel kan
Me gewoon 2 uur serieus houden, een hele prestatie
Top prestatiequote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Nieuw record?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
te veel rood op mijn schermquote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze vind ik echt zo tof heh
Reservoir dogs
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze vind ik echt zo tof heh
Reservoir dogs
klinkt welekker hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 21:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of vinden jullie hem gewoon niet leuk?
Ken het nummer niet, maar klinkt wel okquote:
Geen idee. Ik weet nooit waar je dat kan zienquote:Op maandag 2 mei 2011 21:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoeveel luisteraars heb ik? 6 of zo zeker
?
Geniale goede film vind ik tquote:
Die heb ik paar maanden terug voor het eerst gezienquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik paar maanden terug voor het eerst gezien
Zo moooiquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik paar maanden terug voor het eerst gezien
Ik moest bijna huilenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
The Green Mile.. Ik weet niet of ik 'm gezien heb
Is met zo`n hele grote negertquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
in ieder geval wel beter dan reservoir dogsquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
DAT is wel heel erg..quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest huilen!quote:
QFTquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest huilen!
Vooral toen met die muis
Ik moest janken toen hij geëxecuteerd werdquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
ik dacht: FFFFFUUUUUU onschuldigquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest janken toen hij geëxecuteerd werd
Mousevillequote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest huilen!
Vooral toen met die muis
Mr Bojangles !!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest huilen!
Vooral toen met die muis
Ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik huil nooit bij films.. snap ook nooit zo goed dat anderen dat wel doen
quote:
Het liedje of de film green mile?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mr Bojangles !!
GOeie, die ga ik ff snel downloaden!
je moet je ook echt de hoofdpersoon voelen / inlevenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn allebei goedquote:
Jij hebt de emotionele reikwijdte van een theelepel?quote:
Bij de titanic, echt elke keer weer... Ik denk dat ik dat naatje binnekort een keer aan ga doenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
het begint eng te wordenquote:
Nee hoor. Alleen het is dat ik niet huil in films, kan de film wel heel emotioneel en zo om wezenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de emotionele reikwijdte van een theelepel?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de emotionele reikwijdte van een theelepel?
tranen in mijn ogen heb ik wel heul soms.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
je moet je ook echt de hoofdpersoon voelen / inleven
ik heb dat ook met boeken
soms tranen in de ogen
Zondagochtendliedjequote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het liedje!
Echt geniaal nummer dit, ken je hem?
Waar is dat ook alweer van?quote:
je benadrukt je aanwezigheidquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
ZOONE GROOTE VUURBAL JONGE BAAAAAAAAAAAAAAAM
Very nice.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga wel ff rammend afsluiten ok?
Okquote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga wel ff rammend afsluiten ok?
Iets met een muis zegt me wel vaag iets...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest huilen!
Vooral toen met die muis
titanicquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is de vreselijkste, klefste, meeste cliché film die jullie kennen?
Jij bent dan ook geen acteur, lijkt mijquote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen het is dat ik niet huil in films, kan de film wel heel emotioneel en zo om wezen
Nopequote:
Ik vond Pearl Harbor tegenvallen, ik verwachte een oorlogsfilmquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:
Doom... die film zuigt gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Jamaar, dat zeg ik net: daar ga ik van huilen en die staat dus al op mijn lijstje van tergend slechtquote:
Hmmm.... Nee. Titanic was baanbrekendquote:
Neee, ik zei KLEFquote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
Doom... die film zuigt gewoon
mensen die een game verfilmen
sleepless in seatlequote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar, dat zeg ik net: daar ga ik van huilen en die staat dus al op mijn lijstje van tergend slecht
Zoals Twilightquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.... Nee. Titanic was baanbrekend
Cliché films... Dan kom je bij die smerige rom-koms.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond Pearl Harbor tegenvallen, ik verwachte een oorlogsfilm
Mensen die hem dan ook nog gaan kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
Doom... die film zuigt gewoon
mensen die een game verfilmen
Oh ja, Twilight... Tergend slechtquote:Op maandag 2 mei 2011 21:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals Twilight
Terwijl ik so far alle films in de bios gezien heb
topquote:
Moet je Valkyrie (met Tom Cruise)(is er nu op) eens kijken. Wat een tegenvaller!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond Pearl Harbor tegenvallen, ik verwachte een oorlogsfilm
Tschussquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ssb.. de afgelopen 1 uur en 50 minuten waren super
ik tune uit
Nog ff 10 minuten de hardere stijlen liefhebbers pleasen hehquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ssb.. de afgelopen 1 uur en 50 minuten waren super
ik tune uit
ik viond hem wel grappig. geen superfilm maar toch wel ff lekker om weer 2 uur van je leven verder te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je Valkyrie (met Tom Cruise)(is er nu op) eens kijken. Wat een tegenvaller!
En hoi trouwens.
Ja die zag ik in de biosquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je Valkyrie (met Tom Cruise)(is er nu op) eens kijken. Wat een tegenvaller!
En hoi trouwens.
ligt aan jouquote:
Ik heb thuis een andere versie op dvd. Stukken beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:54 schreef dragems het volgende:
[..]
ik viond hem wel grappig. geen superfilm maar toch wel ff lekker om weer 2 uur van je leven verder te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |