Ja, je hebt gelijk. Ik vind het jammerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Vrijdag vond ik er niet zoveel aan, de week daarvoor wel.
Er zijn geen favorieten en iedereen is wel gelijk aan elkaar qua niveau. Ik denk dat dat het niet echt boeiend maakt, vooral het eerste
C_aquote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi vanuit bad
XFA valt tegn dit jaar, favorieten van mij zijn Pyke, Sway en Rolf
En weer weg, mauve tot later en anders weltrusten
Pyke was echt ontzettend slecht op museumplein(geluisterd via radio)quote:Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi vanuit bad
XFA valt tegn dit jaar, favorieten van mij zijn Pyke, Sway en Rolf
En weer weg, mauve tot later en anders weltrusten
Ze zijn wel erg sympathiekquote:
Nou, dat dusquote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg sympathiek, maar adlicious vind ik kwalitatief beter.
Rochelle is een goeie zangeres, maar totaal niet sympathiek, vind ik...
Ja, dat begin met de jury was ook zo geweldig.quote:
Nope. Ik heb me nog nooit verdiept in het downloaden van torrents en nieuwsgroepen heb ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je de hele aflevering niet gedownload dan?
Voor torrents hoef je niets te lerenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik heb me nog nooit verdiept in het downloaden van torrents en nieuwsgroepen heb ik ook niet
Ik heb The Voice geprobeerd te downloaden met Vuze, maar dat lukte nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Voor torrents hoef je niets te leren
Nieuwsgroepen is iets lastiger, maar ook wel weer handig. Zoiets als "The voice" is bijna direct beschikbaar en snel binnen te halen.
hmm, vraag me dan toch af waarom dat niet lukt...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb The Voice geprobeerd te downloaden met Vuze, maar dat lukte niet
Ik ook niet... daarom doe ik het maar legaalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hmm, vraag me dan toch af waarom dat niet lukt...
is the voice downloaden illegaal?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... daarom doe ik het maar legaal
Ja, zou kunnen, maar het downloaden is meestal niet illegaal. Het beschikbaar stellen welquote:
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zitquote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar het downloaden is meestal niet illegaal. Het beschikbaar stellen wel
Klopt, het verhaal bij de kandidaat is ook interessant. Die ene zijn moeder was net overleden...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mist toch best wat als je niet de show in z'n geheel ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |