en kut is lekker.quote:
Alle updates al geïnstalleerd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Wickyleaks het volgende:
Hoi hoi, ff een vraagje van een NooB met ubuntu hiero...
Ik heb een paar dagen geleden mijn Netbook geupdate naar de 11.04 versie... (jaja de netbook editie) Werkt perfect! Op 1 klein heel irritant dingetje na. Mijn Wlan werkt WEL als hij op stroom is aangesloten maar NIET als hij op de accu staat. Ook wil hij als hij op stroom is aangesloten er wel eens uit klappen en dan moet ik rebooten. Voor de rest ben ik er heppie de peppie mee maar zou het fijn vinden als ie niet continu in het stopcontact zou hoeven te zitten.... Voelt niet echt meer aan als een netbook.
Hoop dat iemand me kan helpen!
Heb overigens een asus eee pc 1000-h
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]!
Geeft wel een nieuwe betekenis aan een kale Ubuntuinstallatie.
Dat is nou de reden dat ik nog 10.10 draai: unity.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Eerste vraag. Ik heb alle updates e.d. geinstalleerd staan, en daardoor zie mijn scherm er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Dit vind ik alleen zwaar lelijk, en ook neit makkelijk werken. Ik wil daarom een uiterlijk als ze een versie eerder (?) hadden, zoals dit dus zeg maar:
[ afbeelding ]
Binnen de instelligen kon ik niets nuttigs vinden, en Google wist mij ook geen nuttig antwoord te geven (misschien ook door gebrek aan kennis van de juiste termen)
Iemand een idee of dit nog mogelijk is, en zo ja, hoe?
Uitloggen, na ingave username onderin "Ubuntu Classic" kiezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
Eerste vraag. Ik heb alle updates e.d. geinstalleerd staan, en daardoor zie mijn scherm er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Dit vind ik alleen zwaar lelijk, en ook neit makkelijk werken. Ik wil daarom een uiterlijk als ze een versie eerder (?) hadden, zoals dit dus zeg maar:
[ afbeelding ]
Binnen de instelligen kon ik niets nuttigs vinden, en Google wist mij ook geen nuttig antwoord te geven (misschien ook door gebrek aan kennis van de juiste termen)
Iemand een idee of dit nog mogelijk is, en zo ja, hoe?
Wehehe leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTML5 version of Angry Birds lets you play in Chrome on Ubuntu
Op m'n werk-pc draait 't stabiel ja, het ziet er leuk uit maar er zitten echt nog wat praktische bezwaren aan. Hopen dat ze die fixen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:44 schreef Markster het volgende:
Al iemand helemaal tevreden over Unity? Ik blijf het er namelijk wel mooi uit vinden zien
Ik. Met de default install ben ik helemaal tevreden. Ik kan alles wat ik in 10.10 deed maar dan sneller. Het ziet er verdomd gelikt uit. Dash was even wennen omdat je zou verwachten dat het een search tool is maar dat is het niet: het is een event systeem ("wat deed ik in het verleden met dingen beginnende met de letters ge?").quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:44 schreef Markster het volgende:
Al iemand helemaal tevreden over Unity? Ik blijf het er namelijk wel mooi uit vinden zien
ja gaaf he, wij zaten net met de hele klas tegelijk alleen maar Angry Birds te spelen tijdens Infrastructuurquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTML5 version of Angry Birds lets you play in Chrome on Ubuntu
| 1 2 | dropbox stop dropbox start -i |
Kijk, dat was precies wat ik zocht, thnx!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Uitloggen, na ingave username onderin "Ubuntu Classic" kiezen.
envelop kan zondermeer (die heeft een aparte package; iets met evolution en indicator in de naam).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:29 schreef Toryu het volgende:
@wdn,
Bedankt, ik zal er eens naar kijken. Ik wil eigenlijk alleen die envelop weghalen en de username-applet vervangen door die shutdown-button.
alt-tab?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:35 schreef caffeinjunk het volgende:
Is het mogelijk om in gnome 3 als je de super(windows)-toets ingdrukt hebt om tussen applicaties te switchen met behulp van toetsen? nu moet ik elke keer mijn muis erbij pakken...
Quicklists: http://askubuntu.com/ques(...)quicklists-for-unityquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
alt-tab?
Wat zijn trouwens must-have dingen voor ubuntu 11.04? Ik heb al die shortcut achtergrond maar hoe krijg ik bijvoorbeeld rechtsklikken op het home icoon uitgebreid en wat zijn coole widgets oid?
Alvast bedankt![]()
Oh en iemand ook af en toe het probleem dat super+nummer niet werkt? Alleen super+A/S/F?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |