Ja, grappig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat jij als gehandicapte anders de film niet snapt.
Het is Snorbato, kwezel.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn genoeg betere Tweede Wereldoorlogsfilms en betere films van Bryan Singer dus waarom Valkyrie kijken?
Sowieso films op tv kijken
Sowieso SBS6 kijken
op 75% van de film zeker Shownieuws met Marco Sorbato nieuws_!
Of Schindler's Listquote:
long live sacred germanyquote:Op maandag 2 mei 2011 20:54 schreef Micson het volgende:
Echt een kutfilm, Valkyrie. En een vreselijke man , die Tom Cruise
Eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:54 schreef Micson het volgende:
Echt een kutfilm, Valkyrie. En een vreselijke man , die Tom Cruise
Escape from Sobiborquote:
Ik was erbij ja, heb toevallig gefilmd met mijn Nokia 3310, hieronder het bewijsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef vyrus het volgende:
wie zegt dat hitler geen engels praatte ? was je er soms bij?
had jouw 3310 een camera, vette shitquote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik was erbij ja, heb toevallig gefilmd met mijn Nokia 3310, hieronder het bewijs
Ik denk het wel, anders had Hitler nu nog wel geleefd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Markster het volgende:
ZAL HET HEM GAAN LUKKEN JONGENS, WAT DENKEN JULLIE?
Homo. Bovendien Tom Cruise met een ooglapje is nog steeds Tom Cruise kutacteur derhalve.quote:
Alles mis met deze film want Tom Cruise.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:47 schreef chroestjov het volgende:
Niets mis met die film, maar het zal TS als gebruikelijke SBS kijker vast weer boven de pet zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:16 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Alles mis met deze film want Tom Cruise.
la vita e bellaquote:
Und Sie müssen alles selbst aufraumen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:53 schreef Gripper het volgende:
het is nog net niet zo erg als "Ein brucke zu weit" op de duitse TV nagesynchroniseerd zien.
"Aahhhh Die deutschers kommen!"
quote:
nooooooooooo.................................heidens, en compleet nutteloos. Hadden ze net zo goed eerst voor duits kunnen gaan. (maar ja..Tom Cruise)quote:
Dat had ik ook bij Der Untergang, hoe KOM je d'r op!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef Biekuh het volgende:
Ik vind het knap dat de regisseur zo'n verhaal kan verzinnen.
echt he, alsof 1 persoon zoveel macht kan krijgen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Der Untergang, hoe KOM je d'r op!
Blackbird + hardlinequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |