Bron http://www.at5.nl/artikel(...)o-weigert-te-zwijgenquote:Steven van Helvoort woont sinds een jaar op het Van Beuningenplein in West. Al die tijd wordt hij vanwege zijn homoseksualiteit geterroriseerd door een groep Marokkaanse jongeren uit de buurt.
Het gaat om schelden, spugen en bedreigen, zo vertelt Van Helvoort aan AT5. Hij voorziet dat het een dezer dagen volledig uit de hand loopt. De politie heeft hem echter afgeraden zijn verhaal te doen in het openbaar. "Want dan zou ik oorlog kunnen verwachten. Maar ik ben er klaar mee. Laat maar komen."

Ik wil dit niet menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.quote:

²
² 

Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts.²

Ik denk ook dat het averechts werkt, maar je niet laten wegjagen is toch niet provoceren?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?quote:Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl.²

Je posts zijn niet alleen mateloos irritant door overmatigquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil dit menen, maar zo is het helaas wel. Ik denk dat nu nog meer de pispaal wordt van de buurt. En het lijkt me niet dat hij dat wil bewerkstelligen.
Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl.²
 gebruik, maar ook nog door je grote domheid.
 gebruik, maar ook nog door je grote domheid.

Ja? Zo zie ik het nl. niet. En als hij het goed zou doen zouden we zijn geaardheid niet eens weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ja idd. Hij begon al met provoceren door homofiel te zijn natuurlijk.

²
²

Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom zal je dat moeten laten blijken? Hebben ze er last van?

²
²

Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Beter worden ze in elkaar getrapt.
Die Marokkanen dan he.

Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef tslh het volgende:
[..]
Dit. Enige juiste dat gedaan kan worden. Goed hard.

²
²

Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.²

Tja, beter dan niks doen. Tegenwoordig moet het wel hard tegen hard, anders faal je gewoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kwaad met kwaad vergelden, en dat moeten we het nog eens worden wat het kwaad is in deze, heeft nog nooit geholpen. Dus dat lijkt me niet verstandig.²

Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef tslh het volgende:
[..]
Nee, lekker kopje thee drinken met die jongens. Dan snappen ze vast dat ze verkeerd zijn: ze staan erom bekend dat ze goed luisteren naar anderen.

²
²

Machine geweer lost het wel op.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of sla ze in elkaar en ze komen met een grotere groep terug....²

Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet, maar als je het dan toch doet, kies dan voor de weg van de rede, lekker fatsoenlijk een gesprek met zo'n man aan gaan. Wellicht vat hij het dan nog positief op. Maar dit...²

Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dan zeggen, volgens jou?

²
²

Een Marokkaan die zijn standpunt onderbouwt. Dat zou pas een zeldzaam verschijnsel zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.²

Het enige niet te onderschatten probleem is dat de Nederlandse volksaard een laf karakter kent. Dus dat zal wel "meevallen".quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan trap je harder. Op een gegeven moment zijn er geen Marokkanen meer hoor, daarom is het een minderheid, dat betekent dat ze met minder zijn.

²
²

En daarom maar niets doen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van welke planeet kom jij? Praten met dat tuig?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ze zouden hun standpunten eens op een redelijke manier kunnen onderbouwen, voor zover het nodig is, want als de beste man zijn geaardheid niet zo openlijk verkondigt zal dat wel meevallen.²

Ho even, het zijn die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel dom dat hij dit doet. Dit komt erg provocatief over en werkt juist averechts.²

Het feit dat ze spugen, schelden en bedreigen geeft al aan dat ze waarschijnlijk de intellectuele capaciteit niet hebben om wat voor standpunt dan ook op enige manier redelijk te kunnen onderbouwen. Laat staan een standpunt dat uit de krochten van hun onderbuik komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Ja, en de beste man zal hierdoor niet meer "geplaagd" worden? Kom op, niet zo naïef...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ho even, het zijn juist die irritante klote Marokkaantjes die lopen te provoceren. Deze man treft geen enkele blaam

²
²

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |