nee, kurkdroogquote:
nou van mij mag ze het heen en weer en op en neer krijgen en nooit meer op tv. verschijnenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
valt me weer tegen, ze heeft zoveel stemmers op haar hand
Alvast bewaard voor SST 2quote:
Halal vlees al klaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Coos het volgende:
Precies!! Ik moet de aardappelen nog schillen.
Ja, he. Ik vind hem heel irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef ItsDidi het volgende:
Omg die bart jonge! Hij moet stoppen met dit ofzooo
Nah.. eerst "koffietijd voor mannen" maar. Weer even kijken hoe Hansiehansie op z'n plaats gezet wordt.quote:
Ja zo krijgen ze nooit kijkcijfers natuurlijkquote:
Secret Story en beloven? Ik vat hem niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Duussssss... waar is de beloofde relatiebreuk in deze aflevering?
Grappig he dat ze beiden vaak zeggen dat ze niks met elkaar hebben, maar dat juist dit nooit ter sprake komt in de daily's?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Halal vlees al klaar?
OnTopic: Eindigen van de relatie laten ze nog even in het duister.
Zal bestquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef m00h het volgende:
[..]
misschien nog op de stapel 'ter controle mamajo'.
quote:
Ze had zwanger het huis in moeten gaan en dat je kon sms'en voor een abortusquote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je het dat mama de abortus van jo middels twitter wereldkundig heeft gemaakt coos?
Het heeft de hele dag op dat 24-uurskanaal gestaan en er is niks van gekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Secret Story en beloven? Ik vat hem niet.
Zag je dat niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Duussssss... waar is de beloofde relatiebreuk in deze aflevering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |