Chocolademuffins.quote:
Nee dat was ikquote:
met live bedoel ik gewoon via http://live.towmc.nl/quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt het donderdag opgenomen en zit nu te kijken
Ik ga bijna huilen.quote:
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen wel dat ze hem telkens wegstuurt als ie d'r wil troosten.![]()
Dan zou ik ook denken, zoek het zelf maar uit dan, ik ga feesten.![]()
![]()
Nah, goed genoeg zo.quote:
Ah zo, ja het word behoorlijk verknipt dus. Streams geven een veel beter beeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dit is pas mijn derde live uitzending. Ik kijk alleen maar streams en volg de cos. Vandaar mijn verbazing.
Die jo is niet goed in haar hoofd.....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?
En Jo zegt zeflf dat ze het spelletje van aantrekken/afstoten beu is, en beweert dat Flip dit spelletje speelt........quote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, hij móét het wel tegen mo zeggen maar mág het niet tegen jo zeggen?
Ga mieren neukenquote:
De mooiste dingen bewaren ze voor het laatstquote:
Ohja alex en laura zijn ook uit elkaar las ikquote:
Uhuh... pure projectie..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
En Jo zegt zeflf dat ze het spelletje van aantrekken/afstoten beu is, en beweert dat Flip dit spelletje speelt........
En zijn van kortste duur.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
De mooiste dingen bewaren ze voor het laatst
Ff de reclame vollullen, mag dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
OMG, jullie gaan hier serieus in op de zgn relaaaasie van Djoon en Flip?
Wij hier jij in de COSquote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ik niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Die heten tegenwoordig 'pooierboys'.:)quote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef knagsje het volgende:
er is vast nog wel een loverboy voor Jo te vinden hoor..
Tuurlijk... dat is morgen het gesprek van de dag bij het koffiezetapparaatquote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef PC eend het volgende:
Ohja alex en laura zijn ook uit elkaar las ik
Die worden morgen ingevlogen voor een flitsscheiding
Waarom nietquote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Het is op tv dus waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ga je gang babe.quote:
Dat!quote:
Zit je weer te rellenquote:
Je hebt van alles gemist!!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Ferdo het volgende:
Kwart over acht en nog maar iets meer dan dertig reacties in nog maar het tweede topic? Goed teken...
En dat terwijl het steeds leuker wordt. O wacht..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef Ferdo het volgende:
Kwart over acht en nog maar iets meer dan dertig reacties in nog maar het tweede topic? Goed teken...
Dat blijkt maar weer.quote:
Ik zag het.quote:
Met zo'n knipperend R'tje, net als in de jaren '80 bij voetbalwedstrijden.quote:
DE HOER!quote:
Ik denk steeds dat Flip gek is op Mo, maar dat kan ook zijn omdat hij Jo beu is en dan maar Mo gaat troosten.quote:
Welzijnswerk uit liefdadigheidquote:
Die is al ingestart hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op de breuk tussen Djoon en Flip.
Ik ook!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
Heb je nog een dag of tienquote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het is gewoon een vuig secreet!quote:
Weet je het dat mama de abortus van jo middels twitter wereldkundig heeft gemaakt coos?quote:
is ons huichel wijffie toch altijdquote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ze gaat het tegen hem zeggen, ze is echt oprecht...
Ja hoor, maar de Djoon show ben ik nu wel zat.quote:
Zó!quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Goed zo Segredo windje in gezicht van Mo
Je mag een sticker op het rad plaatsen
We hebben nog vijf minuten.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je het dat mama de abortus van jo middels twitter wereldkundig heeft gemaakt coos?
Precies!! Ik moet de aardappelen nog schillen.quote:
Bedankt maquote:
Niet vreemd als je jezelf opdringt wanneer mogelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
Flip voelt precies aan als er over hem gepraat wordt
of naar nick en simonquote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!! Ik moet de aardappelen nog schillen.
Ze sliepen vannacht naast elkaar.quote:
Ik vind dit geen verbetering.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Berenjenafok het volgende:
Doe die fokking bril af als je met iemand praat Jo!
Die mogen komen afwassen.quote:
Bel jij mamaJohn ff!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Duussssss... waar is de beloofde relatiebreuk in deze aflevering?
nee, kurkdroogquote:
nou van mij mag ze het heen en weer en op en neer krijgen en nooit meer op tv. verschijnenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
valt me weer tegen, ze heeft zoveel stemmers op haar hand
Alvast bewaard voor SST 2quote:
Halal vlees al klaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:26 schreef Coos het volgende:
Precies!! Ik moet de aardappelen nog schillen.
Ja, he. Ik vind hem heel irritant.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef ItsDidi het volgende:
Omg die bart jonge! Hij moet stoppen met dit ofzooo
Nah.. eerst "koffietijd voor mannen" maar. Weer even kijken hoe Hansiehansie op z'n plaats gezet wordt.quote:
Ja zo krijgen ze nooit kijkcijfers natuurlijkquote:
Secret Story en beloven? Ik vat hem niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
Grappig he dat ze beiden vaak zeggen dat ze niks met elkaar hebben, maar dat juist dit nooit ter sprake komt in de daily's?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Halal vlees al klaar?
OnTopic: Eindigen van de relatie laten ze nog even in het duister.
Zal bestquote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef m00h het volgende:
[..]
misschien nog op de stapel 'ter controle mamajo'.
quote:
Ze had zwanger het huis in moeten gaan en dat je kon sms'en voor een abortusquote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je het dat mama de abortus van jo middels twitter wereldkundig heeft gemaakt coos?
Het heeft de hele dag op dat 24-uurskanaal gestaan en er is niks van gekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Secret Story en beloven? Ik vat hem niet.
Zag je dat niet dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |