Ik heb last van vreemde wonden in mijn mond op het tandvlees en tong. Ik denk dat ik door het drinken van water boven in de badkamer in aanraking ben geweest met asbestquote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Zolang je niet loopt te trekken aan die asbest pijp gebeurd er niks. Het zijn juist de stofdeeltjes die schade veroorzaken, gaan in je longen zitten enzo.
Ooit in een ver verleden een beetje lopen trappen op asbest platen en ik leef nog steeds![]()
Verder kan ik je alleen maar mondkapjes aanraden als je t niet vertrouwd
en dan niet meer naar de wc kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
gewoon zelf de pijp er tussenweg zagen.
Maar dat kan toch helemaal nietquote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb last van vreemde wonden in mijn mond op het tandvlees en tong. Ik denk dat ik door het drinken van water boven in de badkamer in aanraking ben geweest met asbest
Geen enkel probleem. Je kan best opgeloste asbest drinken (proost!); het probleem is stofdeeltjes die loskomen bij verbranding en verbouwing en in je longen terechtkomen. En dan heb je nog een jaar of 20 voordat de eerste klachten ontstaan. Oftewel, er is iets ernstig mis met je en het heet hypochondrie.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb last van vreemde wonden in mijn mond op het tandvlees en tong. Ik denk dat ik door het drinken van water boven in de badkamer in aanraking ben geweest met asbest
Ik geef je hooguit twee maanden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik meen dit bloedserieus hoorGa ik hierdoor dood?
Oftewel Aften?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef GS42 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Je kan best opgeloste asbest drinken (proost!); het probleem is stofdeeltjes die loskomen bij verbranding en verbouwing en in je longen terechtkomen. En dan heb je nog een jaar of 20 voordat de eerste klachten ontstaan. Oftewel, er is iets ernstig mis met je en het heet hypochondrie.
Aha dus ik heb gewoon vitamine tekort ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef GS42 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Je kan best opgeloste asbest drinken (proost!); het probleem is stofdeeltjes die loskomen bij verbranding en verbouwing en in je longen terechtkomen. En dan heb je nog een jaar of 20 voordat de eerste klachten ontstaan. Oftewel, er is iets ernstig mis met je en het heet hypochondrie.
Jepquote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aha dus ik heb gewoon vitamine tekort ofzo? Zoals gummiebeer zegt?
Dit dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef GS42 het volgende:
[..]
Eerder in onzin denk ik, TS is of heel erg dom, of zit te trollen.quote:
Ja je gaat dood, die garantie kan ik je 100% geven. Je zult alleen niet dood gaan door een afvoerpijp met was asbest erin, die liggen er nog zoveel in Nederland.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik meen dit bloedserieus hoorGa ik hierdoor dood?
Asbest buizen zijn nooit gebruikt om drinkwater te transporteren, enkel voor afvalwater, dus op die manier kan je geen vezels binnengekregen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is dat alles? Ik ken iemand die heeft vroeger zonder bescherming asbestplaten lopen zagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
.
Ooit in een ver verleden een beetje lopen trappen op asbest platen en ik leef nog steeds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |