SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 14% gewijzigd door Dekatria op 02-05-2011 19:31:56 ]
Elefantiaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Cateye2011 het volgende:
ik wou dat ze elefantia terug hadden gehaald
ikquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Felagund het volgende:
Wie heeft die bijschriften bij de finalisten bedacht. Leuk gevonden.
dankjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal 'm wel ff aanpassen voor in de OP
ik mag hopen dat je het niet over Eelco hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef Blistering het volgende:
Daar is onze mattenlikker ook weer. Moniek dus.
kneuzenkermisquote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Ibrahim ownde hier het hele zootje. Deze faalkonijnen kunnen niet eens een paar ingrediënten herkennen, kneuzenkermis.
Go go Gadget Ibra wordt node gemistquote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Ibrahim ownde hier het hele zootje. Deze faalkonijnen kunnen niet eens een paar ingrediënten herkennen, kneuzenkermis.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Stephanie staat nu op de plek van Nicky in de OP
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Stephanie staat nu op de plek van Nicky in de OP
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb net gegeten, maar alsnog krijg ik honger
dat klinkt niet chiquequote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Een dun toastje is gewoon een cracker man, doe normaal.
een fristiquote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
Youp, dramawous, aub zeg. Zo'n kerel gun je toch een fristi.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Djokotron het volgende:
Youp, dramawous, aub zeg. Zo'n kerel gun je toch een fristi.
Schuld van de mannenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
Moniek is wel een muts, pal naast de BBQ en niks in de gaten
maar mijn mond gevoel... was wel fijnquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef Drassss het volgende:
Wat groot gesneden. "Julius helemaal geschrokken" De tartaar?!?
en er moet veel saus zijn!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als zijn mond maar propvol zit, dan is het mondgevoel altijd prettig.
you're welcomequote:Op maandag 2 mei 2011 19:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vieze visualisaties hier nu, thanks lads.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Ga is wandelen in het park!
TT voel ik aan komen
Ze stond bij de wasbak roos-doos!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
Moniek is wel een muts, pal naast de BBQ en niks in de gaten
de wasbak naast de BBQ!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
Ze stond bij de wasbak roos-doos!
Nicky.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef wonderer het volgende:
Stephanie wordt wel erg kort geintroduceerd... wie is er weggegaan?
Kranenborg, 1 + 1 = Stephquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
ik vraag me af waarom ze juist voor Stephanie hebben gekozen, Maurits was ook een zeer goede kandidaat...
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
ik vraag me af waarom ze juist voor Stephanie hebben gekozen, Maurits was ook een zeer goede kandidaat...
Ik denk dat ze uit alle net-niet-finalisten de voorkeur gaven aan een vrouw om het man/vrouw ratio wat gelijk te stellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
In iedere keuken een ander schatjequote:
quote:
dat is zeker zo, maar aangezien Maurits de laatste afvaller van die groep was, zou het logischer zijn hem terug in de wedstrijd te zetten.quote:Volgens mij kon Kraan de prestaties van Stephanie ook wel waarderen. Ze had alleen een paar missers op het laatst waardoor ze afviel.
Ik ben Maurits alweer vergeten, maar dat zure gezicht van Stephanie uiteraard nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
dat is zeker zo, maar aangezien Maurits de laatste afvaller van die groep was, zou het logischer zijn hem terug in de wedstrijd te zetten.
hij heeft toen de hele week goed gekookt, maar had op de laatste dag wat missers en mocht niet door
maar denk in het geval van Maurtis dat zijn opleidingsniveau en beroep zich tegen hem keerde,
Maurits was die wetenschapperquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben Maurits alweer vergeten, maar dat zure gezicht van Stephanie uiteraard nog niet
Ahja..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maurits was die wetenschapper
[ afbeelding ]
oke, dat stuk was ik vergeten..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Kranenborg zei wel nadat Stephanie was afgevallen dat hij dat heel jammer vond omdat hij haar liever ook mee had willen nemen naar de finale.
quote:
Ja, dat stuk bedoelde ikquote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef megamandy het volgende:
Kranenborg zei wel nadat Stephanie was afgevallen dat hij dat heel jammer vond omdat hij haar liever ook mee had willen nemen naar de finale.
Ze hebben echt al weken die poetslappen om hun nek hangenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik was nog steeds in shock van de sjaaltjes die ze in de aflevering van afgelopen vrijdag om hadden
ja verschrikkelijk! maar in die uitzending had Jaspers een gele met roze franjes aanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze hebben echt al weken die poetslappen om hun nek hangen
Ik wil er nog geen placemat van....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk! maar in die uitzending had Jaspers een gele met roze franjes aan
Tja hij verdween in die dubbele onderkin van Julius.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef megamandy het volgende:
En nog veel te kort ookHet stond echt omhoog, het sjaaltje had niet eens de kans om naar beneden te hangen
Dit, en Stephanie is ook nog eens een van de jongsten. Levert interessantere TV op denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uit alle net-niet-finalisten de voorkeur gaven aan een vrouw om het man/vrouw ratio wat gelijk te stellen.
Structuur! Geef me structuur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Raar dat er helemaal geen beoordelingen meer worden gegeven. En dat ook niet wordt uitgelegd hoe de afvalrace gaat verlopen. Ik mis de structuur die de voorrondes juist wel hebben.
Aan de uitspraken van de chefs te horen worden er wel cijfers gegeven maar horen wij en de kandidaten die (nog) niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Raar dat er helemaal geen beoordelingen meer worden gegeven. En dat ook niet wordt uitgelegd hoe de afvalrace gaat verlopen. Ik mis de structuur die de voorrondes juist wel hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
met hopelijk een falende Youp en een bazenactie van Eelco
Er is geen wasbak naast de bbq... je moet opletten er is maar 1 wasbak en die staat aan de rechter kant en niet links aan de kant van het midden.quote:
Ik denk dat dat voor de kandidaten ook ontzettend zwaar geweest moet zijn. Je weet dus helemaal niet wat er gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
quote:
Ik zou alle banden breken, directquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
was gister bij mijn ouders en 'moest'GTST kijken
Hij had er 7 hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef roos85 het volgende:
Han verkouden en dan nog 10 van de 15 ingrediënten proeven
rtlgemist.nl... werkt gewoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef Selestha het volgende:
Jaaa ik kan eindelijk weer kijken! Vroeger keek ik op de website maar die werkt niet meer, nu heb ik tv!
Doen we nog aan de bingo?!
Silverlight plugin opnieuw installeren, of kijken via een andere browser, dan moet je altijd de plug-ins opnieuw installeren en dan werkt het waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Bij mij niet, al maanden niet, wat ik ook probeer. Echt.
Maakt niet uit, er stond toch in mijn post dat ik weer kan kijken? Niet belangrijk dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Silverlight plugin opnieuw installeren, of kijken via een andere browser, dan moet je altijd de plug-ins opnieuw installeren en dan werkt het waarschijnlijk wel
On topic: Vind het wel belachelijk dat die sjaak nog altijd diezelfde pet op heeft, nix geleerd van Ron Blaauw? En nu nog achterstevoren ook, Lutser
Youp? Je wil dat Youp wint?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik moest wel lachen om Julius bij de eerste finaleaflevering.
Bij de eerste opdracht van Youp zegt ie: Ik heb 2 hapjes genomen en dat is ook wel genoeg.
Dat gelooft toch geen mens!
Julius Jaspers die tijdens het eten genoeg heeft gehad!!!
Valt me ook op dat Julius bijna al het werk doet, je ziet Robert Kranenborg ook nooit schrijven.
Het tellen van de juist gebruikte ingredienten bij het eerste gerecht, moest Juul ook weer doen.
Zal er wel aan liggen dat Robert toch iets hoger staat in de culinaire wereld.
Hopelijk wint een van de volgende kandidaten Topchef 2011: Eelco, Han of Youp.
Gun het ze alle drie evenveel.
En Stephanie... niet zo chagerijnig kijken, je bent op tv!
Bon chef!
Dus, dan is topchef toch al afgelopen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
was gister bij mijn ouders en 'moest'GTST kijken
Youpquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik moest wel lachen om Julius bij de eerste finaleaflevering.
Bij de eerste opdracht van Youp zegt ie: Ik heb 2 hapjes genomen en dat is ook wel genoeg.
Dat gelooft toch geen mens!
Julius Jaspers die tijdens het eten genoeg heeft gehad!!!
Valt me ook op dat Julius bijna al het werk doet, je ziet Robert Kranenborg ook nooit schrijven.
Het tellen van de juist gebruikte ingredienten bij het eerste gerecht, moest Juul ook weer doen.
Zal er wel aan liggen dat Robert toch iets hoger staat in de culinaire wereld.
Hopelijk wint een van de volgende kandidaten Topchef 2011: Eelco, Han of Youp.
Gun het ze alle drie evenveel.
En Stephanie... niet zo chagerijnig kijken, je bent op tv!
Bon chef!
Ik hoop dat het een vlaag van verstandsverbijstering wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Drassss het volgende:
Dan heb je keuze uit 18 finalisten en dan kies je Youp uit?!?
16quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef Drassss het volgende:
Dan heb je keuze uit 18 finalisten en dan kies je Youp uit?!?
van Sebastiaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een vlaag van verstandsverbijstering was
Miiinuuuuutenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:55 schreef Cateye2011 het volgende:
Kandidaten...de laatste 5 minuten zijn ingegegaan voor de nieuwe uitzending van start gaat!
Avondquote:
Topchef begint weer, dus zeker!quote:
Bon Chef!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef Cateye2011 het volgende:
Kandidaten...de laatste minuut is ingegaan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
haha Jaspers met zijn stemmetje: POOTJUHS NAAR BENEDEN
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik sta zelf ook te koken en word er helemaal nerveus van
Zolang je geen eend aan het bereiden bent, is er niets aan de handquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik sta zelf ook te koken en word er helemaal nerveus van
geef mij maar een gehaktbal....met....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Niet haten op bloedworst
Lekker gebakken met appel
Brrrrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Niet haten op bloedworst
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang je geen eend aan het bereiden bent, is er niets aan de hand
BLOEDSAUSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
geef mij maar een gehaktbal....met....
of op de Surinaamse manier.... lekker pittig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
Niet haten op bloedworst
zoals kees zal zeggen, laat je niet gek maken, we zijn niet van suikerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zolang je geen eend aan het bereiden bent, is er niets aan de hand
Whehehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Je zou toch verwachten dat Nelson beter kon luisteren met zijn "kwaliteiten"
Ach de MC Drive is 24u open.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat? Slechte SAUS? Julius kan vannacht niet slapen
VEEL saus!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja scheelt dat ze daar ook SAUS hebben
Paul volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Cateye2011 het volgende:
Julius wilde graag weten wie die bingokaarten heeft gemaakt, helaas wist ik dat ook niet, maar hij vindt ze te gek.
Ik heb er aan met mijn oude account aan meegewerkt, maar ik weet niet meer wie ze nou in elkaar heeft gezetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Cateye2011 het volgende:
Julius wilde graag weten wie die bingokaarten heeft gemaakt, helaas wist ik dat ook niet, maar hij vindt ze te gek.
quote:
Geef maar een emmertjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
In Amerika kan je gratis Ketchup pompen
Klopt ja. Vond dat apart om te zien toen ik daar voor het eerst was. Net zoals frisdrank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
In Amerika kan je gratis Ketchup pompen
Moet je even zoeken in oude topicsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:15 schreef Selestha het volgende:
Is die bingokaart nog in iemands bezit? Ik wil hem ook graag terug!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Selestha het volgende:
OP DE BORST LIGGEN ZE NU! GA EENS WANDELEN IN HET PARK!
Je loopt 10 minuten achter?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Selestha het volgende:
OP DE BORST LIGGEN ZE NU! GA EENS WANDELEN IN HET PARK!
Na de reclame werd het herhaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |