bedankt voor de tip straat.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
je hoeft niet opzettelijk spelfouten te maken.
Baggerusers met een kleurtje.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Uitpringen
Sollciiteren![]()
Voorbeeldne
Hij printte niks uit
Inktpatoorn
En de rest die ik vergeten ben
Kern van waarheid wel. Wat nu?quote:
Voor verbetering vatbaar ik zal het meenemen in mijn volgende postquote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
Uitpringen
Sollciiteren![]()
Voorbeeldne
Hij printte niks uit
Inktpatoorn
En de rest die ik vergeten ben
Waar is er file?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:
ik ging net ff wat uitpringen want ik moet weer sollciiteren voor een neiwue stage periode dus ik ging ff lekker aan de slag op google voorbeeldne zoeken en die veranderde ik een beetje dat komt namelijk ergens professioneel over. Zojuist wou ik naar de volgende stap de brief versturen maar wat bleek nou, hij printte niks uit!!!! Dus ik ff de printer uitelkaar geschroeft, ontploft er op eens zon inktpatoon omdat ik er te veel druk opzette met een compressor.. nu is mijn printer van 399,92 euro naar de galamies.
Ik ging net even wat uitprinten want ik moet weer solliciteren voor een nieuwe stage. Hierdoor ging ik dus lekker aan de slag op google om voorbeelden te zoeken. Deze voorbeelden veranderde ik een beetje zodat het leek alsof ze eigen creatie waren, dit komt erg professioneel over. Nu kwam ik bij de volgende stap, alleen hier stuitte ik op het probleem: mijn printer wilde niets printen. Ik schroefde dus de printer uit elkaar, ontploft er op eens een inktpatroon uit de printer omdat ik er te veel druk opzette met een compressor. Als gevolg is mijn printer van euroshopper naar de filesteinen.
Nee man een hele zee konteenerquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef zarGon het volgende:
Is er ergens een vers blikje Turken geopend?
FopTurken doen datquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef leeell het volgende:
je hoeft niet opzettelijk spelfouten te maken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ging net even wat uitprinten want ik moet weer solliciteren voor een nieuwe stage. Hierdoor ging ik dus lekker aan de slag op google om voorbeelden te zoeken. Deze voorbeelden veranderde ik een beetje zodat het leek alsof ze eigen creatie waren, dit komt erg professioneel over. Nu kwam ik bij de volgende stap, alleen hier stuitte ik op het probleem: mijn printer wilde niets printen. Ik schroefde dus de printer uit elkaar, ontploft er op eens een inktpatroon uit de printer omdat ik er te veel druk opzette met een compressor. Als gevolg is mijn printer van euroshopper naar de filesteinen.
Klopt, Turken nemen Nederland over!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Tering wat een goede bijdrage aan dit topic man
wtfquote:
Je maakt je naam meer dan waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
We doen even alsof de OP je sollicitatie is.
Beste TS,
Bedankt voor je brief. Je lijkt mij een aardige jongen, alleen kan ik je niet aannemen vanwege je dramatisch slecht getypte brief. Gebruik voor een volgende sollicitatie eens een spellingchecker.
Met vriendelijke groet,
HSG-BOMBER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |