Neequote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom jij naar mij toe?
Kunnen we het op de bar doen
Ik stuur je in de loop van vandaag wel een pmquote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef andreas612 het volgende:
thx huppel voor inplannen btw
tevens: wachtwoorden zijn niet veranderd he? want vorige keer werd ik verrast toen ik er niet in kwam
Ik ben daarna niet meer in staat om terug te rijden als ik alles gegeven hebquote:Op maandag 2 mei 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan ben ik nooit op tijd terug voor mn afspraak van 13:30
ok, maar heb ze toen wel gekregen hoor, maar als er tussen nu en 2 weken terug niks veranderd is, is het primaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur je in de loop van vandaag wel een pm
Ik heb een grote schuurquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben daarna niet meer in staat om terug te rijden als ik alles gegeven heb
Oh dan zit het wel goedquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar heb ze toen wel gekregen hoor, maar als er tussen nu en 2 weken terug niks veranderd is, is het prima
Ja ja, en als ik dan wakker word lig ik opeens vastgeketend.quote:
goed voor de peilingen he van obamaquote:
Ja dat wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed voor de peilingen he van obama
Niet echt interessant. Dr zit nu al weer een andere leider.quote:
er komen geheid wraakacties. helemaal na die beelden voor het witte huisquote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar geen angst voor wraakacties? Al heb ik niet het idee dat Drenthe een topplek is om een bom op te gooien voor die terroristen
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet echt interessant. Dr zit nu al weer een andere leider.
Vond die amerikanen ook zo knullig. Feest vieren als of ze wereldkampioen zijn geworden.....
GMTAquote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Die opmerking heb ik zo ongeveer ook gegeven vannacht.
Wist jij dat er een hunebed naast mn flat ligtquote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er komen geheid wraakacties. helemaal na die beelden voor het witte huis
denk wel dat wij veilig zitten though
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wist jij dat er een hunebed naast mn flat ligt![]()
Schrok me rot vorige week toen ik dat ding ontdekte
OMFG hoe lang woon je al daar?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Offtopicquote:
was echt baas he dat we het live hebben gezienquote:
Hoe de neuk kun je zoiets over het hoofd zienquote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Idd gewoon te kansloos voor woorden eigenlijk. Mja wat wil je 90% van de inwoners daar zijn retarded.quote:
neen wantquote:
2 maandenquote:
Ja ook dat nog. Die muziek deed t hem welquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was echt baas he dat we het live hebben gezien![]()
donders.. wat een toespraak.. en een goeie muziek erachter ook nog
Ligt verstoptquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe de neuk kun je zoiets over het hoofd zien
Pic'squote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt verstopt![]()
Na tussen mijn flat ene en andere ligt een grasveld en daar rechts van verstopt achter bosjes ligt dus gewoon een hunebed
Awesome. Verstoppertje spelen deluxequote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt verstopt![]()
Na tussen mijn flat ene en andere ligt een grasveld en daar rechts van verstopt achter bosjes ligt dus gewoon een hunebed
Ditquote:
quote:
Is toch mooiquote:
Ahh, hier gaat verstoppertje spelen wat minder makkelijkquote:
Te vaak gehoordquote:
Precies, is vrij opzichtig imoquote:
Mijn neefje (toen 3 oid) deed een paar jaar terug ook verstoppertje met mij. Deed ie een struisvogel na. Zn kop onder een kussen zo van ik zie jou niet dus jij mij ook niet. Ik piste zowat in mn broek van t lachen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ahh, hier gaat verstoppertje spelen wat minder makkelijk![]()
Dit is normaal mn uitzicht. Bij die pijl ligt dat hunebed dingquote:
ik had het niet kunnen in houden !quote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn neefje deed een paar jaar terug ook verstoppertje met mij. Deed ie een struisvogel na. Zn kop onder een kussen zo van ik zie jou niet dus jij mij ook niet. Ik piste zowat in mn broek van t lachen.
Oh.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is normaal mn uitzicht. Bij die pijl ligt dat hunebed ding
[ afbeelding ]
hmmmm.. wilde gok hoor! maar woon jij in groningen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is normaal mn uitzicht. Bij die pijl ligt dat hunebed ding
[ afbeelding ]
Zoveel kinderen die denken als ik jou niet zie dan jij mij ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn neefje (toen 3 oid) deed een paar jaar terug ook verstoppertje met mij. Deed ie een struisvogel na. Zn kop onder een kussen zo van ik zie jou niet dus jij mij ook niet. Ik piste zowat in mn broek van t lachen.
Neequote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef 129383 het volgende:
[..]
hmmmm.. wilde gok hoor! maar woon jij in groningen ?
Zo lekker naief!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel kinderen die denken als ik jou niet zie dan jij mij ook niet![]()
Zo cute
quote:
Jong en onbezonnenquote:
Goffer jij leest ook niet veel mee he!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef 129383 het volgende:
[..]
hmmmm.. wilde gok hoor! maar woon jij in groningen ?
eigelijk best gevaarlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel kinderen die denken als ik jou niet zie dan jij mij ook niet![]()
Zo cute
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ja sorry.. moeten jullie maar verzoekjes doen heur
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef quaas het volgende:
Zijn hier nog halve negers met lange baarden die dood moeten?
niet afbrekenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Huppel, weet je zeker dat 't een Hunebed is, en niet gewoon zwerfkeien?
Neequote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Het langste Nederlandse hunebed is hunebed D43, dat op de Schimmeres bij Emmen ligt. Dit hunebed wordt wel het Langgraf genoemd, hoewel dat eigenlijk de type-aanduiding is. Hunebedden met een eigen naam zijn onder andere de Papeloze kerk (D49) bij Schoonoord, 's Duvels kut (D17) bij Rolde en de Stemberg (D13) bij Eext.
het werkte dus welquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo, weer 2 verzoekjes gedaan.
Alleen dan is waarschijnlijk mn pizza ook klaar
Nja, ik zag dat er niks meer achter aan kwam. En dacht, daar moet verandering in komenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het werkte dus welclouseau aanvragen
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het werkte dus welclouseau aanvragen
Dan maar weer 35 koeien.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja de nummers die ik wil draaien mogen niet....![]()
Omdat ? Niks is te gek hier hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja de nummers die ik wil draaien mogen niet....![]()
Latersquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie drinken en telefoon zoeken enzo..
tot later vanavond
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koffie drinken en telefoon zoeken enzo..
tot later vanavond
Mag niet van draakje omdat de artiest net is gedraaid enzo....quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omdat ? Niks is te gek hier hoor.
Snappie is bijvoorbeeld ook al geweest![]()
Dat is wel hard balen danquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag niet van draakje omdat de artiest net is gedraaid enzo....
Tnxquote:
Bier en tietenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je ook rebel monster van Volbeat?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag niet van draakje omdat de artiest net is gedraaid enzo....
net als kinderen voor kinderen voor een tijdje terugquote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
ik heb zelf geen nummers van volbeatquote:Op maandag 2 mei 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je ook rebel monster van Volbeat?
Ja ook zoiets fouts. En Andrè van Duin stond ook al klaar zag ik. Dan gaat ik ff een pauze inlassen om mn pizza te etenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net als kinderen voor kinderen voor een tijdje terug
Schat denk je nou echt dat ik het verschil tussen die 2 weetquote:Op maandag 2 mei 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
Straks Andre van Duin.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net als kinderen voor kinderen voor een tijdje terug
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja ook zoiets fouts. En Andrè van Duin stond ook al klaar zag ik. Dan gaat ik ff een pauze inlassen om mn pizza te eten![]()
feestmuziekquote:
Laterzzzzzzzzquote:
Het is een hunebed.quote:
quote:
quote:
die tekst kun je wel verwachten van iemandquote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter is t kutjesdag. Dat nummer is tenminste geil.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
die tekst kun je wel verwachten van iemand
die 5 jaar droog staat
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, en we doen het allemaal....___
stonerock ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta op het rooster als hardstyle, dat ga ik helemaal niet draaien!
wat ga je wel draaien?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wel dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ja klassiek? kinderliedjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |