Ik denk dat alles in het andere topic wel gezegd is inmiddels en zullen we het daar ook bij laten?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef duivelin1 het volgende:
Voor jou is het leuk, maar voor de moederpoes is het een aanslag op het lijf.
Je geeft haar de poezenpil, heb je je uberhaupt al eens verdiept in de risico's hiervan? Laat voor de gezondheid van je kat haar casteren, jij hebt je lol en geld gehad, laat nu maar eens werkelijk je liefde voor dieren spreken.
www.leukeennestje.nl
voor de volgende die het o zo leuk vind een nestje te hebben.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef kimmeke1983 het volgende:
poging 2 voor een leuk topic over de bevalling ...
ze zijn er nu 1maal en dat kan ik niet veranderen ...
ze zijn er nog niet maar weldra wel ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kader van dit topic draai ik met de duimen dat poes een voorspoedige bevalling heeft!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de vader. Zelfde als de vorige keer? Die kittens leken wel iets van een pers in zich hebben en dat lijkt moeder niet te hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Even bellen om advies te vragen eerst kan je ook doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:07 schreef kimmeke1983 het volgende:
ik voel al een dikke 3 weken de kittens trappelen in de buik , lang kan het nu toch echt niet meer duren he ???
ik denk er aan even naar de DA te gaan vandaag maar ben bang dat ze keizersnede gaan voorstellen , en dat ze dan eventueel te vroeg zouden geboren worden ...
Wat zou ik doen ?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:31 schreef kimmeke1983 het volgende:
nee , maar deze morgen leek ze wel minder zwanger , zouden ze ingedaald zijn ??
Arme poesquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef kimmeke1983 het volgende:
Slijmprop is zichtbaar !!! WAT SPANNEND !!!!!!!!
+1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |