Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
niet met runflat banden. of iig nauwelijks.
en volgens mij heb je die... toch?
Doet de mijne wel...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaat
Maar het is ook niet geheel onhandig maar had wel gedacht dat hij ook zou aangeven als de spanning gewoon te laag is.
Helemaal met 7 versnellingenquote:
dat zou ik ook verwachten.... maarja, ik ben al blij dat mijn auto aangeeft als de tank bijna leeg is.... dan gaat ie pruttelenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die foto was mijn auto niet hoor. Inet plaat
Maar het is ook niet geheel onhandig maar had wel gedacht dat hij ook zou aangeven als de spanning gewoon te laag is.
Ik ookquote:
Ja meestal merk je wel als een band echt lek is, maar een spanningsverschil niet altijd. Hangt ook beetje af van het soort banden. Met sportbanden die een vrij stugge wang hebben merk je al veel minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Je merkt toch vanzelf wel of de spanning te laag is?
Net als zon' inparkeeralarm. Boem is ho hoor!
Naar een begravenisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
En wat gaat iedereen Woensdag week 12 2013 doen?.
geloof mij, 9 v/d 10 mensen merkt dat niet.... ik haal zat banden onder een wagen vandaan die in het midden nog voldoende profiel hebben maar beide zijkanten niks.... (dat komt door te lage spanning)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
en anders kun je iemand charteren om te gaan staan zwaaien. Ook n prima inparkeeralarm.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Net als zon' inparkeeralarm. Boem is ho hoor!
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte bandenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja meestal merk je wel als een band echt lek is, maar een spanningsverschil niet altijd. Hangt ook beetje af van het soort banden. Met sportbanden die een vrij stugge wang hebben merk je al veel minder.
had jij 13 juli van 2014 al bezet of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
En wat gaat iedereen Woensdag week 12 2013 doen?.
Mag ik??quote:
Ohw fiets, ja bij een fiets merk je het welquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte banden
Je moet wel een beetje feeling houden met je fietsie he
Ik heb geen grondig onderzoek gedaan maar wat ik nu heb begrepen werkt het audi systeem door de bandenspanning relatief tot elkaar te meten.quote:
Ik denk dat ik boodschappen ga doen, biefstukje ofzo... ja, je moet dat soort dingen wel ff goed plannen van te voren!quote:
Owh, bij en autoquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
geloof mij, 9 v/d 10 mensen merkt dat niet.... ik haal zat banden onder een wagen vandaan die in het midden nog voldoende profiel hebben maar beide zijkanten niks.... (dat komt door te lage spanning)
ohja, jij praat in fietsenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als je erop fietst en het gaat stroef, dan is het 9 van de 10 keer te zachte banden
Je moet wel een beetje feeling houden met je fietsie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |