Awquote:
Nee, ik was er niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
[..]
AwDit weekend ben ik er geloof ik gewoon.
Trouwens, Ragboer, ik zocht nog naar je in Utrecht zaterdag, maar je was er zeker niet?
We konden het Neude niet vinden.quote:
Ik vind koninginnenacht en -dag eigenlijk veel te druk enzo...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
[..]
We konden het Neude niet vinden.Later wel. Was wel leuk opzich, heel erg veel dronken idioten
Heeft de pup in huis gescheten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Het opletten op een pup en het kijken van een film gaat niet samen.
Tip mensen, een tip.
Dat was het zeker, was wel jammer. De rijen voor Manneke Pisquote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind koninginnenacht en -dag eigenlijk veel te druk enzo...
Voer em chocoladequote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag dat ze dat doet, laat mn mama haar meteen weghalen
Haha, daar heb ik in de nacht een patatje pinda gehaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was het zeker, was wel jammer. De rijen voor Manneke Pis
Ik wil haar wel hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker! Had het nog nooit op, een vriendin uit Utrecht vertelde me dat je het echt geprobeerd moest hebben, patatje mayo op, was heerlijke patatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik in de nacht een patatje pinda gehaald.
Ik adopteer je pup wel dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet dat het slecht is maar waarom niet.quote:
mag niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel hebben. [ afbeelding ]
dan vragen ze aan de hond ofie henkie ff wilt uitlatenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel hebben. [ afbeelding ]
Bij jou in de buurt hebben ze zeker Bram Ladage?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Lekker! Had het nog nooit op, een vriendin uit Utrecht vertelde me dat je het echt geprobeerd moest hebben, patatje mayo op, was heerlijke patat
Jep en nog wat chinezen die lekkerdere patat verkopen dan de Bram.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt hebben ze zeker Bram Ladage?
Hoef ik t zelf niet meer te doen toch.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dan vragen ze aan de hond ofie henkie ff wilt uitlaten
nu word je even losgelaten in de tuin zodat je kunt schijtenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoef ik t zelf niet meer te doen toch. [ afbeelding ]
Ik ga altijd in mijn eigen schijt staan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nu word je even losgelaten in de tuin zodat je kunt schijten
Ik kan deze emotie niet uitleggen met woorden, vandaar die aangepaste smiley. Wel in de positieve zin natuurlijk want je bent lief.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat voor emotie probeer je precies naar me uit te beelden, Patjelief?
Dan moet je het ook niet naast je bed doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga altijd in mijn eigen schijt staan. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet naast je bed doen.
In de tuin.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet naast je bed doen.
hangt er van af hoelang die duurtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
Is het gek als ik heel die speech van Obama bekijk
Ja heul gek, mallerdquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef Beach het volgende:
Is het gek als ik heel die speech van Obama bekijk
Je beledigt me tot op het bot. Het is over hoor je!quote:
Ik meende het niet zoquote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Je beledigt me tot op het bot. Het is over hoor je!
Als je ADHD hebt ben je toch juist rusteloos?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
Bijwerkingen van Ritalin 'Rusteloosheid'
Wat?Dat kun je goed gebruiken als een ADHD'er inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daaromquote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je ADHD hebt ben je toch juist rusteloos?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef Henkie94 het volgende:
Ik "like" mn eigen Facebook comments.tja niemand anders doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Volgens mij heeft Ritalin op mensen zonder ADHD juist het tegenovergestelde effect. Dat ze er druk van worden.quote:
Dat klopt wel ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ritalin op mensen zonder ADHD juist het tegenovergestelde effect. Dat ze er druk van worden.
Klopt, en overgeconcentreerd. Handige bijwerking wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ritalin op mensen zonder ADHD juist het tegenovergestelde effect. Dat ze er druk van worden.
Wait what? Druk en overgeconcentreerd? Does not compute.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt, en overgeconcentreerd. Handige bijwerking wel.
jij doet ook aan concerta?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijwerkingen Concerta.
Hoofdpijn
Slapeloosheid check
Zenuwachtigheid
Buikpijn
Misselijkheid
Sufheid
Droge mond
Hartkloppingen check
Minder eetlust (en daardoor gewichtsverlies) check
Jup, al 6 jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mattiequote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hoofdpijn
Slapeloosheid check
Zenuwachtigheid
Buikpijn
Misselijkheid
Sufheid check
Droge mond
Hartkloppingen
Minder eetlust (en daardoor gewichtsverlies) check
dat ja, en dat ik nergens zin in heb en maar een beetje op de bank/ achter de pc blijf plakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mattie
Balen man, wat merk je van de sufheid? Dat je een beetje voor je uit kijkt?
dat hebben wel meer kidsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat ja, en dat ik nergens zin in heb en maar een beetje op de bank/ achter de pc blijf plakken
quote:
Gisteren had ik ook hoofdpijn zeg, tering, heb anders nooit hoofdpijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren verveelde ik me echt, maar toen had ik ook last van hoofdpijn en nergens zin in enzo.
Te weinig geslapen?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
Wow, ik val echt heel vaak ineens in slaap als ik zit, en dan word ik na vijf minuten ofzo weer wakker. Goedemorgen
Ja ik heb ook niet vaak hoofdpijn ofzo, maar dat komt omdat ik zaterdag er ook al last van had en toen elke keer half in slaap vielquote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook hoofdpijn zeg, tering, heb anders nooit hoofdpijn.
Druggie.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
Wow, ik val echt heel vaak ineens in slaap als ik zit, en dan word ik na vijf minuten ofzo weer wakker. Goedemorgen
Niet echt, heb ik steeds vaker de laatste tijd. Vandaag van 01:00 tot 09:00 geslapen, lijkt me genoeg. Nacht daarvoor bijna 10 uur ofzo en overdag nog eventjes.quote:
Dan weet ik het niet. Ik word alleen maar duf als ik constant zit (bv in de bus of achter de computer) of als ik honger heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet echt, heb ik steeds vaker de laatste tijd. Vandaag van 01:00 tot 09:00 geslapen, lijkt me genoeg. Nacht daarvoor bijna 10 uur ofzo en overdag nog eventjes.
Ja dat heb ik inderdaad ook, logisch wel. Bloedsuikerspiegel alles. Dit voelt niet echt als door honger oid, ik gaap om de seconde en mijn spieren zijn superslap en trekken de hele tijd onwillekeurig samen, kan niet goed op mijn benen staan. Irritant, wel. Zo maar even wat suiker eten ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Ik word alleen maar duf als ik constant zit (bv in de bus of achter de computer) of als ik honger heb.
Klinkerbatsingquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hooooiii.
Vandaag was leuk met die vriendin! Heb haar Volendam en Edam laten zien, hebben vis gegeten en een lekker ijsje. Ennnn we zijn op de foto gegaan in klederdracht.Hihihi.
Briezerquote:
Hoiquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi liefjens
Weer hardgelopen vandaagen gewerkt
*trots*
Ben jij alweer terug?quote:
Hoiiquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi liefjens
Weer hardgelopen vandaagen gewerkt
*trots*
Slaat hem.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet een beetje huilen door jou echt waarom???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0kquote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil jij hem slaan voor mij? Pretty please?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
Cash, kom eens hier met je dikke reet. Ik moet je slaan.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
Cash, kom eens hier met je dikke reet. Ik moet je slaan.
jij altijdquote:Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is niks grappigs aan. Ik ben bloedserieus.
doeiselsquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey ik zie dat jij mij aflost goed goed doeii
quote:
hallo arrrrrrrquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jan hallooooo zegt hoor ik in mijn hoofd een echte piratenstem
zo zie je er wel uit jaquote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iedereen is mijn kloon toch, want ik heb 3000 klonen.
hij heet negativ dus ik antwoord negatief op je verwelkomingquote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat? Waarom stil zijn dan? Waarom de neger?
waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hij heet negativ dus ik antwoord negatief op je verwelkoming
bosbessenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
nomnomnom cassave kroepoek![]()
nu nog een dilemma: Straciatella, bosbes of citroen yoghurt
Hehe dat kan ook jaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, had al veel gegeten
[..]
ieuw nu zie ik die lelijke smiley weer...
hoihoihoioioioiooiiiiquote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwww...... hallo klinkie welkom terug![]()
ooowww dankjequote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
Toen ik de UI van Jan zag dacht ik ff dat hij porsche1 was.
Sorry. Heb zondag trouwens wel echte Tol-verhalen gehoord.quote:
geen idee. In utrecht maar trein wou niet wachten op mijn broodje dus 15 min wachtenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geen idee. In utrecht maar trein wou niet wachten op mijn broodje dus 15 min wachten
Wat een aso'squote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
geen idee. In utrecht maar trein wou niet wachten op mijn broodje dus 15 min wachten
Koekjes ?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf het ruikt hier opeens naar opa en oma?
moet je de planten ook water gevenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat is je incontinentieluier.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee vieze zweetluchtquote:
Ok jij stinkt dus niet, je huis stinkt. Gooi een raam open?!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee vieze zweetlucht![]()
naja niet mijn opa en oma maar opa's en oma's in het algemeen![]()
NEE IK STINKT NIET, ik heb al aan mezelf geroken
gooi jezelf uit het raam, misschien dat het dan weggaatquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee vieze zweetlucht![]()
naja niet mijn opa en oma maar opa's en oma's in het algemeen![]()
NEE IK STINKT NIET, ik heb al aan mezelf geroken
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gooi jezelf uit het raam, misschien dat het dan weggaat
Verkapte doodsverwensing, ban.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
gooi jezelf uit het raam, misschien dat het dan weggaat
Mama deed de achterdeur open en het begon te stinkenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok jij stinkt dus niet, je huis stinkt. Gooi een raam open?!
Dan is het je moeders incontinentieluier.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama deed de achterdeur open en het begon te stinken
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Heb jij al gegeten?
[..]
Yayy, hooiii
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij stopt een pizza in 1x in je mond?
Hoi Sharr.quote:
Heppikniquote:
fiets een kanaal in mensquote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijk, irritant watje bent.
nou als ik voor al mijn doodsverwensingen een ban had gekregen had ik een speciale erelijst gehadquote:
Gelukkig ben je niet speciaal dus erelijst krijg je al helemaal nooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nou als ik voor al mijn doodsverwensingen een ban had gekregen had ik een speciale erelijst gehad
wanhopige poging tot dissenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet speciaal dus erelijst krijg je al helemaal nooit.
Maar het is wel de bedoeling van Cash.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef JApieman het volgende:
Als je een kanaal infietst of een raam uitspringt ben je niet per se dood hoor.
K-Cash is speciaal op zijn eigen manierquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet speciaal dus erelijst krijg je al helemaal nooit.
Echt een Engels indiebandje.quote:
Wanhopig ben ik nooit en doe ik dus ook nooit/quote:
ja je bent speciaal jaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
net zoals mensen met het syndroom van down speciaal zijn
Ik hou van mensen met down, serieus. Ze zijn gewoon schattig.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
net zoals mensen met het syndroom van down speciaal zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hou van mensen met down, serieus. Ze zijn gewoon schattig.
Dank jequote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hou van mensen met down, serieus. Ze zijn gewoon schattig.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
Mensen met down doen gewoon alsof zodat ze niet hoeven te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind dit gewoon best schattig hoor
af en toe
Dat ben ik gewoon.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
24/7tot ze je onderkwijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind dit gewoon best schattig hoor
af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
Hoi, ik ben Ragboer en ik heb het Syndroom van Down. GroetjesHoi ragboerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben Ragboer en ik heb het Syndroom van Down. GroetjesDat hoofd, daar word je toch best blij van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, om te zien. Hoe blij die mensen zijn.
Ja, niks mis met die mensen hoor. Ze kunnen alleen minder.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat hoofd, daar word je toch best blij van?Gewoon, om te zien. Hoe blij die mensen zijn.
Hoi, ik ben Ragboer en ik heb het Syndroom van Down. Groetjeswaarom heb je je eigen gezicht op die man zijn hoofd gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Ik vind het best vertederend om te zien hoe blij sommigen kunnen zijn met simpele dingen. Maar, dat is hetzelfde verhaal met 'gezonde' mensen. Alleen zij uiten dat expressiever ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, niks mis met die mensen hoor. Ze kunnen alleen minder.
Hoax.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, mooie vrouw achter de kassa bij de AH
Ja inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het best vertederend om te zien hoe blij sommigen kunnen zijn met simpele dingen. Maar, dat is hetzelfde verhaal met 'gezonde' mensen. Alleen zij uiten dat expressiever ofzo.
hoiquote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, mooie vrouw achter de kassa bij de AH
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
Kennen jullie Downistie? Die 'soap' bij DWDD.
Dat is wel echt slecht. "Ik heb heel slecht nieuws voor u. Uw kind heeft waarschijnlijk geen Down."quote:
bwhehequote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een x mijn telefoonnummer gegeven aan een kerel achter de kassa bij de macdonalds. Toen was ik 15
ha ha jij bent raarquote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een x mijn telefoonnummer gegeven aan een kerel achter de kassa bij de macdonalds. Toen was ik 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |