Dan weet je wel gelijk hoeveel indruk je hebt gemaakt.. (of aan hoeveel jongens ze haar nummer geeft).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
SMS'en. Anders overval je haar direct met je 'HE HALLO HOE IS HET'-vragen en vraagt zij zich af wie je ook alweer bent.
Ja dat dacht ik ook, het komt een beetje onzeker over als ik haar sms he..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef il_Tonno het volgende:
bellen ofcourse!
wat denkt zo'n meisje nou, als je haar niet eens durft te spreken?
Dat zou kunnen, maarjah als ik sms heeft ze hetzelfde, alleen dan hoeft ze niet direct te reageren..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
SMS'en. Anders overval je haar direct met je 'HE HALLO HOE IS HET'-vragen en vraagt zij zich af wie je ook alweer bent.
Als het echt een leuk meisje is hangt ze wel op op het moment dat jij Q-dag zegt..quote:Ik zat te denken, als ik gwn bel, ik zeg he met John van Q-dag weet je nog?
laat anders een voicemail achter als dat kan. dan weet dat meisje wel dat je de durf hebt om haar te bellen en dan is het contact toch nog niet zo direct. misschien wat beter tegen je zenuwenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef JohnDoe12 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maarjah als ik sms heeft ze hetzelfde, alleen dan hoeft ze niet direct te reageren..
Ik zat te denken, als ik gwn bel, ik zeg he met John van Q-dag weet je nog? Ik weet zeker dat ze nog weet wie ik ben.. En dan zeg ik gewoon dat ik haar wel leuk vond en dat ik haar wil leren kennen.. En dan ff een datum afspreken om wat te gaan drinken.. goed plan toch?
Meen je dit nou of ben je een sarcastische Fok!ker?quote:
Bel haar vanavond al.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, ik ga haar bellen. Komt misschien beetje loser over, maar is er een deadline tot wanneer ik haar kan bellen? Ik bedoel, ik kan haar niet 3 weken later bellen, alsof ik al mijn moed heb opgespaard..
Zaterdag leren kennen, stel ik bel haar dinsdag of woensdag, dat is prima toch?
Nee, als je belt moet je wel vanavond bellen. Na twee dagen gaat ze niet meer aan je denken hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
Oke, ik ga haar bellen. Komt misschien beetje loser over, maar is er een deadline tot wanneer ik haar kan bellen? Ik bedoel, ik kan haar niet 3 weken later bellen, alsof ik al mijn moed heb opgespaard..
Je kunt het beter nu doen, want van uitstel komt toch meestal afstel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef JohnDoe12 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |