quote:Op zondag 15 mei 2011 11:23 schreef trovey het volgende:
Roze fluoriserend!Ben je meteen goed zichtbaar als je weer eens 's avonds van de kroeg richting huis sprint
...gewoon voet recht voor je houden en je iedereen gaat je zien met dat kleurtje.
Nou, zeker als ie de brug afrolt!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:42 schreef trovey het volgende:
Alles voor de veiligheid....je maakt heel wat snelheid met zo'n rolstoel.
Ik heb gelukkig al een keer eerder met Ole kennis mogen makenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:48 schreef trovey het volgende:
Dus we het het erover eens..het gaat fluorisend rose worden. Dus mede-users....als u ineens een dame in rolstoel met een fluoriserend rose gipsbeen en met een begeleider in sneltreinvaart de kroeg ziet uitkomen om dan 50 meter weer een benedenwoning in te schieten of vice versa dan heeft u kennis mogen maken met onze mod Ole.
Nu niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef tong80 het volgende:
Er was in de jaren 60 een groupie die maakte gipsafdrukken van haar partners.
Die van Jimi was het grootst.
Iddquote:
Daar nietquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd
Ole hoe gaat het nu ? Jeukt het al ?
Knalrood is het.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:50 schreef trovey het volgende:
Wel fluoriserend roze hè, zoals afgesproken?![]()
quote:
Wel even aan de voorkant een wit vlak schilderen hè, je moet altijd voor wit licht hebben en achter rood.quote:
Niet gelijk gaan hinkelen ole.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Ole het volgende:
Vandaag weer nieuw gips. Alles zit nu op de goede plek. Ovet twee weken loopgips!
Ik wilde al iets over het Ajax-shirt posten voor deze Rotterdamsequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel even aan de voorkant een wit vlak schilderen hè, je moet altijd voor wit licht hebben en achter rood.Krijg je anders ook nog een bekeuring.
Het is Feijenoord roodquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde al iets over het Ajax-shirt posten voor deze Rotterdamse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |