Toch gewoon erafquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
trap is te smal voor de stoel. Gelukkig woon ik 50m verderop
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch gewoon eraf...niet zo piepen
![]()
Ik zie het nu helemaal voor me...ole heeft iets te lang gewacht met naar de wc gaan en komt met begeleider in sneltreinvaart langs rollen om het toilet te halen.
Goed gelezem, ben thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heerlijk dat je thuis bent Ole, of lees ik verkeerd ! Dat je toch weer in het ziekenhuis ligt?!
In nog niet, wel op terras. Zat ik woensdag alweer. Maar moet nog veel plat met pootje omhoog, dus wel rustig aanquote:
bed ligt beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef trovey het volgende:
Door het huis rondrennen zit er even niet in...ligt de bank lekker?
tnxquote:
Je wordt ineens haske praktisch in dit soort dingen hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Ole!
En bedankt voor de rontgenfoto HenkPietKlaasWim! Die breuk had ik ook.![]()
Ole, toen ik met krukken moest lopen deed ik eten en drinken in een rugzak.
het was dinsdag niet goed gegipst. Anders had ik pas na 2 weken ander gips. Dan gaan de hechtingen.eruit en krijg ik hopelijk loopgips. Maar niets is zeker weet ik inmiddelsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vanwaar dat je iedere keer ander gips krijgt?
Zou wel handig zijn als je loopgips krijgt volgens mij. Heb ik niet gehad.
Echt, ieder geval wordt verschillend behandeld, dat is wel weer duidelijk!
beter,wel nog beetje pijn en moet rust houden. Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welkom Thuis Ole...En hoe gaat het nu met je beentje.
Tja, dat ging bij mij dus nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
bed ligt beteren door het huis rollen gaat prima hoor
Ben je net een beetje gehecht geraakt aan het oude gipsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Ole het volgende:
[..]
het was dinsdag niet goed gegipst. Anders had ik pas na 2 weken ander gips. Dan gaan de hechtingen.eruit en krijg ik hopelijk loopgips. Maar niets is zeker weet ik inmiddels
woensdag alweer nieuw gips. Neem ik weer een ander kleurtje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je net een beetje gehecht geraakt aan het oude gips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |