Dank voor de goede tips! gelukkig hoef ik geen trappen te lopen, dus kan wel in mijn eigen huis zoveel mogelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
No worries, na de operatie mag dat ook nog een tijdje.
[..]
Vette pech! Ik hoorde pas van iemand die zn enkel had gebroken door te struikelen over een stofzuigermond.![]()
Tip alvast voor na de operatie: begin al met pijnstillers innemen (veel!) voordat de ruggeprik is uitgewerkt. Dat scheelt je heel veel pijn.![]()
En bereid je ook voor op niets kunnen. Zeker als je je enkel helemaal niet mag belasten. Ik heb me echt zelden zo hulpeloos gevoeld als de afgelopen weken.
Ruggenprik?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
No worries, na de operatie mag dat ook nog een tijdje.
[..]
Vette pech! Ik hoorde pas van iemand die zn enkel had gebroken door te struikelen over een stofzuigermond.![]()
Tip alvast voor na de operatie: begin al met pijnstillers innemen (veel!) voordat de ruggeprik is uitgewerkt. Dat scheelt je heel veel pijn.![]()
En bereid je ook voor op niets kunnen. Zeker als je je enkel helemaal niet mag belasten. Ik heb me echt zelden zo hulpeloos gevoeld als de afgelopen weken.
ik doe mijn best!quote:
tnx reed rond op burostoel. nu rolstoel krukken is nog lastigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Handige tip: zet een kruk ofzo neer in je keuken en in de badkamer. Dan kun je zitten tijdens het koken en tanden poetsen.
Tong je hebt de 7 in spiegelbeeld getekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef tong80 het volgende:
[ [url=http://ts2.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=545846342793&id=c5630512e1a37f089c26edae4ccb7aa4&url=http%3a%2f%2fwww.fluweelbloem.nl%2fwp-content%2fuploads%2f2009%2f08%2fhinkelen.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik kijk evenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:03 schreef JaneDoe het volgende:
ole, meid wat heb je nou weer gedaan?!![]()
trouwens we hebben jouw onderschrift nodig in het poppetijn-hoekt-ex-topic
kennelijk is nog niet iedereen op de hoogte van de visie die we hanteren in SHO
Ik heb je telefoonnummerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef Ole het volgende:
gft geen internet in ziekenhuis. Mobiel mag niet. Dat worden zware dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |