Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
De website van de FBI.... Dan is 2 uur eigenlijk al lang
Ga je nog lang op zijn onzin reageren?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:14:39 uur
De Amerikaanse special forces hadden de opdracht Osama bin Laden te doden, niet om hem gevangen te nemen. Dat zei een Amerikaanse nationale veiligheidsfunctionaris vandaag. 'Dit was een operatie om te doden', aldus de functionaris.
Nu.nl is ook maar lekker in de rondte aan het lullen om 'nieuws' te creeren he?quote:'Bin Laden doelbewust gedood'
AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet om hem gevangen te nemen.
© Novum Nieuws
Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters. "Dit was een operatie om te doden", aldus de regeringsfunctionaris.
Bin Laden is door de Amerikaanse elitetroepen geļdentificeerd op basis van zijn gezicht. Momenteel worden DNA-testen gedaan om zijn identiteit definitief vast te stellen, aldus een Amerikaanse functionaris.
De resultaten van de DNA-testen zullen binnen enkele dagen bekend worden. Bin Laden zou zich hebben verzet tegen zijn arrestatie, waarna hij door zijn hoofd werd geschoten. De kleine groep commando's heeft daarna vastgesteld dat het stoffelijk overschot toebehoorde aan de terroristenleider.
Waarschijnlijk weer een 'expert-mening' die als feit wordt gepostuleerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
Amerikaanse ambassades.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zijn Kenia en Tanzania eigenlijk door AQ aangevallen destijds?
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjesquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...
Dat hij zich verzet heeft werd al heel snel door officials gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Stranger het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elbewust-gedood.html
[..]
Nu.nl is ook maar lekker in de rondte aan het lullen om 'nieuws' te creeren he?
Amerikaanse ambasade in die landen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zijn Kenia en Tanzania eigenlijk door AQ aangevallen destijds?
Ik denk dat de vraag meer gericht was op "waarom de ambassades in Kenia en Tanzania".quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds wanneer mag Amerika iemand doden in een land zonder toestemming daarvoor en het dan ook nog openbaar ter wereld naar buiten brengen.
Daarbij ook nog hem associėren in een toespraak met 9/11 waarvoor die niet verdacht wordt.
I know, ik vroeg me af of er wat met die specifieke landen was.quote:
Ja, maar ze wilden hem helemaal niet arresteren, dus in principe heeft ie zich alleen verzet tegen zijn liquidatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij zich verzet heeft werd al heel snel door officials gezegd.
Wat is de meerwaarde van hem pakken?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had het interessanter gevonden als hij levend was gevangen. Hij moet zich dus flink verzet hebben, dat ze dit hebben moeten doen? Wat voor meerwaarde heeft het doden van hem anders?
mwa, een site kan in beheer zijn door een 3de partij, etc etc. Anyway, ik vind dit niet lang hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjes
Het is natuurlijk een non-issue, maar de website van de FBI... Ik vind het wel frappantquote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef vanhal het volgende:
[..]
mwa, een site kan in beheer zijn door een 3de partij, etc etc. Anyway, ik vind dit niet lang hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |