Ze blijft me doen denken aan Amanda.quote:
even gegoogled t zijn er 225quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef iBenny het volgende:
203 vestigingen van de Mac?
Waarom weet Jo dat?
Nou, iets minder maar het scheelt niet fakking veel.quote:
Klopt, in Rotterdam centrum is dat zo, verder weet ik het nietquote:
En in V&D ook.quote:
Ja maar volgens Jo is dat overal zo! Heb het nog noooit gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klopt, in Rotterdam centrum is dat zo, verder weet ik het niet
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je na het eten gelijk je kleren ruilen voor een maat groter.
klopt, is hier ( in Oeteldonk) ookquote:
Ik geloof dat er elke dag 1 mcdonald wordt geopend in de wereld.quote:
Dus dan zou die 203 van Jo best kunnen kloppen toch want dat is volgens mij alweer bijna een jaar geledenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er elke dag 1 mcdonald wordt geopend in de wereld.
Jammer voor Jo was dit GEEN vraag bij de quiz, dus GEEN stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dus dan zou die 203 van Jo best kunnen kloppen toch want dat is volgens mij alweer bijna een jaar geleden
Ja maar die vragen waren ook veels te moeilijk he? Hoe kan iemand nu weten dat Mark Rutte vrijgezel isquote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Jammer voor Jo was dit GEEN vraag bij de quiz, dus GEEN sticker
Ik vind alleen de kipnuggets en de bluecheese salade lekker.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
Kun je na het eten gelijk je kleren ruilen voor een maat groter.
ik alleen de cola lolquote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind alleen de kipnuggets en de bluecheese salade lekker.
en waarschijnlijk word ze dadelijk weer boos op Flip omdat hij geen sticker voor haar geplakt heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef bixs het volgende:
zo gaat jo nu WEER huilen omdat ze geen sticer heetf geplakt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
en waarschijnlijk word ze dadelijk weer boos op Flip omdat hij geen sticker voor haar geplakt heeft
ze was er all in week twee (door sofia)quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Ginosa het volgende:
We hebben de afgelopen 11 weken de meest stuitende taferelen langs zien komen maar Flip denkt dat "ze Kim Holland niet zullen doen in dit programma".
'k heb alleen Flip geteld: 5xquote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef bixs het volgende:
hoe is de verdeling nu op het rad? ik kon het net niet zien.
In de vorige COS staan caps.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef bixs het volgende:
hoe is de verdeling nu op het rad? ik kon het net niet zien.
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef mazaru het volgende:
Mo is weer lekker aan het stoken over dat Flip zijn eigen sticker erop heeft geplakt en niet die van Jo.
Mo had namelijk wel iemand anders zijn foto geplakt. Zegt ze.......
Ja ik geloof omdat flip een paar weken geleden iets niet verteld heeft, nu verteld ze ook niets meer aan flipquote:
volgens mij vind ze het niet zo leuk dat ze niet gewonnen had en dat word dan weer op Flip afgereageerdquote:
Nee, maar stoken vind ze nou eenmaal leukquote:
Nee mocht ook niet. Stem heeft duidelijk gezegd als iemand moet hij zijn eigen stickers opplakken en als missie niet slaagt sticker van iemand anders. Maarja Mo grijpt alles aan om even te stokenquote:
Dan is Jo zelf dom dat ze daar in trapt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar stoken vind ze nou eenmaal leuk
Ja, vind ik ook.quote:
Maar hoe is Flip dan aan die sticker van Djoon gekomen?quote:
Niks met dom te maken. Jo wil gewoon steeds bevestiging van Flipquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan is Jo zelf dom dat ze daar in trapt.
Dat geval grijpt iedere gelegenheid aan, om zichzelf zielig en de ander gemeen te vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Maar ik geloof niet in toeval. Gerard is het huis uit en Bin Laden is gevonden en gedood.
Volgens mij heeft Gerard zijn geheim geraden.
verradenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Maar ik geloof niet in toeval. Gerard is het huis uit en Bin Laden is gevonden en gedood.
Dat dus..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn eigen sticker opgeplakt?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe is Flip dan aan die sticker van Djoon gekomen?
Ninja edit: ik lees het al.
Bin exit. Hij mocht van de VS-soldaten niet terug het huis in.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Djoon heeft een sticker aan Flip gegeven omdat haar jurkenmissie is mislukt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft toch zijn eigen sticker opgeplakt?
En dat krijgt Flip nu weer iedere keer te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Djoon heeft een sticker aan Flip gegeven omdat haar jurkenmissie is mislukt.
Toch niet uit eigen beweging? Zo waren de regels toch bij een mislukte missie?!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kon ze een sticker weggeven dan?? Dat heb ik gemist...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna kan ze weer als een stervende zwaan op bed gaan liggen met een privé cam.quote:
Haar missie was mislukt. Die sticker heeft ze niet weggegeven ze moest omdat haar missie mislukt was een andere sticker plakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoe kon ze een sticker weggeven dan?? Dat heb ik gemist...
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna kan ze weer als een stervende zwaan op bed gaan liggen met een privé cam.
Oh jee! Die had die beter niet aan kunnen nemenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flip btw die vrijstelling harder nodig dan zijquote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna kan ze weer als een stervende zwaan op bed gaan liggen met een privé cam.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef Ginosa het volgende:
Toch niet uit eigen beweging? Zo waren de regels toch bij een mislukte missie?!
Missie mislukt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef mangalie het volgende:
Hoe kon ze een sticker weggeven dan?? Dat heb ik gemist...
Ok thanks..!! Ze Moest dus....quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Haar missie was mislukt. Die sticker heeft ze niet weggegeven ze moest omdat haar missie mislukt was een andere sticker plakken
21quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef danilel het volgende:
over hoeveel minuten gaat Jo tekeer tegen Fiel??
Ah, wat een monster is het toch ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Haar missie was mislukt. Die sticker heeft ze niet weggegeven ze moest omdat haar missie mislukt was een andere sticker plakken
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef danilel het volgende:
[..]
Productie heeft de scripts voor Jo en Mo per ongeluk verwisseld
Ja dat snap ik ook niet helemaal? Hoe kunnen ze dit nou voorspellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Ginosa het volgende:
Dus Nep5 voorzag dit sticker-incident?? (vanavond breakup tussen Jo en Phil om 19.30 uur)
gisteren was er een gesprek tussen Jo en Fiel, zij wilde eigenlijk niet verdergaan...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet helemaal? Hoe kunnen ze dit nou voorspellen?Of ze doen alsof zodat weer veel mensen gaan kijken en laten dat gewoon het stukje zien waarin Jo zegt dat ze twijfelt enzo aan Flip maar een half uur later wel weer met hem wil kroelen
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef danilel het volgende:
[..]
gisteren was er een gesprek tussen Jo en Fiel, zij wilde eigenlijk niet verdergaan...
(maar zie het resultaat........)
Ze denken dat ze nog een sticker kunnen verdienen denk ik......quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks![]()
waarom stellen ze elkaar van die quizvragen en doet mo zo irritant ??
vaars tochquote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef beequeen het volgende:
Shar: hoe heet een 1 jarige koe.
Mo: een veulen gewoon.
Nee tenminste daar lijkt het neit opquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
En is het echt uit ?Heb geen tijd om alle cossen door te worstelen
ze hebben geen fok te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks![]()
waarom stellen ze elkaar van die quizvragen en doet mo zo irritant ??
Pas in de live gok ikquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
En is het echt uit ?Heb geen tijd om alle cossen door te worstelen
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
mo etaleert graag haar kennis (en onuitputtende geheugen)
Flipje ook hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was het aan dan ? beetje zoenen en je hebt meteen al een relatie
Pink, volgens Shar. Maar het ging mij meer om het domme antwoord van Mo. Ik zou zeggen kalf ofzo, maar geen veulen.quote:
Vind het anders behoorlijk uitputtend om die kutstem de hele tijd te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Kan deze onder een spoiler? Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef mieppie77 het volgende:
[ afbeelding ]
Jo moet dr botox weer invetten
Is toch niet weer zo als vorige week?Dat degene wie wint ook bepaald wie er genomineerd staan want in dat geval is Mo weer verzekerd van NOG een week want Flippie kiest voor Karim en Sharonquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Flip btw die vrijstelling harder nodig dan zij
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pink, volgens Shar. Maar het ging mij meer om het domme antwoord van Mo. Ik zou zeggen kalf ofzo, maar geen veulen.
Niks is wat het lijkt hè? Misschien mag hij nog ruilen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef rc_1990 het volgende:
Napraten over de quiz
Hu?De stem heeft nog gezegd dat als je een missie haalde of spel won dat je je eigen sticker erop moest plakken?
domme actie! Zo word Flip belachelijk neergezet en word het gedrag van Jo nu dus weer als normaal gezienquote:
net goed, je gaat toch voor jezelf en niet voor een ander een vrijstelling spelenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is toch niet weer zo als vorige week?Dat degene wie wint ook bepaald wie er genomineerd staan want in dat geval is Mo weer verzekerd van NOG een week want Flippie kiest voor Karim en Sharon
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef sjampoeh het volgende:
@SST_Gerard Wat heb je trouwens een engelengeduld gehad met de twee blonde dames in het huis. Ik hadze bijna door mijn scherm willen trekken
13 minutes ago via TweetDeck in reply to SST_Gerard
antwoord van gerard:
@marschabroeren ....8 9 10 !
12 minutes ago via web in reply to m
![]()
Volgens mij duurt dit Mo allemaal te lang want ze wordt steeds minder subtiel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef schizolientje het volgende:
Mo weer subtiel aan het stoken bij Jo
Ja wat ze snap Jo echt en de rest van de bewoners snappen het niet. Nou ik snap het ook nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef schizolientje het volgende:
Mo weer subtiel aan het stoken bij Jo
Ik vond het eigenlijk wel recht voor zijn raap van Mo..Stoken vind ik als ze het achter de rug om van Flip tegen Jo had gezegd..(met die sticker bedoel ik even voor de duidelijkheid)quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Volgens mij duurt dit Mo allemaal te lang want ze wordt steeds minder subtiel.
Wat zei mo net dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel recht voor zijn raap van Mo..Stoken vind ik als ze het achter de rug om van Flip tegen Mo had gezegd..(met die sticker bedoel ik even voor de duidelijkheid)
Klopt:quote:
Ik dacht enter maar pink klopt ook.quote:Jaarling (dierkunde)
Een jaarling
Een jaarling of enter is een jonge koe of paard van één jaar oud. Jaarlingen leven vaak in groepen op de weide en worden nog niet gebruikt in de paardensport. Pasgeboren paarden worden veulens genoemd, pasgeboren koeien heten kalveren. Een koe van één jaar oud wordt ook wel een pink genoemd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
mo weer over haarzelf aant zeiken, dat ze 1 filmpje heeft gehad in 3 weken van maikze kan niet uitleggen hoe erg ze hem mist. t lijkt wel een obsessie zeg, sjeees
Misschien ging het niet als gepland: een KENNIS-quiz plus maar liefst 2 stickers te verdienen. Hadden ze Mo toch ff overschat bij de programmadirectie?? Ze moeten zich ook alleen maar bezig houden met zaken die ze kunnen sturen (zoals het zogenaamde bellen en sms'en). Maar ze zullen er nog wel een draai (haha) aan weten te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aha dus misschien toch Mootje eruit?
Dat is toch niet recht voor zijn raap? Alle bewoners gingen er vanuit dat er eigen stickers geplakt moesten worden en ze bedoelt dit echt niet liefquote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik doelde op het geval met de sticker plakken....
Alsof Flip dan veel mistquote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
djoon gaat flip niets meer vertellen, want doet flip ook niet. sneeeeeeeeeer
Krijg ik nou een sticker ??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt:
[..]
Ik dacht enter maar pink klopt ook.
ze gaan live het uitmaken op commando van mamajo, zoiets ?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef shomila het volgende:
Volgens mij heeft net5 die helderziende geraadpleegd . Jo gaat het uitmaken, ik weet niet wat want ze hadden niks maar ja.
Die "helderziende" had ook gehint dat Geer zou winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef shomila het volgende:
Volgens mij heeft net5 die helderziende geraadpleegd . Jo gaat het uitmaken, ik weet niet wat want ze hadden niks maar ja.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef schizolientje het volgende:
Nu zegt Mo dat Jo moet komen kroelen met Flip, het subtiele stoken gaat er af
Ja of dat was dat van gisterenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef shomila het volgende:
Hier zitten we dan met de stickerellendequote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
theonlyguido
Echte meisjes in de jungle hebben 4x zo meer kijkcijfers dan #sstnl lekker bezig @NadiaSchekerman
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze gaan live het uitmaken op commando van mamajo, zoiets ?
Logisch dat dat programma beter bekeken wordquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier zitten we dan met de stickerellende
is operatie jurk uit de kliniek van Mamajoquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef shomila het volgende:
Wat heeft Jo voor een afschuwelijk ding aan zie het nu pas.
Welke relatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Je hebt geen helderziende nodig om te weten dat die relatie elke dag wel 3x over en weer aan is.
Das fesjun ...20 % korting bij flops of hoe heet die toddenwinkel?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef shomila het volgende:
Wat heeft Jo voor een afschuwelijk ding aan zie het nu pas.
Is er wel een notaris bij?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
SST_Gerard
Ik heb gisteren per ongeluk de naam van mijn boot laten vallen, was niet zo slim;) Noem nu een getal onder de 1000 #sorry #dammen #sstnl
3 minutes ago via Power Twitter
Verschrikkelijk. Dat ze Flip gewoon lekker latenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef suzi1 het volgende:
das toch niet zo raar, ik spreek ook liever pas een dag ervoor af. niet een week van te voren
Ik ook vind het verschrikkelijjk om een agenda te moeten hebben.....quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef suzi1 het volgende:
das toch niet zo raar, ik spreek ook liever pas een dag ervoor af. niet een week van te voren
Nog leuker is een telefoontje... "Heb je wat te doen?"quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef suzi1 het volgende:
zo zie ik het het liefst ja. kan je er ook meteen onderuit als je geen zin hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog leuker is een telefoontje... "Heb je wat te doen?"
En spontaan ergens op visite te gaan of te krijgen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik heb de foto met het getal net van Geer gemaakt..is al gemaild naar Endemol
Jij bent zeker de notaris in deze?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Pablolaatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |