In de Wooquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef HappyBob het volgende:
Waar waren jullie wel dan?Ik was in de Kneus.
Genieten daar? En de dag ook in Utrecht geweest?quote:
Merelquote:
Mooie pruik heeft iequote:
Jahoorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Genieten daar? En de dag ook in Utrecht geweest?
Hoi Relletje
Draaltjequote:
Jij staat op de foto in de Stairway anders.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
De Stairway is idd een enorme kuttent tenzij je van langharig naar zweet ruikend bandshirtdragend tuig houdt.
Klinkt als de perfecte plek voor mijquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
De Stairway is idd een enorme kuttent tenzij je van langharig naar zweet ruikend bandshirtdragend tuig houdt.
Patje is langharig naar zweet ruiken bandshirtdragend tuigquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij staat op de foto in de Stairway anders.
Ja klopt omdat ik er toen was, toen heb ik bovenstaande geconstateerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij staat op de foto in de Stairway anders.
Niks mis mee tochquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Patje1987 het volgende:
Dit lijkt me verstandig ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
ik heb ook een paar bandshirts, moet ik nu mn haren laten groeien?
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een half uur voor het Stairway gestaan op koninginnenacht
f*ck, dat jaren duren.quote:
Zonde.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben in Utrecht nooit buiten het station geweest
Buiten het station is het juist het leukstquote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben in Utrecht nooit buiten het station geweest
op het station voelde ik mijzelf een etnische minderheid..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Buiten het station is het juist het leukst
Nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het station voelde ik mijzelf een etnische minderheid..
Oh, waarom ?quote:
In Utrecht?quote:
wat heeft die weer geflikt dan?quote:
Amersfoortquote:
quote:
Kijk eens naar de gesloten topics.quote:
dat is een kwestie van gewenning denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad.
Alleen in Kanaaleiland en Rotterdam dat![]()
Amersfoort, da's hier kwartiertje fietsen vandaanquote:
Ahwquote:
In ONZ ?quote:
Nee hoor, ik kom zelf uit een relatief witte plaats.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een kwestie van gewenning denk ik.
Het is dan ook een idiootquote:
Kom langs dan, ben hier nog een half uurquote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Amersfoort, da's hier kwartiertje fietsen vandaan
half uur is het niet waard voor mij, sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kom langs dan, ben hier nog een half uur
Godver hoor net dat ik via Leeuwarden moet vanwege aanrijding
Wees maar lief, dat is fijnerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
vraag: zou ik vanavond mijn moeder totaal over de zeik krijgen, of moet ik lief zijn?
Mijn moeder is altijd over de zeik, geen pretje hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
vraag: zou ik vanavond mijn moeder totaal over de zeik krijgen, of moet ik lief zijn?
succes mereltjequote:Op maandag 2 mei 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wees maar lief, dat is fijner![]()
En ik ben blokken voor examen. Daag![]()
succes!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wees maar lief, dat is fijner![]()
En ik ben blokken voor examen. Daag![]()
mijn moeder kan best aardig zijn, maar af en toe hebben we een totaal andere meningquote:Op maandag 2 mei 2011 13:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn moeder is altijd over de zeik, geen pretje hoor.
Dankjequote:
Dankjequote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
succes!
[..]
mijn moeder kan best aardig zijn, maar af en toe hebben we een totaal andere mening
Hmm heb ook nooit ruzie eigenlijk, ik wil nog wel eens trollen en hier en daar een relletje starten. Maar nooit ruzie ofzo. Ook niet met mijn ouders.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb echt helemaal nooit ruzie met m'n ouders, echt helemaal nooit.
Ik heb sowieso nooit ruzie, met niemand, het lijkt gewoon allemaal zo nutteloos!
Op FOK! probeer ik zoveel mogelijk haat te zaaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm heb ook nooit ruzie eigenlijk, ik wil nog wel eens trollen en hier en daar een relletje starten. Maar nooit ruzie ofzo. Ook niet met mijn ouders.
mijn moeder is de enige waar ik wel eens ruzie mee maak, maar niet echt ernstig ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm heb ook nooit ruzie eigenlijk, ik wil nog wel eens trollen en hier en daar een relletje starten. Maar nooit ruzie ofzo. Ook niet met mijn ouders.
spoedje op het werk..quote:
Awh, kusje op je pijnquote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef Furdinand het volgende:
Ik............... Heb................ Hooooofd........... Piiiijjjjjnnnnn......
Dankjewelquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, kusje op je pijn
Ik heb me ingeschreven voor studie ipv natuurkunde geleerd![]()
En zo boodschapjes doen
Hielp het?quote:
Een beetje wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 14:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hielp het?
Biomedische wetenschappen & psychobiologie, moet alleen nog even kijken hoe ik voorkeur kan aangeven, wil biomedisch op 1 zetten namelijk.
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een beetje wel ja
Leuk!klinkt tof al weet ik niet precies wat het inhoud
Dat lijkt me engquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Je vriendin zou maar steeds meer op een anorexia patiënt beginnen te lijken
Is het ook, ze eet de laatste week alleen nog maar als wij dat zeggen, en dan blijven we er ook nog bij staan totdat ze het ook daadwerkelijk op heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Een biomedisch wetenschapper bedenkt wat een dokter weet. Dus zoekt uit hoe bijv. kanker werkt en hoe je het kan behandelen, wat dokters dan weer leren.
En psychobiologie lijkt hierop, alleen is dan gericht op de hersenen, dus hij bijv. alzheimer zich ontwikkelt in je hersenen.
[..]
Dat lijkt me eng
Heb je het er al met haar over gehad? En misschien is hulp zoeken handig? Voordat ze echt veel te licht wordt..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is het ook, ze eet de laatste week alleen nog maar als wij dat zeggen, en dan blijven we er ook nog bij staan totdat ze het ook daadwerkelijk op heeft.
Ik probeer haar alleen nog maar om te praten, haar ouders weten er van, en ik ga extra veel naar haar toe.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je het er al met haar over gehad? En misschien is hulp zoeken handig? Voordat ze echt veel te licht wordt..
Lijkt me echt heel moeilijk.. Zegt ze ook dat ze te dik is ?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik probeer haar alleen nog maar om te praten, haar ouders weten er van, en ik ga extra veel naar haar toe.
Dat is haar reden, ze kan iedereen krijgen die ze wil, ze heeft altijd een hand vol jongens om haar heen die verliefd op haar zijn, ze is bloedmooi, ze heeft een prachtig figuur, er zijn zoveel meisjes die jaloers op haar zijn, ik vertel het allemaal, maar ze wil er niet naar luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel moeilijk.. Zegt ze ook dat ze te dik is ?
klinkt enigszins als een "open and shut-case" oftewel een gevalletje duidelijk..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat is haar reden, ze kan iedereen krijgen die ze wil, ze heeft altijd een hand vol jongens om haar heen die verliefd op haar zijn, ze is bloedmooi, ze heeft een prachtig figuur, er zijn zoveel meisjes die jaloers op haar zijn, ik vertel het allemaal, maar ze wil er niet naar luisteren.
Ga ik ook doen, eerst eens met haar ouders praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt enigszins als een "open and shut-case" oftewel een gevalletje duidelijk..
niet rot bedoelt, maar het is misschien tijd voor professionele hulp..
Vriendin van mij heb ik een jaar NIETS zien eten op school, werd ook steeds meer skeletquote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, eerst eens met haar ouders praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |