Das verboden van de stem, net als jezelf nomineren!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom Flip geen sticker van Djoon heeft geplakt.
Ja maar ook belachelijk reactie van Jo. Flip gaat alleen maar voor zichzelfquote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Precies want dan Jo weer ff extra boos op Flip zijn, Mo voedt dit weer ff vuile............
Nee...Snap het niet. Is toch minstens zo belangrijk als de dood van Osama Bin Laden??quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Laura is weer 'vrijgezel' zover je van een relatie kon spreken. Alnix heeft haar verlaten. Iemand dit grote nieuws al gehoord vandaag?
Ik heb de streams op pc aan op de achtergrond en lees hier lekker bij, als ik zie dat er iets zal gaan gebeuren mag het geluid even aanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Volgens mij kijken alleen FOKkers nog naar het programma.
Vind ik ook.quote:
als het om deze twitter gaat ...........quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
als het om deze twitter gaat ...........
[ afbeelding ]
ik hoop het. Beter zo'n drama, dan die lezende en slapende bewonersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef MargrietV het volgende:
en nu komt het volgende drama, Jo pissig op Flip. dat hij niet een sticker voor haar heeft opgeplakt...
Nee, dan een vraag over carnaval en zo'n wijvenvraag over lingerie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef angeljacky het volgende:
MO voelt zich niet verslagen door Flip, want het was een gokvraag![]()
![]()
Maar op de een of andere manier zijn de ruzies altijd ten nadeel van Flip?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop het. Beter zo'n drama, dan die lezende en slapende bewoners
Ik vroeg me al af waarom iedereen ineens twitterde dat de boot van Gerard Steady Oceans 43 heettequote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
Potje dammen met Gerard
2 mei om 11.59
Twitter mee en maak kans op een spannend bordspelletje.
Gerard moest afgelopen week het Huis der Geheimen verlaten. Hij is dus weer terug in Nederland en jij kan hem in levende lijve ontmoeten. Aankomende donderdag zit hij klaar om een potje te dammen met een fan, misschien wel met jou. Twitter tussen 14:00 en 15:00 uur mee via onze hashtag (#sstnl) en #dammen. Geef antwoord op de vraag: Hoe heet de boot van Gerard? De gelukkige winnaar kan donderdag om 19:00 uur een spannend bordspelletje spelen met de miljonair en krijgt ook nog eens kaarten voor de, uitverkochte, liveshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |