Net 5 heeft zelf aangegeven dat het gewoon over 10 dagen zal zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Er staat worden! en er zijn geruchten dat de finale op 15 mei is
Als de beker dus wel al in amsterdam isquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net 5 heeft zelf aangegeven dat het gewoon over 10 dagen zal zijn
Ja ik snap het ook niet. Denk dat de ruzie van t weekend wordt uitgemolken..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
maar waar komt die tekst in die balk vandaan? Das toch gewoon onzin? Ze hebben gewoon bij elkaar geslapen
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
HeyIk wens niet met AJAX geassocieerd te worden
![]()
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Denk dat de ruzie van t weekend wordt uitgemolken..
Die mogen jullie hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als de beker dus wel al in amsterdam is
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als de beker dus wel al in amsterdam is
Dat zou lachen zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgen
Dat is 8 mei dacht ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doen
teringtyfusHoer past beter,quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of hij gaat live zeggen dat ze de tering kan krijgen
Ja maar slim zijn ze sowieso niet daar bij de SSt redactiequote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
het zou wel heel dom zijn als ze het tegelijk met Ajax zullen doen
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
15 mei - Einde eredivisie
Simpel... opgelost, slotje
Wat!! Wordt mijn geopende COS nu alweer gesloten??quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat!! Wordt mijn geopende COS nu alweer gesloten??![]()
Ik zap langs t ziggokanaal en zie ze gebarentaal doenHints zeker?
Wat een finale weekquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
8 mei - Beker
12 mei - finale SST
Gewoon omdat ze zich vervelen. Doen ze wel vakerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Missie?? Of zomaar omdat ze zich vervelen?
Heb je wel dubbele woord waarde??quote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
teringvlektyfuspanterHoer lang genpeg voor op het scrabblebord?
Er zit verbetering in. Eerder gingen ze pitten als ze zich verveelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zich vervelen. Doen ze wel vaker
Waarschijnlijk omdat hij haar vriendje was...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
Ik las trouwens dat Mo vond dat Maik de slimste in het huis was?
Juist daarom had ze moeten merken dat zn hoofd al in paniek raakte bij het woord appelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij haar vriendje was...
Als ie exit gaat en op fok komt wil ik wel eens een hartig woordje met hem wisselenquote:
Das haar gemaakte vuilniszakquote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
Heeft Jo dat ding wat ze aanheeft uit de kliniek van MamaJo meegenomen?
Ze kan zo weer de operatie tafel op.........
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie exit gaat en op fok komt wil ik wel eens een hartig woordje met hem wisselen
Daar had willem tell ook last vanquote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist daarom had ze moeten merken dat zn hoofd al in paniek raakte bij het woord appel
Ze gaat er voorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Ginosa het volgende:
Quiz?? Weer een kans voor Mo om expres haar best niet te doen (Yeah, right !!)
Ik las; "Limburgerings cursus"quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef Stability het volgende:
inburgerings cursus? kennis van nederland
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef PC eend het volgende:
Belachelijk dat ze daar kinderen voor gebruiken
wisten we toch al dat zij toch die finale GAAT halen hoe dan ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Ginosa het volgende:
Mo doet haar best voor een sticker..................
jij zoekt alles op, ik gok gewoon maarquote:
alles niet, deze welquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij zoekt alles op, ik gok gewoon maar
Ik ben een 010er, en ik weet dat zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Berenjenafok het volgende:
Dat is flauw, voortrekken van de carnavallers daar!
correctie Ruttenquote:
ik vond hem ook wel leukquote:
ja ze wil die stickerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:55 schreef angeljacky het volgende:
MO gaat winnen ik weet het fakking 100.000 % zeker
Yeahquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |