Chickieeeeeequote:
Hoiquote:
mcquote:
Lipjesquote:
Wat waar wanneer?quote:
Daar wil ik niet eens heen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
2 juli, Gelsenkirchen, duitsland
[ afbeelding ]
Ik vind alleen Megadeth wel okquote:
Ik vind metallica niet leukquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mij lijkt het echt wel wreed om Metallica eens live te zien
ik vond metallica vroeger geweldig.quote:
Als ik het zo bekijk.. is LA The Voices ook wel iets voor jequote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond metallica vroeger geweldig.
de oude nummers nog steeds wel.
anthrax en megadeth ken ik eigenlijk nauwelijks
te jong voor misschien
nooit van gehoord?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk.. is LA The Voices ook wel iets voor je
Google maar evenquote:
Dat schijnt idd een behoorlijke aanrader te zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mij lijkt het echt wel wreed om Metallica eens live te zien
Net als Slayer live, dat MOET je een keer meegemaakt hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een behoorlijke aanrader te zijn
MOET zelfs?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als Slayer live, dat MOET je een keer meegemaakt hebben
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarom ben ik ook heel blij dat mijn vriendin 2 van deze kaartjes kado heeft gegevenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toffe vriendin heb jij danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
En daarom ben ik ook heel blij dat mijn vriendin 2 van deze kaartjes kado heeft gegeven
Ga je naar Metallica? Wanneer? Waar?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
En daarom ben ik ook heel blij dat mijn vriendin 2 van deze kaartjes kado heeft gegeven
Uhu. De sfeer die er hangt, onbeschrijfelijkquote:
1 pluskudo voor jouw vriendinquote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Ik vond ze tegenvallen op Dynamo Open AIr 1999quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer neem je mij mijquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. De sfeer die er hangt, onbeschrijfelijk
[..]
1 pluskudo voor jouw vriendin
Vriend van mij is elke keer weer vol lof na een concert van Metallicaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond ze tegenvallen op Dynamo Open AIr 1999
Misschien was het toen even slecht en ongeinspireerd. Was ook volgens mij kort na de S&M tour, die best wel slopend was dacht ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer neem je mij mij
[..]
Vriend van mij is elke keer weer vol lof na een concert van Metallica![]()
En hij komt bijna elke keer wel met een plectrum thuis van ze
Dat zeker, ze had me ook al kaartjes voor Disturbed in de HMH afgelopen jaar kado gedaanquote:
ja 2 juli in duitslandquote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je naar Metallica? Wanneer? Waar?
Money girlquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zeker, ze had me ook al kaartjes voor Disturbed in de HMH afgelopen jaar kado gedaan
[..]
ja 2 juli in duitsland
Die moet je dan zien te behoudenquote:
Yepquote:
Oh.. Nou valt me dan toch van haar tegenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep
ze wilde me eerst kaartjes voor Rock am Ring kado doen
helaas vond ze dat iets te duur, ik zei toen tegen dr: had je tegen me moeten zeggen, had ik wel meebetaald
Ik vond t behoorlijk kutquote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slayer komt binnenkort weer hier in Eindhoven, maar ik ga niet. ZIt nu wel te kijken naar wat andere bands binnenkort in de Effenaar. Heb redelijk de smaak te pakken wat concerten betreft.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond t behoorlijk kut
Hoi, ik ben weer alleen
Ik heb Slayer op Waldrock ;08 gezien maar t was echt bagger.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slayer komt binnenkort weer hier in Eindhoven, maar ik ga niet. ZIt nu wel te kijken naar wat andere bands binnenkort in de Effenaar. Heb redelijk de smaak te pakken wat concerten betreft.
Ja. Paar metalbands die me wat lijken. Ga als de cd die nu hier opstaat afgelopen is wat youtuben.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Slayer op Waldrock ;08 gezien maar t was echt bagger.Concerten zijn leuk
Komt er nog wat leuks daar?
Nou ja Cavalera Conspiracy is wel een aanrader. Heb ze in 2008 gezien geloof ik, zouden eigenlijk op Fields of Rock staan maar dat werd gecancelled, werden de headliners in de IJsselhallen gedumpt zegmaarquote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Paar metalbands die me wat lijken. Ga als de cd die nu hier opstaat afgelopen is wat youtuben.
Ik ben niet zo van Sepultura en Soulfly (ik neem tenminste aan, dat het daarmee te vergelijken is)quote:Op maandag 2 mei 2011 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou ja Cavalera Conspiracy is wel een aanrader. Heb ze in 2008 gezien geloof ik, zouden eigenlijk op Fields of Rock staan maar dat werd gecancelled, werden de headliners in de IJsselhallen gedumpt zegmaar
Hoi Bosje!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Golden Delicious![]()
dat mag ik toch wel zeggen he![]()
Ik ken Sepultura en Soulfly niet echt dus ik zou t niet wetenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Sepultura en Soulfly (ik neem tenminste aan, dat het daarmee te vergelijken is)
Avondquote:
Ik ehb vandaag bij de Mc gegeten.quote:
Nee, had een chicken sensations. Had beter een mcChicken kunnen nemenquote:
Oh.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, had een chicken sensations. Had beter een mcChicken kunnen nemen
Viel tegenquote:
Ja inderdaad. Maar er zat teveel ui op.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, jammer is dat altijd. Op plaatjes ziet het er soms veel lekkerder uit.
Kon je dat er niet af gooien dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar er zat teveel ui op.
ja. maar de saus was ook niet lekkerquote:
Oh, dan schiet het niet op, nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja. maar de saus was ook niet lekker
Nee inderdaadquote:
Big tasty zonder tomaatquote:
New York Crispy zonder tomaatquote:
Die neemt HK vaak de laatste tijdquote:
Heb je geen vakantie?quote:
Dat is niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:07 schreef gianni61 het volgende:
nee..
daar moet ik waarschijnlijk nog 2 maanden op wachten
ik hou je niet tegen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk nee.
Ik wil gewoon heel graag 1 ochtend uitslapen in mn vakantie
Vakantie?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk nee.
Ik wil gewoon heel graag 1 ochtend uitslapen in mn vakantie
Mijn fucked up ritme welquote:
Sorryquote:
Normaal gaat de wekker om 6:30quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:48 schreef gianni61 het volgende:
ik kon ook nog wel een uurtje slapen, maar mijn wekker was het daar niet mee eens..
Hey Hoquote:
Yea yeaaaaaquote:
Chickquote:
Haiquote:
uberhaupt MTV..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hai
hahahahaahha omg lose yourself op MTVlang geleden. Sowieso muziek op mtv
Ik heb het 's ochtends altijd aanstaan voor de muziek.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hai
hahahahaahha omg lose yourself op MTVlang geleden. Sowieso muziek op mtv
??????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends altijd aanstaan voor de muziek.
komt dat erop smorgens?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
[..]
??????
of stiekum voor Jersey Shore?
dat is 's avondsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
[..]
??????
of stiekum voor Jersey Shore?
HAHhahaa.. oke oke.quote:
The Hills volgde ik helemaal, tot Kristin erin kwam. Heidi vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HAHhahaa.. oke oke.
Ik maakte maar een geintje.
Ik kijk alleen naar The Hills voor Heidiof is dat er niet meer op?
Haha seriously?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
The Hills volgde ik helemaal, tot Kristin erin kwam. Heidi vind ik niet leuk.
volgens mij is t er nog wel op eigenlijk..
Lipjessssssssssss!!!!quote:
Ja, weer lekker op stage vandaag. Life is good.quote:
Goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja, weer lekker op stage vandaag. Life is good.
How's yours?
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha seriously?
Nice..
Heidi is gewoon prno
lllllllllllllllekkere llllllllllllllllllllllipjesquote:
oef, heb je ergens een allergie voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Goed.
Vandaag even de HA gebeld om te vragen of er ooit een allergie test is gedaan, nooit dus
Vind je het gek?quote:
Nee. Maar ik vond het leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
oef, heb je ergens een allergie voor?
[..]
Vind je het gek?
Geen idee, heb een of andere uitslag op mn benenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
oef, heb je ergens een allergie voor?
soort van pukkeltjes? dat hoeft geen allergie te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, heb een of andere uitslag op mn benen
allemaal rode vlekjes, al jaaaaaaaaaaaaaaaren
zoiets, 1tje doet nu ook weer pijn op mijn onderbeenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soort van pukkeltjes? dat hoeft geen allergie te zijn.
Kan te maken hebben met beenhaar en zweet ..
Dat ziet er goor uit man.. beenhaar en zweet wahhahaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soort van pukkeltjes? dat hoeft geen allergie te zijn.
Kan te maken hebben met beenhaar en zweet ..
dus jij hebt van die lekkere geschoren beentjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat ziet er goor uit man.. beenhaar en zweet wahhahaa
Naar mijn weten heb ik daar geen last van, maar het zijn echt gewoon van die lichte rode plekjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
een vriend van mij heeft daar ook veel last van, en ik ook wel regelmatig.
hij is ermee naar een huidarts geweest en die zei dat als redelijk dun beenhaar hebt (wat vooral op je bovenbenen en kont het geval is) deze kunnen breken waardoor je een soort van ingegroeid haartje krijgt wat zich dan als rood vlekje op pukkeltje laat zien.
dit komt vaak voor al je veel zweet/werkt in van die fijne 70% polyesther werkbroeken.
douchen met betadinezeep helpt op zich best aardig
dan zal het wat anders zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb ik daar geen last van, maar het zijn echt gewoon van die lichte rode plekjes
en ik ben een gewone kantoorpik dusja
ja weet ik, helaas kon er voor donderdag geen afspraak worden gemaakt en vrijdag kan ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zal het wat anders zijn.
wil niet zeggen dat een kantoorpik hier geen last van kan krijgen (ik zit zelf ook voornamelijk op kantoor)
een dokter zal je beter verder kunnen helpen denk ik
Nee ik bedoel als je het zo neerzet. Als je het ziet staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
dus jij hebt van die lekkere geschoren beentjes
ik snap hem niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je het zo neerzet. Als je het ziet staan
Laat maar. Is verder niet belangrijk haha.quote:
hier nog 2 *zucht*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laat maar. Is verder niet belangrijk haha.
Nog anderhalf uur tot de lunch... wtf?!
Ja maar dan na de lunch is het sneller 5 uur..quote:
ik stop om 16:15quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja maar dan na de lunch is het sneller 5 uur..
Ik lunch liever wat later..
Wil je ons per se pijn doen ofzo?quote:
hehequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Laat maar. Is verder niet belangrijk haha.
Nog anderhalf uur tot de lunch... wtf?!
Bezorgt word?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
hehe
hier ook nog ongeveer 2uur voor het bezorgt wordt
mwa, gister dacht ik ook dat ik 16:15 kon stoppen, toen kwam er nog een spoedje tussendoor waardoor ik toch tot 17:15 ben moeten blijven om een offerte te versturen.quote:
ik moet het gewoon met mijn zelf gesmeerde boterhammetjes doen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
hehe
hier ook nog ongeveer 2uur voor het bezorgt wordt
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bezorgt word?
Ik moet zelf mn broodjes smeren ..
elke dag vers bezorgtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef gianni61 het volgende:
ik moet het gewoon met mijn zelf gesmeerde boterhammetjes doen..
en wat krijg je daarvoor? ik kan nogal redelijk wat wegwerken tijdens de lunch..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
elke dag vers bezorgt
je geeft 's ochtens aan wat je wilt aan de secetaresse en die regelt het.
en dat voor 45e per maand.
Doe dat dan ook maar niet......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu vertel dat ik zo lekker op mn balkon ga zitten genieten van het zonnetje maak ik zeker geen vrienden hier?
Nee, hoewel, heb je al stijve tepels, het is best wel fris.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu vertel dat ik zo lekker op mn balkon ga zitten genieten van het zonnetje maak ik zeker geen vrienden hier?
Broodjes, warm eten e.d.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat krijg je daarvoor? ik kan nogal redelijk wat wegwerken tijdens de lunch..
balkon bericht van huppel interesseert me geen klote, maar dit irriteert mij toch wel mateloos...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
Broodjes, warm eten e.d.
luxe salades.
ik heb bijvoorbeeld vandaag kipsate met kroepoek en stokbrood & een broodje kroket besteld
Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, wat duurt wachten lang als je niets te doen hebt.
+1..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, hoewel, heb je al stijve tepels, het is best wel fris.
Arm schatjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, wat duurt wachten lang als je niets te doen hebt.
haha hoezo danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
balkon bericht van huppel interesseert me geen klote, maar dit irriteert mij toch wel mateloos...
omdat ik elke dag boterhammetjes heb.quote:
haha jeetje.. dan neem je een keer zelf donuts mee ofzo? Dat doe ik wekelijksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik elke dag boterhammetjes heb.
wil ook wel eens wat anders, maar daar is hier in het bedrijf totaal geen mogelijkheid toe.
vorig bedrijf waar ik werkte lag tenminste nog een delifrance in de buurt en hadden we heel regelmatig vlaai/vla/vlaam
Ja hier is het altijd al zo geweest vanaf dat ik er werkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik elke dag boterhammetjes heb.
wil ook wel eens wat anders, maar daar is hier in het bedrijf totaal geen mogelijkheid toe.
vorig bedrijf waar ik werkte lag tenminste nog een delifrance in de buurt en hadden we heel regelmatig vlaai/vla/vlaam
Nergens, we kunnen ook gewoon een terras pakken dit weekendquote:
Ik denk het niet, gaat om het eten hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef lipjes het volgende:
whehe je zit nu toch niet te azen op mijn baan he
ik weet geeneens wat je voor werk doet..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef lipjes het volgende:
whehe je zit nu toch niet te azen op mijn baan he
dit weekend wordt lastig. Zaterdag weer hovenier spelen en zondag verplicht gezellig doen voor moederdag..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nergens, we kunnen ook gewoon een terras pakken dit weekendlekker warm
MOEDERDAG?! SHITTTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat je voor werk doet..
[..]
dit weekend wordt lastig. Zaterdag weer hovenier spelen en zondag verplicht gezellig doen voor moederdag..
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gaat om het eten haha
IT,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat je voor werk doet..
oh fuck i dat zondag alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
MOEDERDAG?! SHITTT
OHJAH VERGETEN hahaha thx!!
Moet nog steeds even iets kopen voor mn mammiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh fuck i dat zondag al
dankv oor de herrinering
ik ook, ze had nog nieuwe pannelappen nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Moet nog steeds even iets kopen voor mn mammie
Haha hmm. Ik moet even iets bedenken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ook, ze had nog nieuwe pannelappen nodig
daar weet ik niks van, je baan is veiligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:04 schreef lipjes het volgende:
IT,
Middleware first line/second line support engineer
ik heb geen tijd om iets te halen en ook geen zin om iets te bedenken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ook, ze had nog nieuwe pannelappen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |