Het valt ook niet mee he..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Benauwde 3-2 uitzege gisteren... het is toch wat lastiger dan gedacht allemaal
Neequote:
Welnee, je hebt nog kans. Nr 1 en 2 mogen nu de dubbele ontmoeting tegen elkaar spelen. En als jij van de nr6 kunt verliezen, kan hen dat ook overkomenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef vanpers het volgende:
Tot gister had ik nog maar 1 tegendoelpunt, nu opeens van de nummer 6 verloren met 2-1.
Weg kampioenschap!
Als je gaat counteren, moet je dat iig doen met 5 of 4 verdedigers...Dat gaat ten koste van je middenveldratings, want tot nu toe speel je altijd met 5 mids. Ik vrees dat je middenveld met 4 of 3 mids veel lager is dan dat je eigenlijk zou willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Aanstaande zondag tegen de no. 1 (degradant uit VII), hoe ga ik ( 150652 ) van ( 360344 ) winnen ? Hij speelt eigenlijk al zijn wedstrijden 3 - 5 - 2 met vleugelaanval. Zijn middenveld is sterker, maar mijn aanval zal denk ik iets sterker zijn tov zijn verdediging. Counteren de beste mogelijkheid ? Of pressievoetbal ?
Bedankt voor de steun, zou idd wel kunnen maar weet niet of het zo gaat lopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welnee, je hebt nog kans. Nr 1 en 2 mogen nu de dubbele ontmoeting tegen elkaar spelen. En als jij van de nr6 kunt verliezen, kan hen dat ook overkomen
Wat heb jij een zwakke competitie zeg, die zou bij ons op nummer 5 staanquote:Op maandag 2 mei 2011 15:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Aanstaande zondag tegen de no. 1 (degradant uit VII), hoe ga ik ( 150652 ) van ( 360344 ) winnen ? Hij speelt eigenlijk al zijn wedstrijden 3 - 5 - 2 met vleugelaanval. Zijn middenveld is sterker, maar mijn aanval zal denk ik iets sterker zijn tov zijn verdediging. Counteren de beste mogelijkheid ? Of pressievoetbal ?
Idd een zwakke competitie, maar onze no.1 van vorig jaar die is gepromoveerd en waarschijnlijk ook in een zwakke VII gekomen, want die hoeft volgens mij niet eens degredatievoetbal te spelen. Terwijl hij toen ongeveer net zo goed was als ik nuquote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat heb jij een zwakke competitie zeg, die zou bij ons op nummer 5 staan.
Welke opstellingen heb je ervaring in?
Wat train je eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd een zwakke competitie, maar onze no.1 van vorig jaar die is gepromoveerd en waarschijnlijk ook in een zwakke VII gekomen, want die hoeft volgens mij niet eens degredatievoetbal te spelen. Terwijl hij toen ongeveer net zo goed was als ik nu.
Ervaring met opstellingen:
* 5-5-0 slecht
* 5-4-1 slecht
* 5-3-2 slecht
* 5-2-3 slecht
* 4-5-1 slecht
* 4-4-2 slecht
* 4-3-3 uitstekend
* 3-5-2 uitmuntend
* 3-4-3 matig
* 2-5-3 uitmuntend
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Dan zou ik sowieso niet gaan counteren...kost je teveel trainingsplaatsenquote:
Ja, dat kost me 2 plaatsen denk ik, dat zou zonde zijn. Alhoewel je de buitenste 2 plaatsen kan nemen, die normaal 50% training krijgen, vind ik de overweging misschien nog wel waard. Alleen de kans blijft natuurlijk dat je verliest. Als ik mijn oefenpotje 5-3-2 ga spelen, of 4-3-4, geld die ervaring qua opstelling meteen voor de zondag daarop ?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso niet gaan counteren...kost je teveel trainingsplaatsen
4-3-4 zou idd een ideale opstelling zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, dat kost me 2 plaatsen denk ik, dat zou zonde zijn. Alhoewel je de buitenste 2 plaatsen kan nemen, die normaal 50% training krijgen, vind ik de overweging misschien nog wel waard. Alleen de kans blijft natuurlijk dat je verliest. Als ik mijn oefenpotje 5-3-2 ga spelen, of 4-3-4, geld die ervaring qua opstelling meteen voor de zondag daarop ?
Zwak / slecht / matigquote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4-3-4 zou idd een ideale opstelling zijn
Als je woensdag een andere opstelling speelt, neem je die ervaring direct mee. Maar genoeg zal het nog niet zijn, helaas.
Je countervaardigheid hangt af van het passing-niveau van je defs, hoe staat het daarmee?
Hmmz....dat zet geen dooien in de zeik...quote:
Verliezen is de enige optiequote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz....dat zet geen dooien in de zeik...
Ik zou de counteroptie laten schieten. Kost je teveel training, je hebt een te lage vaardigheid, en je middenveld wordt dan wel heul laag.
Lees je ff in over pressie, misschien is dat wat. Daarmee kan ik je dus helaas niet helpenquote:
De meeste 7-9 basisspelers zijn "goed" in conditie, rest redelijk. 1 krachtige speler, die is zwak in verdedigen en nog niet zo ervaren (allerlaatste keus trainee voor het middenveld eigenlijk)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef Drassss het volgende:
Hoe zit het met je conditie van spelers? Goed of hoger? Heb je nog wat krachtige spelers? Zoja dan is pressie een optie.
Hmm.. dan zou dat nog een aardige optie kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
De meeste 7-9 basisspelers zijn "goed" in conditie, rest redelijk. 1 krachtige speler, die is zwak in verdedigen en nog niet zo ervaren (allerlaatste keus trainee voor het middenveld eigenlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachtige spelers telt hij dubbel, hoe moet ik dat zien dan ?Wie niet dom is moet slim zijn!
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:43 schreef PeeJie_ het volgende:
PressievoetbalGeen idee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krachtige spelers telt hij dubbel, hoe moet ik dat zien dan ?
Tja je conditie is niet geweldig voor pressie, maar als je geen andere opties hebt kan je dat dus overwegen![]()
Ik ga het gewoon doen en zondag belevenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee...
Tja je conditie is niet geweldig voor pressie, maar als je geen andere opties hebt kan je dat dus overwegen
Sorry voor het lange wachten, ik was er even nietquote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd een zwakke competitie, maar onze no.1 van vorig jaar die is gepromoveerd en waarschijnlijk ook in een zwakke VII gekomen, want die hoeft volgens mij niet eens degredatievoetbal te spelen. Terwijl hij toen ongeveer net zo goed was als ik nu.
Ervaring met opstellingen:
* 5-5-0 slecht
* 5-4-1 slecht
* 5-3-2 slecht
* 5-2-3 slecht
* 4-5-1 slecht
* 4-4-2 slecht
* 4-3-3 uitstekend
* 3-5-2 uitmuntend
* 3-4-3 matig
* 2-5-3 uitmuntend
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: compleet overdreven
Geaccepteerd!quote:
Dat ligt nogal aan de spelersquote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sorry voor het lange wachten, ik was er even niet
Wat voor middenveld haal je met 2 WTM's, 3 DFW's in een 2-5-3?
Ik zag ze weer voor dezelfde aanquote:
Bloody monday...quote:
Wat is DFW ?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sorry voor het lange wachten, ik was er even niet
Wat voor middenveld haal je met 2 WTM's, 3 DFW's in een 2-5-3?
Defensive forwardquote:Op maandag 2 mei 2011 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat is DFW ?
Ik ben trouwens ook ff weg.. Moet nog ff helpen bij iemand ff klussen, geen zin in![]()
Wel wat voor FrituurVetPet!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:59 schreef IPeePie het volgende:
De speler die garandeert dat je elke wedstrijd wint: 260990703
Dat is wel een leuke zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:19 schreef NelisZ het volgende:
Niceee, zonet een uitwedstrijd in Koeweit kunnen regelen dankzij een gelukje in de 'free friendlies' thread
Top doe je goed!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:19 schreef NelisZ het volgende:
Niceee, zonet een uitwedstrijd in Koeweit kunnen regelen dankzij een gelukje in de 'free friendlies' thread
anfred?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn bod op Anfred is alweer 2x overboden....Vraag me af waar dat heen gaat.....
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van den Bosch...maar die conclusie had je zelf al kunnen trekken
met possie weet je maar nooit..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Van den Bosch...maar die conclusie had je zelf al kunnen trekken
quote:Moederclubgeld
Je team heeft 50 000 ¤ gekregen, omdat Ruben Löw (267150284), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 2 500 000 ¤.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |