Mja, dan nog... veel bombarie als het alleen die optie zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe achtergrond kondigt zelf ook weer wat aan...Coming Soon
Mja, dat wel... misschien vervelen ze zich daar welquote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, dan nog... veel bombarie als het alleen die optie zou zijn.
Zouden ze met die "comming soon" gewoon niet de lay-out bedoelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dat wel... misschien vervelen ze zich daar wel
Ik denk niet dat de layout weer veranderd gaat worden...we zullen zien!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zouden ze met die "comming soon" gewoon niet de lay-out bedoelen?
Daar heb je een punt inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de layout weer veranderd gaat worden...we zullen zien!
Ze hadden echter wel toen al aangegeven dat er meerdere thema's zouden komen ook...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de layout weer veranderd gaat worden...we zullen zien!
We zullen het meemakenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ze hadden echter wel toen al aangegeven dat er meerdere thema's zouden komen ook...
Ik ga er vanuit dat we weer een lange downtijd gaan meemaken..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat het iets met een cup te maken heeft.
En dan weer die Kim Prent voor 700k erop knallen terwijl hij tussen de 3/4 ton waard isquote:Familie gaat voor he ;-D Maar heb wel meer geld nodig!
Koop hem toch lekker joh, koopjetoch.. volgend jaar is hij een miljoen waard.
Groetjes
Dennis
FC Dreamtheater.
wat een kneus..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
En dan weer die Kim Prent voor 700k erop knallen terwijl hij tussen de 3/4 ton waard is
Eigenlijk wel zonde, want met hem erbij zou ik 2 aanvallende backs hebben na 2/3 seizoenen training.quote:
Beste Dennis,quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
En dan weer die Kim Prent voor 700k erop knallen terwijl hij tussen de 3/4 ton waard is
Ik had al iets terug gestuurd, maar de volgende keer gebruik ik dezequote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beste Dennis,
waarom zet je hem er niet voor 4 miljoen op? Dat is ie over een seizoen of 8 wel waard!
Groetjes,
Prent
ja idd.. maar goed er zijn grenzen natuurlijk..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zonde, want met hem erbij zou ik 2 aanvallende backs hebben na 2/3 seizoenen training.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beste Dennis,
waarom zet je hem er niet voor 4 miljoen op? Dat is ie over een seizoen of 8 wel waard!
Groetjes,
Prent
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beste Dennis,
Groetjes,
Prent
zei ik ook al..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Flappekz het volgende:
Maar buiten al dat gezeur om had ik m gewoon in eerste instantie al gekocht. Dat is imo inherent aan het willen hebben van een familieteam: Voor talentjes betaal je dan maar gewoon veel geld.
Is het toch Chuck Norrisquote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef IPeePie het volgende:
http://hattrickdevblog.org/2011/05/02/whats-behind-the-cracks/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |